ارسال به دیگران پرینت

فال بینی | فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ روزانه| فال حافظ امروز سه شنبه ۹ خرداد 1402

هر روز در این بخش از وبسایت ۵۵ آنلاین، به حضرت حافظ تفألی بزنید و تفسیر دقیق فال حافظ خودتان را بخوانید.

فال حافظ روزانه| فال حافظ امروز سه شنبه ۹ خرداد 1402

هر روز در این بخش از وبسایت ۵۵ آنلاین، به حضرت حافظ تفألی بزنید و تفسیر دقیق فال حافظ خودتان را بخوانید.

بله، به طور کلی می‌توان هر یک از ماه‌های سال را با توجه به شعرهای حافظ و با استفاده از تفسیرهای مختلف، پیش‌بینی کرد. البته این پیش‌بینی‌ها براساس باور و تفسیر شخصی هر فرد ممکن است تغییر کند و صرفاً برای سرگرمی است.

فروردین:

در ماه فروردین، شروع بهار و نوید بهاری است. در دیوان حافظ، بسیاری از شعرها با موضوعات بهاری و عشق آغاز می‌شوند. در فال حافظ برای این ماه، می‌توان یک شعر بهاری انتخاب کرد مثلاً:

"بهار آمد و جهان تازه شد

دل من نیز بهاری آمد

این قدر باغ و گل و لاله را

زیبایی و خوشی ندیده بودم"

تفسیر: شعر انتخابی به نوعی نشان می‌دهد که با آغاز بهار، دل شاعر نیز شاد و بهاری شده است. این شعر می‌تواند برای پیش‌بینی شروع یک دوره جدید خوشبختی و رونق در زندگی شخص تفسیر شود.

اردیبهشت:

در ماه اردیبهشت، ماه آغاز روزهای گرمایی و بهاری است. در دیوان حافظ نیز بسیاری از شعرها با توجه به این فصل سال نوشته شده‌اند. یکی از شعرهایی که می‌توان برای فال حافظ در اردیبهشت انتخاب کرد، شعر زیر است:

"شاخ گل اردی به رنگ آمد

زلف عنبرین به تنگ آمد

گذشت بهار و به زیر تاب

در حوض سرو، چمن آمد"

تفسیر:

این شعر نیز مربوط به فصل بهار است و نشان می‌دهد که با اتمام بهار، فصل تابستان به راه خواهد افتاد. می‌توان این شعر را به عنوان پیش‌بینی آغاز فصل گرمای تابستانی و رونق باغچه‌ها و محیط زیبایی در این فصل تفسیر کرد.

خرداد:

در ماه خرداد، شروع فصل تابستان است و مردم در حال آماده سازی برای تابستان هستند. یکی از شعرهایی که می‌توان برای فال حافظ در این ماه انتخاب کرد، شعر زیر است:

"بر چمن خرداد، بهار دیگر

زین سو به آن سو، شادی دیگر

همه جا پر از گل و نسیم شیرین

همه جا پر از نغمه و

نوای دلکش‌ترین"

تفسیر: این شعر نیز به فصل بهار و آغاز تابستان اشاره دارد. با دیدن چمن‌های خردادی پر از گل و بوی نسیم، شاعر شادی دیگری را در هوا حس می‌کند. می‌توان این شعر را به عنوان پیش‌بینی رونق تابستانی و لذت بخشی فصل تابستان در زندگی فرد تفسیر کرد.

تیر:

در ماه تیر، فصل تابستان به اوج خود می‌رسد و هواهای گرم و خشک طغیان می‌کند. در دیوان حافظ نیز بسیاری از شعرهایی با مضامین سردی، آتش، باد و گرما وجود دارند. یکی از این شعرها، شعر زیر است:

"باد صبا آمده ، آتش در افروخته

آبی که می‌ندازد، ماهیشان بیاورد

گل از شاخه خم شده، دست طوطی بریده

زهره خندان جامی، در دست ساقی بود"

تفسیر: این شعر نیز با مضمون آتش، باد و گرما است. می‌توان این شعر را به عنوان پیش‌بینی افزایش داغی و گرمای فصل تابستان در زندگی فرد تفسیر کرد.

مرداد:

در ماه مرداد، هواهای گرم و خشک همچنان ادامه دارد و فصل تابستان به اوج خود می‌رسد. یکی از شعرهایی که برای فال حافظ در این ماه انتخاب می‌شود، شعر زیر است:

"آفتاب روشن، هوای گرم و خشک

شاخه‌ها خمیده، نسیمی که وزیده

برگ‌ها خشکیده، گلها خمیده

صحرای خالی، هیچ کس ندیده"

فال شمع امروز دوشنبه 8 خرداد ۱۴۰۲ | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

تفسیر: این شعر نیز نشان می‌دهد که فصل تابستان به اوج خود رسیده و هوای گرم و خشک حکمفرماست. با دیدن صحرای خالی و گلها و برگ‌های خشکیده، شاعر از تنهائی خود رنج می‌برد. می‌توان این شعر را به عنوان پیش‌بینی ادامه داغی و گرمای فصل تابستان در زندگی فرد تفسیر کرد.

در درآ و شبستان ما منور کن

هوای مجلس روحانیان معطر کن

به چشم و ابروی جانان سپرده ام دل و جان

بیا بیا و تماشای طاق و منظر کن

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد صبر و مقاومت را از دیگران تمرین کن. مقاومت و صبر تو باعث پیروزیت می شود . تلاش هایت بی اجر نمی مانند تو پاداش خود را خواهی گرفت. خجالت را کنار بگذار و بر حسب قراری که گذاشته ای عمل کن حاجت خود را از خدا بخواه که اوست دعایت را مستجاب می کند.


فـال حـافـظ امروز متولدین مهر

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست

راه هزار چاره گر از چار سو ببست

شیدا از آن شدم که نگارم چو ماه نو

ابرو نمود و جلوه گری کرد و رو ببست

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

فـال حـافـظ درست متولدین آبان

ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت

کار چراغ خلوتیان باز درگرفت

بار غمی که خاطر ما خسته کرده بود

عیسی دمی خدا بفرستاد و برگرفت

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت است.


فـال حـافـظ دقیق متولدین آذر

حالیا مصلحت وقت در آن می بینم

که کشم رخت به میخانه و خوش بنشینم

بر دلم گرد ستم هاست خدایا مپسند

که مکدر شود آیینه مهرآیینم

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید بسیار انسان آزاده و نترسی هستید. هیچ وقت کاری نمی کنید که باعث سرافکندگیتان شود. همیشه در صدد رفع عیوب و اشکالات خودتان می باشید. غمی در دل دارید که بسیار سنگین است فقط از خدا بخواهید تا ستم هایی که به شما روا شده فراموش گردد و دلتان دوباره مالامال از مهر و دوستی شود.

فال حافظ زیبای متولدین دی

دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم

گفت کو زنجیر تا تدبیر این مجنون کنم

من که ره بردم به گنج حسن بی پایان دوست

صد گدای همچو خود را بعد از این قارون کنم

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید مدام در حال فکر کردن هستید و می خواهید راهی پیدا کنید تا کسی را به فراموشی بسپارید. دیگر خسته و رنجور شده اید. اما باز هم نمی توانید از او دست بکشید. پس دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید صبر و مقاومت شما را بیشتر کند تا بتوانید به منظور و نظر خودتان برسید. ان شاءالله.

بهمن:

در ماه بهمن، فصل زمستان آغاز می‌شود و هوا سرد و پر از برف است. در دیوان حافظ نیز بسیاری از شعرهایی با مضامین سرمای زمستان و تنهایی وجود دارند. یکی از این شعرها، شعر ز

یر است:

"برآمد نوروز و گل از باغ رست

شد پای به سرما، دست در آغوش دوست

به چشم خورشید روشن شد زمین و آسمان

همه خوشی‌ها برای من و تو برفروش"

تفسیر: این شعر نیز با مضمون فصل زمستان است. با آمدن نوروز و گلها از باغ‌ها، شاعر از سرما که همراه با این فصل است، فرار کرده است. می‌توان این شعر را به عنوان پیش‌بینی شروع یک دوره جدید و بازگشت به رونق و شادابی در زندگی فرد تفسیر کرد.

اسفند:

در ماه اسفند، فصل زمستان ادامه دارد و هوا سرد و پر از برف است. یکی از شعرهایی که برای فال حافظ در این ماه انتخاب می‌شود، شعر زیر است:

"برف افتاد و همه سرد شدند

دلم به تو گرم‌تر از همیشه بود

به گرمی نگاه تو، قلب من روشن شد

همیشه در سایه دوست، زندگی می‌کنم"

تفسیر: این شعر نیز با مضمون فصل زمستان است. با افتادن برف و سرمای هوا، شاعر به عشق و دوستی‌اش می‌افتد و احساس گرمای بیشتری به‌دل می‌برد. می‌توان این شعر را به عنوان پیش‌بینی ادامه سردی و زمستانی در زندگی فرد تفسیر کرد.

به طور کلی، با توجه به شعرهای حافظ و تفسیرهای مختلف، می‌توان هر یک از ماه‌های سال را پیش‌بینی کرد. با این حال، این پیش‌بینی‌ها صرفاً برای سرگرمی و تفریح است و نمی‌توان به آن‌ها به عنوان پیش‌بینی دقیقی اعتماد کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه