ارسال به دیگران پرینت

فال | فال ابجد

فال ابجد | فال ابجد فردا ۱ خرداد| طالعت روشنه! + تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال ابجد فردا با ما در ادامه همراه باشید.

فال ابجد | فال ابجد فردا  ۱ خرداد| طالعت روشنه! + تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال ابجد فردا با ما در ادامه همراه باشید.

 

یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

 

فال حافظ | فال حافظ فردا ۱ اردیبهشت 

فروردین

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر فال ابجد: از اینکه رویاهای بزرگی در سر داشته باشید، نترسید. امروز دیدگاه های تازه ای به زندگی خواهید داشت. به علاوه شهامت و توان لازم را نیز پیدا می کنید که به اعماق افکار و خواسته های فلبی خود سفر کرده و با «من» واقعی خودتان بیشتر آشنا شوید. شما این فرصت را دارید تا در برخی از ارتباط ها و دوستی ها تجدیدنظر کنید. امروز به دیگران و نظرات شان اصلا کاری نداشته باشید و فقط به خود فکر کنید. خیلی راحت می توانید افکار منفی و حس های ناراحت کننده را از ذهن و قلب خود دور کنید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: امروز برای یک روند متفاوت خود را آماده کنید. در ارتباط هایتان تغییراتی ایجاد خواهد شد. احتمالا لحظه های زیادی از امروز دهان تان باز است و از دیدن برخی مسائل تعجب خواهید کرد یا شاید مسائل جالب و جدیدی را کشف کنید. حتی ناخوادآگاه تان نیز امروز پررنگ تر از همیشه خواهد بود و احساساتی که تصور می کرده اید از بین رفته اند، دوباره نمایان خواهد شد. یک روز عجیب اما جالب را در پیش دارید. به احساسات قلبی خود ایمان داشته باشید و به حرف دل تان گوش کنید.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر فال ابجد: اگر در اعتماد کردن به دیگران یا حتی احساسات خود مشکل دارید امروز زمان مناسبی است برای روبه‌رو شدن با آن. با خودتان خلوت و به اعماق ذهن خود سفر کنید. باید خواسته های درونی و افکاری که در ته ذهن تان در حال خاک خوردن هستند را بیرون بکشید و ببینید ریشه و دلیل آنها چیست. اگر فردی در زندگی شماست که بدتان می آید و دائم در برابر او گارد دارید امروز بهترین زمان برای کشف دلیلش است. با کشف احساسات واقعی راهکارهای مناسب را هم برای آنها خواهید یافت.

فال ابجد متولدین تیر ماه

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: گفته می شود انسان ها را از 5 دوست صمیمی که دارند و بیشتر وقت خود را با آنها می گذرانند می توان شناخت. به همین دلیل توصیه می کنیم امروز همه دوستان خود را مورد بررسی قرار دهید و افرادی را که واقعا به شما و روحیه و افکارتان ربطی ندارند از زندگی خود حذف کنید. اطراف خود را با انسان هایی پر کنید که الهام بخش و مفید هستند و با دیدگاه های مثبت و کاربردی در زندگی شما تحولات مثبت ایجاد می کنند. امروز به ندای قلب خود ایمان داشته باشید. مطمئن باشید در این مسیر قلب تان درست ترین انتخاب ها را خواهد داشت.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر فال ابجد: هرگز درباره چیزهایی که دل و ذهن تان به شما می گویند بی تفاوت نباشید. برخی افکار از اعماق ناخوادآگاه شما بیرون می آید و می توانید بسیاری از خواسته هایی که خودتان هم نمی دانید را کشف و شاید برآورده کنید. بیشتر وقت ها از اینکه مورد قضاوت اطرافیان باشید شما را از انجام خیلی از کارها باز می دارد اما بی خیال مردم و حرف های آنها. تا ابد که نمی توانید نقاب به چهره بزنید و طبق خواسته اطرافیان زندگی کنید. خودتان باشید و به خود، خواسته ها و نیازهای درونی خود توجه بیشتر نشان دهید.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: امروز به هیچ عنوان نمی توانید احساسات عمیق، افکار مخفی و روحیه اصلی خود را از دیگران مخفی کنید. حتی گاهی خودتان را هم گول می زنید و نیازهای درونی تان را نادیده می گیرید اما خوشبختانه امروز این شهامت را دارید تا با خود صادق باشید و به ناخودآگاه تان اجازه خودنمایی بدهید. بدون شک دچار تضاد خواهید شد اما تا زمانی که به افکار و احساسات مخفی خود اجازه بروز ندهید فرصتی برای خلاقیت و پیشرفت هم نخواهید داشت. خودتان را کشف کنید و به حرف دیگران هم اهمیت ندهید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

ابجد فال شما : آ ج ب

تعبیر فال ابجد: این روزها رفتار شما اطرافیان تان را می آزارد اما این بدان معنی نیست که خود و راه تان را تغییر دهید، تنها کافی است به کلمات خود و تاثیری که بر دیگران می گذارد بیشتر بیندیشید. حضور شما در این لحظه در کنار عشق زندگی تان بسیار ارزشمند است بنابراین تنهایش نگذارید. امروز این فرصت را دارید تا در مورد ایده ای که در ذهن تان است تصمیم بگیرید و قدم اول را بردارید. بنابراین معطل نکنید و دست به کار شوید.

فال ابجد متولدین آبان ماه

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر فال ابجد: این روزها احساسات جدید در وجود شما غلیان می‌کند و تبدیل به آگاهی می‌شود اما شما شاید قادر نباشید احساسات خود را به کسانی که اطراف‌تان هستند بشناسانید. بحث در این نیست که می‌خواهید این مسئله مثل راز سرپوشیده باقی بماند بلکه موضوع فقط این است که شما نمی‌توانید لغات مناسبی را برای بیان احساسات‌تان و تاثیرگذار بودن پیدا کنید. تا جایی که می‌توانید هیچ قضاوتی نکنید.

فال ابجد متولدین آذر ماه

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: شاید غیر منتظره به نظر برسد اما تصمیم دارید که در عین خونسردی به احساسات پر شور و هیجان انگیز هم دست پیدا کنید. متاسفانه نمی شود که هر دوی اینها را با هم داشته باشید، به هر حال مجبورید برای به دست آوردن یکی دیگری را از دست بدهید. اگرچه راهکارهای عقلانی به دردتان می خورد اما به شما توصیه می شود که به ندای قلب تان گوش کنید تا چیزی را که بیشتر از همه به نفع تان است نشان تان دهد.

فال ابجد متولدین دی ماه

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر فال ابجد: از تفاوت هایی که میان شما و دیگران است نترسید. تفاوت ها دلیلی بر جنگیدن نیست، باید آنها را درک و قبول کنید. چند روزی است که میان دوراهی گیر افتاده اید اما امروز هیچ گزینه ای جز قدم گذاشتن در راهی ناشناخته ندارید. از ناشناخته ها نترسید زیرا نتیجه آن بهتر از آنچه فکرش را کنید است. در اطراف تان فردی است که این روزها بیش از حد به شما توجه نشان می دهد، سعی کنید تا از هدف او آگاه نشده اید او را به حریم شخصی تان راه ندهید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

ابجد فال شما : د ج آ

تعبیر فال ابجد: در مورد راهی که باید برای آینده تان انتخاب کنید، تردید دارید. اینطور تصور می کنید که تمام آدم های اطراف تان زندگی هدفمندی دارند جز شما. برای رهایی از این وضع با فردی مشورت کنید. سعی کنید خودتان را در معرض چیزهایی که به آن علاقه ای ندارید، قرار ندهید. انرژی امروز شما زیاد است اما هنوز نشسته اید. بهتر است بلند شوید و حرکت کنید. یکی از دوستان تان از شما دلگیر شده اما شما نیز نسبت به آن بی تفاوت بوده اید. اگر این رابطه برایتان ارزش دارد همین امروز به سراغش بروید و از دلش درآورید.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر فال ابجد: امروز پر از عشق و محبت هستید، بهتر است آن را با دیگران به خصوص افرادی که برایتان عزیز هستند، تقسیم کنید، بنابراین از بیرون رفتن و در جمع بودن نترسید. افکار خود را عملی کنید تا موفقیت به سراغ تان بیاید. پیشنهادهای زیادی از اطراف به شما شده است اما نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید. توصیه می کنیم آنها را بیش از این منتظر نگذارید زیرا ممکن است فرصت های خوب از دست تان برود. کلید موفقیت شما آینده نگری تان است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه