ارسال به دیگران پرینت

سپاه | ساختار نظامی ایران

فرمانده کل سپاه: اتفاقات بزرگ در راه است

فرمانده کل سپاه گفت: صهیونیست‌هایی که چند ماه قبل به رجزخوانی افتاده بودند، اکنون خیره مانده‌اند زیرا هر روز بیش از ۳۰ عملیات مسلحانه در سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد. اتفاقات بزرگی در راه است. امیدها زنده شده و حق دوباره در منطقه طلوع خواهد کرد.

فرمانده کل سپاه: اتفاقات بزرگ در راه است

 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ‌امشب در اجلاسیه سالانه مجمع اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج با بیان اینکه ائمه جماعات می‌توانند ستون‌های استوار در حلقه‌های صالحین کشور باشند، اظهار داشت: شبکه صالحین، مروج احکام الهی و مبلغ اندیشه‌های نابی هستند که سرچشمه‌های نور و معرفت از آن تابان است. در شبکه‌های صالحین است که مبانی اسلام عزیز تفسیر می‌شود تا علامات دین، در دل و ذهن جوانان و نوجوانان ما نهادینه شود و از آن‌ها سربازان مخلصی برای اسلام و انقلاب بسازد.

جهاد تبیین نیازمند فعالیت انسان‌های نفوذناپذیر است

وی افزود: ترویج دین با همین شکل و سبک استمرار پیدا می‌کند؛ اینکه برمبنای خواست و اراده گروه‌های مردمی باشد و در نهایت همین انگیزه‌های به‌هم‌پیوسته است که می‌تواند در این زمان، پرچم اسلام را به قله‌های عزت جهانی برساند. در عصر ماست که خداوند عالم بر این ملت و سرزمین تجلی می‌کند و فرصتی برای تجدید حیات و احیای اسلام قرار داده و اینجاست که دوباره اسلام ظاهر می‌شود و بدیهی است که همه ستمکاران در کنار هم قرار بگیرند تا آن را براندازی کنند. اینکه غل و زنجیر اسارت از دست و پای انسان باز شود و مکارم اخلاق در جامعه جریان یابد، این‌ها مسائل و دستاوردهایی است که تحقق اهداف کفار و مشرکان را با مشکل مواجه می‌کند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین نیازمند فعالیت انسان‌های نفوذناپذیر است تا در برابر وسوسه‌های فرهنگی که از هجمه سخت جنگی هم شدیدتر است، دوام بیاورند و ایمانشان محفوظ بماند. در حدیث اهل بیت(ع)، ایمان و اراده اهل آخرالزمان به کوه‌های رسوخ‎ناپذیر تشبیه شده درحالی که همین اراده‌های نفوذناپذیر، صبح و شام در برابر ذات اقدس پروردگار متواضع و خاضع هستند و ذکر خدا را بر جای می‌آورند.

بنیان‌های اصیل قدرت بر مبنای تربیت ساخته می‌شود

وی تربیت را بازسازی زیرساخت تمدن نوین اسلام دانست و یادآور شد: بنیان‌های اصیل قدرت بر مبنای تربیت ساخته می‌شود. قدرتی که می‌تواند امکان حاکمیت را خلق کند و تمدن‌ها را رقم بزند، از اساس بر پایه‌های اراده مستحکم مردان و زنانی استوار شده که فراتر از فتح کوه‌ها و دره‌ها، ذهن‌هایشان توسط اندیشه‌های ناب اسلامی تسخیر شده است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: غرب به‌تازگی درک کرده که سیستم‌ها باعث پیروزی در جنگ‌ها نمی‌شوند بلکه این انسان‌ها هستند که می‌توانند سرنوشت هر جنگ را رقم بزنند. به همین دلیل است که فراتر از تهاجم فرهنگی و حصر اقتصادی به دنبال ترور، خرابکاری، گسترش ناامنی و جنگ ترکیبی هستند تا چکیده هر آن‌چه تاریخ از شرارت سراغ داشته بر سر ملت ایران خراب کنند. مقابله با این جریان کار ساده‌ای نبوده و در این میان، مظهر نصر و اراده الهی به‌روشنی مشخص است.

تجربه ملت ایران از مقاومت، همواره شیرین بوده است

وی تأکید کرد: هیچ نظامی نمی‌توانست حتی در برابر یکی از این توطئه‌ها دوام بیاورد اما جمهوری اسلامی تاکنون در برابر همه این برنامه‌ریزی‌ها ایستادگی کرده و پرچم خود را در اهتزاز نگاه داشته است. این بلاها، آزمون‌های الهی بود که اراده مردان خدا را سنجید و در نتیجه همین امدادهای آشکار و پنهان هم بود که جبهه حق به‌تدریج توانست از تلخی‌های تاریخ اسلام درس بگیرد و قاعده‌های جنگیدن را بیاموزد.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه تجربه ملت ایران از مقاومت، همواره شیرین بوده است، گفت: همه آن‌هایی که بدخواه ملت ایران هستند، از کشورهای نظام سلطه گرفته تا محور ارتجاع عربی و حتی اپوزوسیون خارجی امیدوار بودند که اغتشاشات ۱۴۰۱، ایران اسلامی را دچار فروپاشی کند اما حقیقت آن است که امروز آن‌ها خودشان گرفتار فروپاشی و تزلزل شده‌اند و نظام اسلامی همچنان مقتدرانه در میدان است.

آمریکایی‌ها ‌دیگر تمایلی به حمایت از صهیونیست‌ها ندارند

وی ابراز کرد: امروزه همه شاهد هستند که وضعیت شبه‌جزیره عربستان دگرگون شده است و از سوی دیگر، آمریکایی‌ها هم دیگر تمایلی به حمایت از صهیونیست‌ها ندارند. دیگر کسی به فلسطین اشغالی سفر نمی‌کند و مقامات صهیونیستی هم راه به خاک آمریکا ندارند. این ما بودیم که بر آمریکایی‌ها تحمیل کردیم که منطقه ما را دیگر جزو اولویت‌های خود نداند. این روزها فقط دو پایگاه آمریکایی در عراق باقی مانده و خلیج‌ فارس هم به‌کلی پاک‌سازی شده است.

فرمانده کل سپاه در واکنش به تحولات اخیر منطقه تصریح کرد: صهیونیست‌هایی که چند ماه قبل به رجزخوانی افتاده بودند، اکنون خیره مانده‌اند زیرا هر روز بیش از ۳۰ عملیات مسلحانه در سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد. آن‌ها می‌خواستند سوریه را به آشوب بکشند اما بشار ماند، دوباره به اتحادیه عرب بازگشت و اکنون صهیونیست‌ها خودشان دم از فروپاشی می‌زنند. اتفاقات بزرگی در راه است. امیدها زنده شده و حق دوباره در منطقه طلوع خواهد کرد. این‌ها نشانه دست قدرت الهی است که فضا را فراتر از تصور ما رقم می‌زند. این الگوی فروپاشی قدرت‌هاست که غافلگیرکننده و غیرمعمول اتفاق می‌افتد تا خداوند عالم، قدرت خود را به انسان‌ها نشان دهد.

شاهد تکامل تدریجی حلقه‌های صالحین هستیم

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز ضمن تمجید از عملکرد حلقه‌های صالحین در نسل سازی و تربیت نیروهای جوان معتقد به اسلام و انقلاب گفت: حدود یک دهه است که این شجره طیبه به بار نشسته و هم‌اکنون شاهدیم که از جلسات و محافل قرآنی گرفته تا دوره‌های محرومیت‌زدایی، میوه‌های شیرین آن در گوشه گوشه ایران اسلامی به بار می‌نشیند.

وی ابراز کرد: در طول این سال‌ها شاهد تکامل تدریجی این شبکه توانمند انسانی هستیم تا این‌که امروز حلقه‌های صالحین به دنبال تکمیل ساختار و شبکه نیروی انسانی خود هستند تا با به‌کارگیری قشر نخبگانی، سرگروه‌ها و مربیان بتوانند در نظام آموزشی ایفای نقش کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در خدمت سر شبکه‌های حلقه صالحین قرار گرفته است، تأکید کرد: به‌صورت پیوسته و یکسره، کارگروه‌های تخصصی سنجش و رصد در حال پایش حلقه‌های صالحین هستند تا در نهایت به‌عنوان محور اصلی و مهم‌ترین راهبرد خود در خدمت نظام آموزشی قرار بگیرند.

 

 

 

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حسن ارسالی در

      سلام دورد بر نیروهای مسلح افتخاری بزرگ برای ملت بزرگ ایران جای هچگونه تردیدی نیست تا چشم دشمنان این مرزوبوم کور

      • ناشناس ارسالی در

        بگو گرانی را کنترول کند تو که باهاش تماس دارید

    • ع ارسالی در

      یکروز راین دنیای به این بزرگی شادباش بیچاره چراهمیشه اخم وکریح هستی

    • ناشناس ارسالی در

      مخادازاسمان شهاب سنگ بیاد چه اتفاق اتفاقی می افتد یا تخم مرغ ارزان مشود

    • ناشناس ارسالی در

      سردارهیچ اتفاقی رخ نخواهدداد

      • ناسناس ارسالی در

        از دیدگاه امثال شما اینطور هست. اما آنهایی که گذشته و حال را دیده آند خوب می‌فهمند که تغییر با سرعت پیش میرود.

    • سجاد ارسالی در

      ضمن احترام مایه غرور هست توان دفاعی.ولی سردار عزیز با این فقر و نارضایتی از کدام اتفاق مهم صحبت میکنید؟؟میدانی جند میلیون نفر زیر خط فقرند؟میدانی مردم خسته شدن از فساد مدیران دستوری و ترک فعلها؟میدانی تبعیض چقدر درجامعه هست؟

    • سلام ارسالی در

      ساقی موتوری!!!!!!!

      • ناسناس ارسالی در

        آه.مگه آلبانی هم ساقی موتوری داره؟

    • حسین ارسالی در

      امید به ادامه حیات ننگین و شیطانی شما جنایتکاران دزد که به امید خدا به گور خواهید برد

    • ناشناس ارسالی در

      اتفاق بزرگتر در اعتراض به تورم در داخل کشور خواهد بود دولت هم برای رفاه حال ملت نان و شیر گوشت مرغ برنج را گرون کرد و برای رفاه حال جوانانی که می خواهند ازدواج کنند لوازم خانگی را بیست پنج درصد گرون خواهد کرد صرف این یک قیمت. تلویزیون شیش میلیون گرونتر شده !

    • محمدرضا سارانی ارسالی در

      سلام سردار عزیز شما رو بخدا یک راه حل درست وحسابی برا اقتصاد بیمار ایران عزیز پیداکنید ما مردم زیر فشار تورم کمر خم کردیم

    • اسد ارسالی در

      انشاالله این قرن، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران عالم
      خواهد بود و خداوند ب شما و ملت‌های مسلمان عزت عنایت
      بفرماید و ب بد بینان هم بیداری عطا بفرماید

      • ناشناس ارسالی در

        آها. فقط دو قرن دیگه زنده باشی انشاالله تورم مهار و تخم مرغ ارزان و پیشرفت های چشمگیر در راه است.

    • ناشناس ارسالی در

      ای چاخان اگه این زبون هم نداشتی پشه ها هم می خوردنت

    • ناشناس ارسالی در

      جناب سردار
      از کدام امید و اتفاق خوب صحبت میکنی!؟
      مردم زیربار تورم و فقر و فشارهای اقتصادی له شدند

    • ناشناس ارسالی در

      توهم چه میکنه پیرزن ...... ،تروریست‌های اقتصادی خودتون رو مهار کنید ،خوارج پیشکش.

    • ناشناس ارسالی در

      سردار چی زدی؟ کمر مردم زیر بار گرانی شکسته. این چرندیات چیه میبافی؟

    • ترک ارسالی در

      منظورتون کبد کلیه قلب فروشی در ایران است بمیرم برای ایرانم از دست اجنبیها شما چ دشمنی با ایرانو ایرانی داشتین خدا می‌داند ولی هرچه باشد از حمام منصوری شروع شده دشمنی با ایرانیها

    • امین ارسالی در

      ایشالله اتفاق رخ بده مردم راحت شن

    • ناشناس ارسالی در

      درود به شرفت مردبزرگ

    • ق ن ارسالی در

      سلام سردار ایکاش فکری به حال کارگران بیچاره می کردی که زیر بار بی‌عدالتی وزیرکاردارندجان میدهند

    • ناشناس ارسالی در

      بازمیخواهیدحمله کنیدبه عین الاسد؟؟؟
      وشلیکهای شخمی و.....

    • ناشناس ارسالی در

      خدا ریشه شما را بخشکونه که ظلم و بیداد را درمورد مردم ایران به اوج رسوندید حالااز عدالت منطقه میگید؟!اتفاق بزرگ واسه مامردم ایران روزیه که شمااز خاک مابیرون بروید و دست از سرماایرانیان آریایی بردارید

    • حمید ارسالی در

      اتفاقی بزرگتر از تورمی که روزانه داره کمر ملت رو میشکنه .استاد

    • ناشناس ارسالی در

      تو یگی دیگر خفه

    • سیاوش ارسالی در

      سلام و درود فراوان به سردار عزیز
      فک کردیم در مورد وضعیت اقتصاد اتفاق خاصی افتاده
      و این وضعیت خراب مردم که روز به روز بدتر میشه ی فکری به حال این مردم همیشه در صحنه و فداکار کنید

    • حاتمی ارسالی در

      سلام سردارعزیزسخنان خوبی گفتی ازشکم گرسنه واقتصادچیزی بگووعمل کن تاامیدواربشیم بخدابیچاره هستیم و به اخرخط رسیدیم یاعلی بگووحرف به عمل نزدیک کن

    • ناشناس ارسالی در

      بخداخیلی باحال مردم سخت میگذردکسی هم نیست امیدوارمون کنه فقط سخنرانان خوبی داریم

    • علی ارسالی در

      کدام اتفاق سردارخودروملیاردی یاشاسی بلندنمایندگان مجلس

    • داود ارسالی در

      سردار راست میگه اما یه جاش اشتباه میکنه به جای نصرت الهی باید میگفت به لطف چین کمونیست

    • ص _ ن ارسالی در

      درود بر حلقه های صالحین پایگاه بسیج .

    • وطن ارسالی در

      گروهبان قطعاً اتفاق بزرگی در راه است و بزودی رخ میدهد و ایران را از شر شیاطین، جنایتکاران، اختلاسگران، دزدان، دروغگویان،جانیان کودک کش، انگل زاده ها و والدینشان و ریاکاران خلاص میکند.
      به یاری حق

      • حجت ارسالی در

        الهی امین

    • ناشناس ارسالی در

      جواب بدبختی مردم رو کی میده شما که جایتان گرم و نرم و شکمتان سیر و بچه‌ها یتان در خارج از کشور لذت میبرند ما مانده ایم دین و مصیبت

    • ناشناس ارسالی در

      برو جمعش کن بینیم بابا.

    • امیدجهان ارسالی در

      شمابرویدازاین کشورماخیلی خیلی اتفاق خوشی هست برامون

    • محمد ارسالی در

      انشاالله اتفاق خوب برای ایران و ایرانی فقط بعد از مرگ شما خواهد بود ...

    • ناشناس ارسالی در

      اتفاق بزرگ تورم افسار گسیخته هست که پدر مردم رو دراورده

      • ناشناس ارسالی در

        سلام سردار محترم بچه جنگ دفاع مقدس شما بهتر می دانی که بوده اند و چه کار کردن اما بد نیست یک خبری ازای شان بگیری که از آنها بنده هستم

    • اسد ارسالی در

      خوشبحال ایرانی در ایران
      اگه بدونید بعد از چهل زجر تلاش صادقانه در مرکز اروپا چه فشارهای به عنوان ایرانی هست که توان بیانش نیست

    • ناشناس ارسالی در

      تو هم مثل رییس جمهور فقط حرف میزنی

    • میرزای ارسالی در

      درود به اسراییل ،،،مرگ بر لبنان فلسطین غزه ....۴۴سال با این ارجیف ما رو بیچاره کردن ...سپاه یعنی دزد .اختلاس گر ..قاتل ..پس سلامی خفع شو مرتیک اژنوی

      • چخوف ارسالی در

        برو اول سواد نوشتن یاد بگیر بعد بیا اینجا نظر بده (اژنوی)؟

      • عباس ارسالی در

        سلام سردار درود فراوان بر شما

      • ناشناس ارسالی در

        .

      • ناشناس ارسالی در

        ...

    • ناشناس ارسالی در

      مبارزه بافسادمهم تراز اسراییل

    • ناشناس ارسالی در

      طبل جنگ و آدم کشی برای هر انسانی در هر کجای کره زمین خوشایند مردم دنیا نیست ایکاش از صلح و دوستی با دنیا صحبت میکردید ارزش داشت

    • رضا خان ارسالی در

      ای مزدور پول میگره زرزر کنه

    • شکست ناپذیر ارسالی در

      بله سرباز اتفاق بزرگ افتاد تن ماهی مرغ برنج و لوازم خانگی همه دوبرابر شد، ولی اتفاق بزرگتری هم در اه است که مثل گردباد همه شماها رو دود کنه بفرسته هوا.

      • ناشناس ارسالی در

        فعلا که شما در آلبانی تبدیل شدید به فسیل و کم‌کم به زباله بدون بازیافت. چهل و اندی سال هست که داریم این اراجیف شما رو گوش میکنیم.

      • ناشناس ارسالی در

        قربون تودهنت

    • ناشناس ارسالی در

      مردم محتاج نون شب شدن اتفاق از بدتر داریم؟شاید این جمعه بیاید شاید...

    • مجید ارسالی در

      سرجوخه حتما کتاب قلعه حیوانات را تازه خوانده که این اراجیف را به خورد گوهبانهای آینده می دهد. فقط من ساقیش رو میخوام تا همه دوره اطرافیانش را نیز سرمست کند.

    • بب ارسالی در

      سلام شما راه به خدا به فکر مردم با شید چون ازدست گرانی خابه خورا ک او فتدن تاکی

    • ناشناس ارسالی در

      میترسیم با این همه دروغ و لاف یک شبه کشور را با دو سه تا ترقه از دست بدیم
      امیدواریم نیروهای مسلحشون مثل نیروهای اقتصادیشون سردرگم نباشن

    • مجید ارسالی در

      جمع تعداد زیادی از نظرات :
      از کدوم موتوری جنس میگیری ؟

    • رستم ارسالی در

      ازقدیم گفتند حرف راست رااز بچه بشنو من الله التوفیق

    • ناشناس ارسالی در

      ازاین گروهبان گارسیاها تو ای مملکت زیاد داریم بذاربگن من الله التوفیق

    • علیرضا ارسالی در

      چرا هر منفی میدیم در بعضی نظرات دو مثبت و در بعضی دیگه ی مثبت اضاف میشه، خواهشا منصف باشید این منفی و مثبتا چرنده
      خودم کارگر ساده ام در یک روستای دور افتاده و بدترین شرایط اما اگه سردار دروغ میگه، نظام خوب نیست شماها خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • علی ارسالی در

      نه تو رو خدا. نه دیگه قوشو داریم نه بنیشو

    • کریم ارسالی در

      اختلاس های بزرگ درراه هست

    • اندیشه ارسالی در

      مثل آن بشقابی که ساختید تمام ویروسهای کرونا رونابود کرد......
      😂😂😂😂😂😂

    • ناشناس ارسالی در

      Gshs

    • بهرام ارسالی در

      هر اتفاقی بیوفته قطعا به نفع مردم نیست.... بیچاره مردم

    • ایرانی ارسالی در

      تو دستت درد نگرفت همش انگشت تهدید به اینو اون نشون میدی همشم پوشالی؟مردم دارن از گرسنگی میمیرن تو داری افتخار میکنی که چندتا ترقه گروهگهای دست نشاندت ترکوندن این واسه ما چه افتخاری داره

    • سپیده قلیان ارسالی در

      اتفاق مهم این است که قراره بزودی ملت از گرسنگی بمیرند

    • حبیب ارسالی در

      از کرونا یاب چه خبر؟

    • ناشناس ارسالی در

      اتفاق بزرگ
      حتما مستعان مشتری پیدا کرد میخوان صادر کنن یا مرغ هشتاد تومنی میشه هفتادو نه تومن
      دستتدرد نکنه احسن

    • محسن ارسالی در

      به عمل کار برآید. سردار ملت کمرمون شکسته دیگه از این وضع ناجور مملکت اسلامی که شما و امثال شما ها ساخته این برای ما. خدا نابود کند دزدان بيت المال را

    • ناشناس ارسالی در

      حق رو چرا تو کشور خودت دنبال نمیکنی؟

    • ناشناس ارسالی در

      من از مردم عزیز خواهش دارم آنقدر این آدمها را بزرگ نکنن و سردار سردار نبندند درشون

    • علی ارسالی در

      سردار لاف ها ؛ فقط لاف میزنه نمونش در قابلمه مستعان کرونا یاب؛ برو خجالت بکش

    • آرمان ارسالی در

      بس کن بابا خسته نشدین از اینهمه امیدواریهای الکی و بیخودی ما که خسته شدیم..

    • کوروش ارسالی در

      عاشق تم سردار شجاع

    • بابک ارسالی در

      بابا وضع مملکت درست کنیدهمش کارتون شده رجز خوانی بادنیا،دست بردارید،حیاکنید،گرانی مصیبت مگراین مردم چه بدی به شماکردن؟

    • ناشناس ارسالی در

      اینها باید این کارها بکنند تا خودشون بتونند کارهای خودشون رو انجام بدن

    • ناشناس ارسالی در

      گرانی سردار ؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه