ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل پسر جوان

اختلاف ملکی‌ که منجر به قتل شد | قتل پسر جوان توسط پسر عمویش

برای اطلاع از ماجرای قتل پسر جوان در ادامه این خبر باما همراه باشید.

اختلاف ملکی‌ که منجر به قتل شد | قتل پسر جوان توسط پسر عمویش

قتل پسر جوان توسط پسر عمویش

برای اطلاع از ماجرای قتل پسر جوان در ادامه این خبر باما همراه باشید.

سرهنگ نجف علی بارانی بیرانوندبیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و  درگیری  منجر به  قتل  در یکی از روستاهای شهرستان دلفان، بلافاصله عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت شهرستان به محل اعزام شدند.

وی درمورد پرونده قتل پسر جوان افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد، بین دو پسر عمو بعلت اختلافات ملکی درگیری رخ داده که شخص قاتل با استفاده از سلاح گرم پسر عموی خود را به  قتل  رسانده و به محل نامعلومی متواری شده است.

قلیان کشته داد! | دو نفر بدلیل دعوا سر قلیان کشته شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش‌های صورت گرفته کمتر از ۲ ساعت مخفیگاه قاتل در استان همجوار شناسایی که با هماهنگی قضائی و در یک عملیات دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات بعمل آمده از متهم، علت قتل را اختلافات ملکی عنوان کرده است، افزود: متاسفانه برخی افراد بجای اقدامات قانونی با حرکات خودسرانه دست به اقدامات خشونت آمیز و غیر قابل توجیه می‌زنند که باعث بروز حوادثی این چنین تلخ و ناگوار می‌شود.

بارانی بیرانوند، ضمن هشدار به افراد قانون شکن خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضا، امنیت و آسایش مردم است و افرادی که به هر نحو آسایش و امنیت مردم را خدشه دار کنند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

منبع : رکنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه