ارسال به دیگران پرینت

تجاوز | تجاوز ۳ مرد | تجاوز جلو نامزد

تجاوز 3 مرد شیطان صفت به دختر جوان جلوی چشمان نامزدش | در خانه مادربزرگش اتفاق افتاد

در ادامه جزئیات این تجاوز وحشتناک را بخوانید.

تجاوز 3 مرد شیطان صفت به دختر جوان جلوی چشمان نامزدش | در خانه مادربزرگش اتفاق افتاد

در ادامه جزئیات این تجاوز وحشتناک را بخوانید.

عصر دوشنبه ۲۲ خرداد‌ماه سال ۱۳۹۶ بود که دختر جوانی همراه خانواده‌اش پای در اداره پلیس آبادان گذاشت و از سناریوی سیاه ۳ جوان شیطان‌صفت پرده برداشت.

مأموران پس از افشاگری دختر جوان پی بردند وی در خانه مادربزرگش و در حالی که نامزدش در خانه حضور داشته از سوی ۳ مرد شیطان‌صفت هدف آزار و اذیت قرار گرفته است و آن‌ها پس از اجرای نقشه‌شان در برابر چشمان نامزد این دختر جوان اقدام به سرقت وسایل باارزش داخل خانه کرده‌اند.

بدین ترتیب بازپرس محسن پورعسکر دستور ویژه برای دستگیری عاملان این اقدام شیطانی برای مأموران پلیس آگاهی آبادان صادر کرد.

کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند مردان شیطان‌صفت را که افراد سابقه‌دار بودند در چند عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

روز ۲۸ خرداد‌ماه ۱۳۹۶ مهدی یکی از افراد شیطان‌صفت جهت تحقیقات بیشتر پیش‌روی بازپرس پورعسکر در شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب آبادان قرار گرفت و گفت: شب حادثه در خانه دایی‌ام در حال استراحت بودم که دایی‌ام به سراغم آمد و از دختر جوانی که در همسایگی‌شان زندگی می‌کند تعریف کرد.

وی افزود: از حرف‌های دایی‌ام شنیدم که دختر جوان پدر و مادرش در شهر دیگری زندگی می‌کنند و وی با مادربزرگش به آبادان آمده و مدتی است که مادربزرگش تحت درمان قرار دارد و دختر جوان در خانه تنها است، ولی بعضی اوقات پسر جوانی سوار بر پراید جلوی خانه‌شان توقف می‌کند و به خانه دختر جوان می‌رود.

مهدی ادامه داد: در حالی که زن‌دایی‌ام و فرزندش در خانه خواب بودند، دایی‌ام دست‌بردار نبود و تا ساعت ۵ صبح با من حرف زد تا اینکه با اصرار‌های او تصمیم گرفتیم با همدستی دوستانمان وارد خانه دختر جوان شویم و او را در برابر چشمان پسر جوان مورد آزار و اذیت قرار دهیم.

این جوان شیطان‌صفت گفت: همگی چاقو به دست از بالای دیوار وارد خانه شدیم و ابتدا پسر جوان را هدف کتک‌کاری قرار دادیم و سپس به سراغ دختر جوان رفتیم و در حالی که پسر جوان می‌خواست دست از سرشان برداریم متوجه شدیم وی نامزد رسمی او است. راه بازگشت نداشتیم و مجبور شدیم نقشه‌مان را عملی کنیم و در حالی که نامزد این دختر جوان را با چند ضربه چاقو زخمی کرده بودیم، همگی به صورت جداگانه اقدام به آزار و اذیت نامزدش کردیم.

مهدی ادامه داد: زمانی که قصد خارج شدن از خانه را داشتیم دست به سرقت وسایل با ارزش داخل خانه زده و پا به فرار گذاشتیم

وی گفت: در آن زمان فکر می‌کردیم دختر جوان و نامزدش از ترس آبرویشان ماجرا را به پلیس گزارش نمی‌کنند، اما چند روز بعد متوجه شکایت آن‌ها شدیم و تصمیم به فرار گرفتیم. نامزد دختر جوان که این سناریوی سیاه در برابر چشمان وی به اجرا رسیده بود به بازپرس پرونده گفت: همسرم در خانه تنها بود که برای سرکشی به دیدنش رفتم و پس از چند ساعت به خانه‌مان برگشتم که در میان راه متوجه جا ماندن ریموت خانه پدرم در خانه نامزدم شدم و به همین خاطر دوباره به آنجا بازگشتم.

وی افزود: هنوز لحظاتی نگذشته بود که این جوان همراه ۲ مرد دیگر وارد خانه شدند و با تهدید چاقو و قمه مرا زخمی و نامزدم را هدف سناریوی شیطانی خود قرار دادند.

در ادامه نسرین که شرایط روحی سختی را می‌گذراند و در حالی که اشک می‌ریخت به بازپرس پورعسکر گفت: شب حادثه ۳ مرد با تهدید چاقو وارد خانه‌مان شدند و پس از کتک‌کاری مرا هدف آزار و اذیت قرار دادند و سپس وسایل با ارزش خانه‌مان را به سرقت بردند. پس از اعترافات متهمین در خصوص تجاوز به دختر جوان و شواهد موجود در صحنه جرم، بازپرس پورعسکر برای هر ۳ متهم درخواست کیفرخواست صادر کرد.

نامزد دختر جوان به دلیل اینکه او توسط ۳ شیطان‌صفت جلوی چشمانش مورد تجاوز قرار گرفته بود وی را ترک کرد و دختر جوان به ناچار از آبادان نقل مکان کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رسول ارسالی در

      عزیزم من شلوار لیدی دوس دارم بپوشی

    • رسول ارسالی در

      البته مادربزرگم هرچی میگن رو باید انجام بدم

    • رسول ارسالی در

      مامان بابا من خیلی حدیثه رو دوست دارم و قول میدم خوشبختش کنم قول میدم مامان

    • رسول ارسالی در

      دوست دارم حدیثه فعلا

    • رسول ارسالی در

      سلام دوباره حدیثه گلم نمیدونم‌ باورت میشه یا نه من قبلا تو خواب دیدمت انگار خدا منو تورو به هم رسونده

    • رسول ارسالی در

      فقط من چندتا خاستگار دارم یکیشون خارجه باید برم صحبت کنم ولی اگه اومدی عقد کردیم دیگه اونارو کنسل میکنم

    • مدبر ارسالی در

      درود بر حافظان امنیت و ناموس مردم، از قوه قضاییه کشور انتظار میرود بشدت و بدون کوچک ترین ارفاق در مقابل تجاوزات الواط به حریم مردم بایستند و
      جامعه را از لوث وجود این افراد شرور
      پاک نمایند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه