ارسال به دیگران پرینت

گروگان گیری | گروگان گیری در جلوی مترو

گروگان گیری پسر ۱۶ ساله برای بدهی پدرش در جلوی مترو! | تا سر حد مرگ کتک خوردم!

برای اطلاع از جزئیات گروگان گیری در جلوی مترو با ما در ادامه همراه باشید‌.

گروگان گیری پسر ۱۶ ساله برای بدهی پدرش در جلوی مترو! | تا سر حد مرگ کتک خوردم!

گروگان گیری در جلوی مترو

برای اطلاع از جزئیات گروگان گیری در جلوی مترو با ما در ادامه همراه باشید‌.

مرد طلبکار وقتی موفق به یافتن مرد بدهکار نشد، پسر او را گروگان گرفت. متهم پس از دو ماه شناسایی و دستگیر شد.

گروگانگیری عجیب | ماجرای گروگانگیری سرباز کرجی + جزئیات

در آخرین روزهای سال گذشته زن جوانی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد پسر ۱۶ ساله‌اش به باشگاه ورزشی رفته و بعد از خروج از آنجا ناپدید شده‌است.

پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال و تحقیقات در این باره آغاز شد‌. سه روز بعد از این ماجرا شاکی با پسر نوجوانش که دچار مصدومیت شده بود به پلیس آگاهی آمد و اعلام کرد که فرزندش ربوده شده بود‌. ماموران از پسر او تحقیق کردند که گفت: آن شب از باشگاه ورزشی بیرون آمدم و با سوار شدن به مترو در غرب تهران راهی خانه شدم. بعد از خروجم از مترو دو مرد با چاقو مرا تهدید کرده و به داخل خودروی وانت انداخته و ربودند‌. هر چه به آنها التماس کردم رهایم کنند و مادرم دلنگران می‌شود توجهی نکردند. بعد از طی مسافتی مرا در زیر پل متروکه که کنار آن تابلوی شهرستان گرمسار نصب شده بود پیاده کردند. به‌شدت کتکم زدند و نشانی خانه‌مان و پدرم را می‌خواستند. بعد هم مرا زخمی کردند. بعد مرا که نیمه‌جان بودم رهایم کرده و رفتند. به‌سختی خود را به جاده رساندم که رهگذری مرا یافت و نجاتم داد.

ماموران با توجه به اظهارات وی فیلم دوربین مترو را بازبینی کردند که نشان داد مردی در تعقیبش بوده و بعد به کمک یک نفر دیگر او را ربوده و با انداختن در وانت برده‌اند. متهمان تحت تعقیب بودند که بعد از حدود دو ماه رد یکی از آنها در شهر قیامدشت به دست آمد و دیروز بازداشت شد. فرشید متهم پرونده دیروز در جریان تحقیقات قضایی گفت‌: شش ماه قبل زنی که با خانواده همسرم در قرعه‌کشی خانگی شرکت کرده بود ادعا کرد مردی از اقوامش می‌تواند برای‌مان خودروی پژو با قیمت مصوب ثبت‌نام کند. فریب‌خورده و من و چندنفر از اقوام برای خرید خودروها سه میلیارد تومان به او دادیم اما بعد از یک ماه سرمان کلاه گذاشت و فرارکرد. وی افزود‌: پس از شکایت از آن مرد فهمیدم ۳۰ شاکی دیگر هم دارد، او به بهانه فروش سیمکارت، گوشی‌های گرانقیمت و ثبت‌نام خودروهای دولتی ۲۰ تا ۳۰‌میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و ناپدید شده بود. فهمیدیم پسری نوجوان دارد و به باشگاه ورزشی می‌رود‌. او را روز حادثه تعقیب کرده و به کمک دوستم وی را با تهدید ربودیم و با خود بردیم. او را کتک زدم و خواستم آدرس پدرش را بدهد که سکوت کرد. یک روز قبل از دستگیری‌ام فهمیدم مرد کلاهبردار بازداشت شده و این‌گونه خودم را به دردسر انداختم.

تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: متهم در بازداشت به سر می‌برد و همدستش تحت تعقیب قرار گرفت.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه