ارسال به دیگران پرینت

زغال فشرده | تولید زغال فشرده

تولید زغال فشرده را به چشم یک فرصت شغلی ببینید!

تولید زغال فشرده را به چشم یک فرصت شغلی ببینید!.

تولید زغال فشرده را به چشم یک فرصت شغلی ببینید!

تولید زغال فشرده را به چشم یک فرصت شغلی ببینید!

کم ندیده ایم صنایعی را که می‌توانستند درآمد زیادی داشته باشند ولی خیلی از افراد به سادگی از کنار آن گذشتند و بعدها کسی ریسک کرد و برای اولین بار تصمیم گرفت از آن به عنوان یک شغل استفاده کند و اتفاقا موفق شد و به سود فراوانی دست پیدا کرد. صنعت زغال یکی از این موارد است که آن اولین کسی که فهمید می‌تواند از آن به سود و درآمد زیاد برسد، حدودا 1000 سال پیش بود! زغال همواره در تاریخ جزو پر مصرف ترین سوخت ها بوده است و تا امروز همواره این روند را حفظ کرده است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با تولید زغال فشرده آشنا کنیم و همینطور روش های تولید این نوع زغال را به شما بگوییم تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید به سود استثنایی دست پیدا کنید؛ پس با ما همراه باشید.

زغال فشرده چیست؟

زغال فشرده یا زغال قالبی، نوعی از زغال است که توسط مواد اضافه دیگر مانند خاک اره، پوست گردو و ... تولید می‌شود. این نوع زغال به دلیل فشرده شدن توسط دستگاه زغال فشرده، دارای ماندگاری بسیار بالا و کمترین خاکستر باقی مانده می‌باشد. زغال فشرده را با نام زغال چینی نیز می‌شناسند؛ چرا که اولین بار در این کشور تولید شد. 

چرا تولید زغال فشرده سودمند است؟

همانطور که گفتیم زغال، از گذشته های دور، همواره یکی از پر مصرف ترین سوخت های جهان بوده است؛ دلیل این اتفاق، مزایای بی نظیری بوده که زغال دارد. برای مثال، مواد اولیه زغال همیشه در دسترس هستند، تولید آن دارای هزینه زیاد نمی‌باشد، زغال چوب بر خلاف زغال سنگ، جزو سوخت های تجدیدپذیر است و در موارد بسیار گوناگونی کاربرد دارد.

IMG_20230528_152027_245

پیش نیاز های تولید زغال فشرده چیست؟

مانند شروع هر کسب و کار دیگری، تولید زغال فشرده هم به یک انجام یک سری پیش نیاز وابسته است که اگر این پیش نیاز ها به طور کامل و دقیق رعایت شود، موفقیت شما در این مسیر قطعی می‌باشد. در این قسمت به پیش نیازهای شروع کسب و کار با زغال می‌پردازیم.

سرمایه اولیه

قطعا شما برای شروع این کار، نیاز به یک سرمایه اولیه دارید که خوشبختانه این سرمایه اولیه، در مدت زمان بسیار کمی به شما برخواهد گشت. درباره اینکه این سرمایه اولیه شامل چه چیزی می‌شود، باید بدانید عمده این سرمایه خرج تهیه دستگاه تولید زغال فشرده و اجاره یک سوله یا کارگاه خواهد شد.

تامین مواد اولیه

برای شروع کار با دستگاه تولید زغال، شما به یک سری مواد اولیه نیاز دارید که شامل موادی مانند چسب مخصوص، خاک زغال، پوست گردو، خاک اره و ... می‌باشد. خبر بسیار خوب این است که تامین مواد اولیه تولید زغال فشرده در سازه ابتکار ارشد کاملا رایگان خواهد بود! بنابراین می‌توانید با خیال آسوده کار را آغاز کنید و دغدغه تامین مواد اولیه را نداشته باشید.

نیروی کار

نیروی انسانی یکی دیگر از مواردی است که باید به فکر آن باشید؛ البته در مراحل اول برای تولید زغال نهایتا به دو نفر احتیاج داشته باشید تا بتوانند از پس کار با دستگاه بر بیایند. برای وقتی که کسب و کارتان پیشرفت کرد می‌توانید بسته به اهدافی که دارید نیروی کار اضافه کنید.

آموزش

مشخصا وقتی در یک حوزه ای تخصص ندارید، باید ابتدا آموزش کافی ببینید تا بتوانید در حرفه جدید به موفقیت برسید. هم کلیات این آموزش حائز اهمیت است و هم نکات و در واقع فوت کوزه گری هایی که باید یاد بگیرید. سازه ابتکار ارشد اینجا هم خبر خوب برایتان دارد و اینکه تمام آموزش های لازم، به صورت رایگان به شما داده می‌شود. آموزش کار با دستگاه زغال فشرده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای همین باید تمام نکات را با دقت تمام بیاموزید.

چگونه می‌توان با تولید زغال فشرده به سود رسید؟

در قسمت قبل با پیش نیاز های زغال فشرده آشنا شدیم و در این بخش به چگونگی به سود رسیدن از طریق تولید زغال می‌پردازیم. برای به سود رسیدن توسط زغال راه های متنوعی وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

IMG_20230528_152035_469

صادرات زغال فشرده

بله صادرات زغال یکی از پر سود ترین کارهایی است که می‌توان پس از تولید آن انجام داد؛ چرا که زغال جزو محصولاتی است که در تمام دنیا کاربرد دارد و همیشه دارای مشتریانی بوده است. چه از قدیم که برای گرم کردن خانه ها استفاده می‌شد چه وقتی که در جنگ ها برای باروت سازی استفاده می‌شد تا رسید به حالا که علاوه بر تمام کاربرد های گذشته، زغال فعال نیز اختراع شده است که دارای کاربرد های بسیار وسیعی است و به شما توصیه می‌کنیم مقاله زغال فعال چیست؟ و 10 کاربرد فعال آن را مطالعه کنید تا بیشتر درباره این ماده جذاب بدانید. سخن را کوتاه کنیم، صادرات زغال قطعا دارای سود فراوانی است اما باید به تولید خوبی برسید که بتوانید صادرات را انجام دهید. از طرف دیگر، برای صادرات زغال باید به فکر بسته بندی های زیبا و جذاب هم باشید تا بتوانید محصول خود را به آسانی بفروشید. نکته جالب این است که باز هم سازه ابتکار ارشد در تمام پروسه صادرات زغال شما را یاری خواهد کرد.

تولید زغال فشرده برای داخل کشور

استفاده از زغال، داخل خود ایران نیز بسیار پرطرفدار و دارای مشتریان فراوانی است که اکثرا برای بساط جوجه کباب مورد استفاده قرار می‌گیرد! البته از لذت خوردن چای زغالی در طبیعت نیز نمی‌توان گذشت. به طور کلی در ایران نیز زغال مصرف بالایی دارد و شما با تولید زغال برای مصرف داخلی، می‌توانید به سود واقعا قابل توجه و بالایی برسید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با ارزش تولید زغال فشرده و جایگاه آن آشنا کنیم و همچنین پیش نیاز های لازم برای تولید زغال را به شما ارائه کنیم. شرکت سازه ابتکار ارشد یکی از برترین تولید کننده های دستگاه های زغال ساز، در تمام مراحل راه اندازی خط تولید تا فروش شما را یاری می‌کند. مواد اولیه را از این شرکت بگیرید، تولید زغال فشرده را آغاز کنید و در نهایت زغال تولیدی خود را به سازه ابتکار ارشد بفروشید! به سود رسیدن شما ساده تر از چیزی است که فکرش را بتوانید کنید.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه