ارسال به دیگران پرینت

رابطه جنسی | رابطه جنسی بیشتر

بیشتر رابطه جنسی داشته باشید | 12 دلیل برای رابطه جنسی بیشتر

رابطه جنسی برای همه چیز خوب است! در ادامه 12 دلیل برای رابطه جنسی بیشتر را بخوانید.

بیشتر رابطه جنسی داشته باشید | 12 دلیل برای رابطه جنسی بیشتر

رابطه جنسی برای همه چیز خوب است! در ادامه 12 دلیل برای رابطه جنسی بیشتر را بخوانید.

رابطه جنسی با فواید ورزشی

اگرچه نمی توان گفت رابطه جنسی تمام فواید یک ورزش را دارد ولی در رابطه جنسی ضربان قلب افراد مثل زمانی که پیاده روی و یا دوچرخه سواری و… می کنند، بالا می رود و افزایش پیدا می کند.

رابطه جنسی و تاثیرش بر قلب زنان

زنانی که چند بار در هفته رابطه جنسی برقرار می کنند، کمتر از زنانی که ماهی یک بار رابطه جنسی دارند، از مشکلات قلب رنج می برند و متخصصان معتقدند با افزایش گردش خون و ترشح هورمون ها زنان از لذت بیشتری برخوردار شده و این مجموعه روی هم باعث محافظت از قلب آنان خواهد شد.

رابطه جنسی و سر درد

اگر از سردرد رنج می برید، رابطه جنسی کمک خواهد کرد تا درد را کاهش دهید. متخصصان می گویند کاهش دردهای میگرنی پس از رابطه جنسی ایجاد می شود. بنابراین اگر سر درد دارید، به رابطه جنسی نه نگویید.

رابطه جنسی و استرس

افرادی که رابطه جنسی بیشتری برقرار کرده و به سلامت جنسی شان اهمیت می دهند در زمان هایی که مشغول انجام کارهای استرس آور هستند کمتر احساس اضطراب می کنند. فقط به خاطر داشته باشید خود ارضایی را از رابطه جنسی باید جدا دانست.

رابطه جنسی و عمر طولانی

مطالعات نشانگر آن است زنانی که رابطه جنسی بیشتری را تجربه کرده اند، عمر طولانی تری دارند. محققان می گویند هنوز معلوم نیست که رابطه جنسی باعث افزایش طول عمر می شود و یا اینکه افراد به علت رابطه جنسی از سلامت جسمانی بیشتری بهره مند و عمرشان بیشتر شده است.

رابطه جنسی و ذهن فعال

رابطه جنسی موجب تولید سلول های جدید در مغز می شود. در پژوهشی معلوم شد افرادی که در میانسالی قرار دارند هر اندازه که در دوره های قبل زندگی شان رابطه جنسی بیشتری داشته اند، اعدادی را که به آن ها نشان داده می شد، بیشتر به خاطر می آوردند و در انجام عملیات ریاضی موفق تر بودند. در این تحقیق معلوم شد رابطه جنسی ذهن مردان را فعال تر از زنان می کند.

رابطه جنسی و شادمانی

محققان می گویند تاثیر رابطه جنسی بر همسران و زمانی که به یکدیگر متعهد هستند، باعث ایجاد شادمانی در آن ها می شود.

رابطه جنسی و تناسب اندام

رابطه جنسی موجب لاغری و تناسب اندام می شود. افرادی که رابطه جنسی را به صورت مرتب انجام می دهند لاغرترند. افزایش گردش خون و ارتقاء سوخت و ساز موجب تناسب اندام می شود.

رابطه جنسی و سلامت روان

افرادی که در رابطه جنسی خود متعهد هستند، هرگز برای رابطه جنسی بیشتر غیر متعهدانه وارد روابط موازی نمی شوند. پایبندی به شریک جنسی در اصل محافظت از رابطه عاطفی مشترک و محافظت از خود است. این افراد کمتر دچار افسردگی می شوند.

رابطه جنسی و سرماخوردگی

برای کمتر سرما خوردن و بیمار شدن تنها راهکار استفاده از ویتامین ث نیست. پژوهش ها نشان می دهد افرادی که در هفته دوبار رابطه جنسی برقرار می کنند کمتر دچار سرما خوردگی می شوند و آنتی بادی های ضد سرما خوردگی در بزاق آن ها بیشتر از کسانی بود که کمتر رابطه جنسی داشتند.

رابطه  جنسی و خواب

ارگاسم در رابطه جنسی باعث افزایش اندورفین و اوکسی توسین در بدن زنان و مردان می شود و این باعث کاهش درد و آرامش در افراد می شود. به گفته دانشمندان نتایج پژوهش ها زنانی که به ارگاسم می رسند، راحت تر می خوابند. این تاثیر در زنان بیشتر از مردان است.

رابطه جنسی و کیفیت زندگی

افرادی که رابطه جنسی بیشتری دارند کیفیت زندگی بهتری دارند این تاثیر در زمان حال و آینده ی زندگی انان وجود دارد. اگر فعالیت جنسی و رابطه جنسی ادامه یابد فرد در میانسالی و دوره پیری نیز می تواند آن را ادامه داده و با سلامتی بیشتر و شادمانی زندگی اش را ادامه دهد.برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید.تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه