ارسال به دیگران پرینت

سخنگوی وزارت امور خارجه | ایران و اوکراین

مهمترین اخبار سیاسی امروز 6 خرداد 1402 | رئیس جمهور اوکراین خطاب به ایران: به روسیه پهپاد ارسال نکنید؛ در سمت شر ایستاده اید | وزارت خارجه ایران: ادعای بی اساس است

زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین اخیرا از ایران خواست به روسیه پهپاد ارسال نکند.

مهمترین اخبار سیاسی امروز 6 خرداد 1402 | رئیس جمهور اوکراین خطاب به ایران: به روسیه پهپاد ارسال نکنید؛ در سمت شر ایستاده اید | وزارت خارجه ایران: ادعای بی اساس است
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات اخیر رئیس جمهور اوکراین علیه جمهوری اسلامی ایران را فرافکنی به منظور انحراف افکار عمومی و نمایشی سیاسی توأم با ادعاهای بی‌اساس توصیف کرد و آن را بی‌ارزش دانست.
ناصر کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده که مخالف جنگ اوکراین و استمرار آن است و از درد و رنج مردم اوکراین بسیار متأسف است و بر ضرورت یافتن راهکاری سیاسی برای پایان بخشیدن به آن در سریعترین زمان ممکن تاکید دارد و آماده است برای تحقق آن مساعدت نماید.
وی تاکید کرد: تکرار ادعاهای واهی رئیس جمهور اوکراین علیه جمهوری اسلامی ایران، هم‌نوازی با جنگ تبلیغی و رسانه‌ای محور ضدایرانی علیه دولت و ملت ایران است و با هدف جلب هر چه بیشتر کمک‌های تسلیحاتی و مالی کشورهای غربی صورت می‌گیرد.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه ادعاها و نمایش‌های سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران، واقعیت‌های جنگ اوکراین را تغییر نمی‌دهد، به آمادگی ایران برای ادامه مذاکرات کارشناسی با اوکراین اشاره کرد و افزود: طفره رفتن طرف اوکراینی از مذاکرات کارشناسی با طرف ایرانی به منظور بررسی ادعاها، مؤید بی‌پایه بودن آنها و وجود اهداف و انگیزه‌های خاص سیاسی در ورای اینگونه اتهام‌زنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران است.
 
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین اخیرا با تکیه بر ادعاهای تکراری از ایران خواست به روسیه پهپاد ارسال نکند.
 
وی در پیامی که به ادعای خود خطاب به ایرانی‌ها ارایه کرده، مدعی شد که ایران در حال حمایت از اقدامات تروریستی روسیه است و در سمت شر ایستاده است.
 
 

محمدجواد لاریجانی: اگر خانمی برهنه پشت پنجره خانه اش باشد، کسی که در خیابان دیده می تواند به پلیس زنگ‌ بزند و اطلاع بدهد | رفراندوم حجاب خلاف قانون اساسی است‌

مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی:

در انگلستان ۳ رفراندوم در طول ۵۰۰ سال برگزار شده و در امریکا هیچ رفراندوم صورت نگرفته است. برخی می‌گویند حجاب به رفراندوم گذاشته شود. در حالی که نمی‌دانند رفراندوم حجاب خلاف قانون اساسی است‌.

در امریکا اگر خانمی در بانک برهنه باشد جلوی بانک او را می گیرند. طبق قانون می‌گویند شما گسل در اخلاق عمومی ایجاد کردید. به تازگی خانمی که لباس تنگ داشت را از هواپیما پیاده کردند. حتی اگر خانمی برهنه پشت پنجره خانه اش باشد، کسی که در خیابان دیده می تواند به پلیس زنگ‌ بزند و اطلاع بدهد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه