ارسال به دیگران پرینت

گوگوش | زندگی گوگوش

آخرین روزهای زندگی گوگوش نزدیک‌است + تصویر

. ولی چهار سال بعد به عنوان یک مجله انقلابی با تیترهای جنجالی بار دیگر بر روی پیشخوان روزنامه فروشی ها پیدا شد و انتشارش را تا 2 شهریور سال 1358 (شماره 1119) ادامه داد.

آخرین روزهای زندگی گوگوش نزدیک‌است + تصویر

مجله‌ سپید و سیاه از نشریه‌های سرگرم‌کننده‌ی خانوادگی در دوران پس از کودتای 1332 بود. سپید و سیاه از سال 1332 نخست با عنوان‌های سپید و سیاه نو و سپید و سیاه مشیر به صاحب امتیازی علی اصغر کارباف و مدیرمسئولی علی بهزادی آغاز به کار کرد. این مجله همراه بسیاری دیگر در سال 1353 توقیف شد، علی بهزادی در کتاب خاطراتش، توقیف مجله را به دستور شخص محمدرضا شاه نسبت می‌دهد. ولی چهار سال بعد به عنوان یک مجله انقلابی با تیترهای جنجالی بار دیگر بر روی پیشخوان روزنامه فروشی ها پیدا شد و انتشارش را تا 2 شهریور سال 1358 (شماره 1119) ادامه داد.

 

خانم بازیگر شورش را درآورده! | مهناز افشار یک قدم تا برهنگی

گوگوش

دو اشتباه بزرگ گوگوش در تمام طول عمرش

فائقه آتشین (گوگوش) تاکنون چهار بار ازدواج کرده است؛ ازدواج‌هایی که به طلاق ختم شده‌اند. همسر اول او، محمود قربانی و عمر زندگی مشترکشان 5 سال و حاصل آن یک پسر به نام کامبیز بود. بهروز وثوقی همسر دوم او بود و تنها یک‌ سال در کنار هم بودند. همایون مصداقی همسر سوم گوگوش بود و 12 سال کنار یکدیگر زندگی کردند و ازدواج آخر او با مسعود کیمیایی بود که 6 سال طول کشید. در مصاحبه‌ای که آتشین با سرشار داشت بیش‌تر به پشت پرده این ازدواج‌ها پرداخته شد. در بخشی از این گفت‌وگو گوگوش می‌گوید در طول زندگی‌اش دو اشتباه خیلی بزرگ انجام داده است، یکی ازدواج با محمود قربانی و دیگری همکاری با مهرداد آسمانی به مدت پنج سال. او همکاری با آسمانی را ضعیف‌ترین دوران کاری خود اعلام کرد و مهرداد آسمانی، خواننده و نوازنده ایرانی ساکن لس‌آنجلس در پاسخ به این اظهارنظر در اینستاگرام خود چنین نوشت: «امیدوارم چند سال بعد از امروز خود پشیمان نباشید. من، مهرداد آسمانی به‌خاطر ساختن چهار آلبوم برای خانم آتشین و ترانه‌هایی که گمان کنم می‌شناسید اول از خانواده خودم که باعث رنج فراوان آن‌ها شدم و سپس از مردم خوب و دنبال‌کنندگان موسیقی فاخر پوزش می‌طلبم. تاریخ موسیقی در غربت را نه هما سرشار می‌نویسد و نه من… تاریخ موسیقی در غربت را مردم ایران می‌نویسند… شهیار قنبری و زویا زاکاریان مفاخر ادبی کشورمان هستند و از این‌که شانس ساخت و اجرای ترانه‌هایشان را داشتم به خود می‌بالم.»

گفته گوگوش اشتباه دیگرش ازدواج با محمود قربانی بود که اگر به گذشته باز می‌گشت هیچ‌گاه آن را انجام نمی‌داد، پس از این دعا، قربانی پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد و گفت: «من و کامبیز این مدت سعی کردیم احترام مادر بودن گوگوش را حفظ کنیم و همیشه حمایتش کنیم اما می‌بینم هنوز هم همان حالت جوانی‌اش و زمانی که می‌خواست از من جدا شود را دارد. همان زمان هم به مقامات گفته بود که من او را کتک می‌زدم اما من به شرف خاک مادرم و ایران قسم می‌خورم که اصلا دست روی او بلند نکردم و او با این شگرد معصوم‌بازی، من را دیو و خودش را محبوب کرد و ما حرفی نزدیم ولی من به احترام عشق به فرزندم او را حمایت کردم.»

گوگوش

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سارا ارسالی در

      ۵۰ ریال بود قیمت مجله، حتما روزای قشنگی بوده اون زمان‌ها ..

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه