ارسال به دیگران پرینت

امین حیایی | راز شخصی امین حیایی

راز شخصی امین حیایی لو رفت! | کدام یک از همسر‌های آقای بازیگر زیباتر است؟

برای اطلاع از زندگی و بیوگرافی امین حیایی در ادامه این خبر باما همراه باشید.

راز شخصی امین حیایی لو رفت! | کدام یک از همسر‌های آقای بازیگر زیباتر است؟

راز شخصی امین حیایی لو رفت! 

برای اطلاع از زندگی و بیوگرافی امین حیایی در ادامه این خبر باما همراه باشید.

زندگی شخصی امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون اخیرا برای بسیاری از مخاطبان جذاب شده است.

امین حیایی وی پس از اخذ دیپلم فعالیت خود را در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی – سیاسی نیروی هوایی همزمان با خدمت سربازی آغاز کرد. امین حیایی در سال ۱۳۷۰ بازیگر تئاتر کودک به کارگردانی ثریا قاسمی بود. امین حیایی متاهل است و تنها یک فرزند به نام دارا دارد. امین حیایی در دوران تحصیل به کار تئاتر پرداخت.

امین حیایی داور عصر جدید را بیشتر با بازی در نقش «بیژن مرتضوی» در فیلم «اخراجی ها» می شناسیم. امروز از 0 تا 100 با امین حیایی، فعالیت ها و سبک زندگی اش آشنا می شویم.امین حیایی سوپراستار امروز سینما متولد 1349 و خرداد ماهی است. این بازیگر محبوب در رشته کامپیوتر تحصیل کرد اما بنا به دلایلی از ادامه تحصیل در این رشته منصرف شد. در دبیرستان در رشته های ریاضی و فیزیک که بیشتر برای دانش آموزان باهوش است تحصیل کرد که نشان می دهد ذهنی باز و خلاق دارد.

جنجال تغییر جنسیت همسر سابق امین حیایی | حاشیه سازی با تیپ مردانه +تصویر

پدر و مادر امین حیایی اهل هنر نیستند، پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار بود، پس از بازنشستگی از دانشگاه به سربازی رفت و از همان زمان فعالیت خود را در عرصه هنر آغاز کرد. در سال 1370 در تئاتری به مدیریت ثریا قاسمی بازی می کرد که امین حیایی با استعدادش توجه خانم قاسمی را به خود جلب کرد و این آغاز راه جدی او در عرصه سینما بود.

امین حیایی با سریال همسایه ها شناخته شد، او در این سریال در کنار شخصیت های بزرگی چون خانم گوهر خیراندیش و استاد علی نصیریان به ایفای نقش پرداخت. نکته جالب این است که کارگردانی همسایه ها محمدحسین لطیفی بود و هر بار که لطیفی و حیایی در پروژه ای با هم همکاری می کنند، بر شهرت هر دو می افزاید. مثل سریال ساخت ایران که تاثیر مثبت زیادی در شهرت هر دو داشت.

ازدواج و همسر امین حیایی

حیایی ابتدا با مونا بانکی پور ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به نام دارا است که در سال 1375 به دنیا آمد و به گزارش سایت پارس ناز، حیایی و بانکی پور مدتی پس از تولد پسرشان از هم جدا شدند. اگر بخواهیم مونا بانکی پور را بیشتر معرفی کنیم می توانیم نقش او در سریال خواب و بیداری را مثال بزنیم، او در این سریال پرطرفدار نقش همسر دانیال حکیمی را بازی کرد.

خانم بانکی پور سپس به خارج از کشور مهاجرت کرد و با رضایت امین حیایی حضانت فرزندش را بر عهده گرفت. مونا بانکی پور در حال حاضر فعالیت هنری ندارد. حیایی و بانکی پور در مورد دلیل اصلی طلاق خود صحبتی نکرده اند و هیچ خبر رسمی در این باره وجود ندارد.

امین حیایی در گفتگو درباره طلاقشان گفت: من از بچگی عاشق پیشه بودم و با تک تک افراد دوستی داشتم، دوست داشتم با آنها ازدواج کنم اما همیشه در عشق شکست می خوردم. در ازدواج اولم حتی یک سال با همسرم زندگی نکردم و طلاق گرفتم.

مونا بانکی پور

این دومین بار است که با نیلوفر خوش خلق بازیگر سینما و تلویزیون متاهل است. خانم خوش خلق متولد 1351 و 2 سال از امین حیایی کوچکتر است. نیلوفر خوش خلق که در خارج از کشور زندگی می کرد پس از ازدواج با امین حیایی به ایران بازگشت و با کمک او بازیگر شد. در حال حاضر خانم خوش خلق کافه ای در لواسان دارد.

خیلی ها فکر می کنند ارتباط من و امین به خاطر فیلم بود، اما دانش، شخصیت و اخلاق امین مرا جذب کرد. امین انسان بسیار سخاوتمندی است و در این سال ها بارها این ویژگی را به من نشان داد. ما سال هاست که با هم اوقات خوبی را سپری می کنیم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند، ما می خواهیم یک زندگی آرام را تجربه کنیم.

دارا حیایی نیز متولد 1375 است و اکنون با کمک پدرش به بازیگری می پردازد.دارا حیایی در صفحه اینستاگرام خود که فالوور زیادی دارد بیشترین عکس و پست را در زمینه بازیگری بارگذاری می کند که نشان می دهد چه کسانی به طور جدی مسیر سینمایی را شروع کند.

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

دارا از پدرش امین حیایی می گوید

من از تمام تجربیات پدرم استفاده می کنم و سعی کرده ام همه رفتارها و حرکاتم را به عنوان یک بازیگر اصلاح کنم. اسم شدن و مشهور شدن برای من مهم نیست. شک نکنید که نام امین حیایی نام بزرگی است، اما بدانید که من می خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم نه از نام او، هرگز نمی خواهم پشت نام پدرم کار کنم.

امین حیایی و همسر مهربانش نیلوفر خوش خلق از جمله زوج های هنری و روشنفکری هستند که در آرامش و موفقیت از نیمکت و هر جنجالی دور بوده اند. امین بعد از 40 سالگی در کارش پختگی نشان می دهد و با اعتماد به نفس بیشتری صحبت می کند.

این زوج خود را سانسور نمی کنند و با صداقت و هوشمندی به تمام کنجکاوی های شما پاسخ می دهند. هر بار که با این زوج صحبت می کنید می تواند تجربه جدیدی باشد زیرا آنها به زیبایی مصاحبه را به سمتی که شما دوست دارید هدایت می کنند.

دارا حیایی

 
منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه