ارسال به دیگران پرینت

واردات خودرو | واردات خودرو بازیکنان فوتبال

سود نجومی بازیکنان تیم ملی از واردات خودرو | بیرانوند و بقیه هر کدام چه خودرویی وارد کردند؟

هفته گذشته تصاویری از گمرک بوشهر منتشر شد که از واردات خودرو توسط چند بازیکن تیم ملی خبر می داد. در ادامه این لیست و جزئیات واردات این بازیکنان را بخوانید.

سود نجومی بازیکنان تیم ملی از واردات خودرو | بیرانوند و بقیه هر کدام چه خودرویی وارد کردند؟

هفته گذشته تصاویری از گمرک بوشهر منتشر شد که از واردات خودرو توسط چند بازیکن تیم ملی خبر می داد. در ادامه این لیست و جزئیات واردات این بازیکنان را بخوانید.

حالا اما لیست دقیق بازیکنانی که این حواله را به عنوان پاداش از دولت دریافت کرده‌اند در اختیار فرهیختگان قرار گرفته است. البته چند نکته بسیار مهم وجود دارد که نباید از کنار آن گذشت. پرداخت پاداش به بازیکنان برای صعود به جام جهانی اصلا اتفاق عجیب و غریب و بدی نیست و حق آنها بود که دولت چنین امکانی را طبق وعده در اختیارشان قرار دهد.
ولی مکانیزم ارائه این حواله‌های مربوط به صعود به جام جهانی به صورت کامل و شفاف باید از سوی فدراسیون فوتبال شفاف سازی شود.

اینکه این لیست سلیقه ای نوشته شده یا فرمول و قوانینی برای بازیکنانی که این پاداش را دریافت کنند وجود داشته است. به طور مثل بازیکنی که در لیست نهایی شصت درصد اردوهای منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی حضور داشته باشد.
یا اینکه این لیست مربوط به بازیکنان حاضر در جام جهانی بوده.

اگر نکته اول ملاک است، امید ابراهیمی و رامین رضاییان و روزبه چشمی نباید نامشان در این لیست وجود داشته باشد چون در اردوهای مسابقات مقدماتی حضور نداشتند و مخبر معاون اول رییس جمهور قول حواله واردات خودرو برای صعود به جام جهانی را به ملی‌پوشان داد. دولت هم برای جام جهانی تعداد قابل توجهی سکه به ملی پوشان داده بود.

نکته بعدی اینجاست که آیا پاداش دراگان اسکوچیچ و دستیارانش که تیم ملی را به جام جهانی رساندند پرداخت شده است یا خیر؟!
و حرف آخر اینکه طبق اخبار دریافتی خبرنگار فرهیختگان برخی از مقامات و مدیران فدراسیون فوتبال این حواله را دریافت کرده‌اند. فدراسیون باید با انتشار اطلاعیه‌ای به صورت دقیق درباره تمام این موارد شفاف سازی برای عموم داشته باشد.

و اما لیست بازیکنانی که حواله ماشین دریافت کرده‌اند به شرح زیر است:
احسان حاج صفی، سردار آزمون، وحید امیری، شجاع خلیل زاده، صالح حردانی، یاسین سلمانی، رامین رضاییان، علی کریمی، کریم انصاری فرد، سامان قدوس، مهدی قایدی، میلاد سرلک، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سید مجید حسینی، علی قلی زاده، مهدی ترابی، ابوالفضل جلالی، سیاوش یزدانی، علیرضا جهانبخش، امیر عابدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، امید نورافکن، سید پیام نیازمند، احمدنوراللهی، روزبه چشمی و سید حسین حسینی!

اینفوگرافیکی از سود این بازیکنان از واردات خودرو منتشر شد.

عکس| سود باورنکردنی بازیکنان تیم ملی از واردات خودرو/ بهترین و سودآورترین ماشین ها در اختیار مهدی ترابی و سردار آزمون

اخیرا خودروی پورشه ماکان 2023 علیرضا بیرانوند و صادق محرمی نیز وارد کشور شده که قیمت آن از حدود 57 تا 83 هزار دلار است.

عکس | پورشه 2023 بیرانوند در گمرک بوشهر

عکس | پورشه 2023 بیرانوند در گمرک بوشهر

حالا بد نیست نگاهی به سند واردات خودرو پورشه ماکان ۲۰۲۳  علیرضا بیرانوند  و  صادق محرمی  بیاندازید.

طبق سند منتشر شده، بازیکن دیگر تیم ملی که حواله وارد کردن یک خودرو خارجی را داشتند اقدام به خرید خودرو پورشه ماکان کرده‌اند.
0ldw3k6x7vrpmupvjllk

حالا از بوشهر خبر رسیده اتومبیل های پنج بازیکن سرشناس تیم ملی ایران وارد گمرک این شهر شده است. مطابق سندی که به دست رسانه طرفداری رسیده، پیام نیازمند، علی قلی زاده و احمد نوراللهی پورشه ماکان وارد کردند. مهدی ترابی با مجوز خود اقدام به واردات یک خودرو مازراتی کرده و سردار آزمون هم رنجرور ولار وارد کشور کرده است. بقیه بازیکنان تیم ملی هم این اجازه را دارند که هر کدام با استفاده از مجوز واردات حواله خودرو یک دستگاه اتومبیل وارد کشور کنند.

عکس| مهدی ترابی مازراتی وارد کرد، سردار آزمون رنجرور

سردار آزمون ،مهاجم ایرانی، بایر لورکوزن یک خودرو رنجروور ولار وارد کرده که در لیست گمرک قرار دارد.

عکس | خودرو لاکچری سردار آزمون در گمرک بوشهر

قیمت پایه این کراس‌اوور بریتانیایی از ۶۱,۵۰۰ دلار در مدل P250 S آغاز می‌شود و در تیپ بالاتر P250 Dynamic SE به ۶۳,۶۰۰ دلار می‌رسد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه