ارسال به دیگران پرینت

رابطه | رابطه جنسی

آیا به دنبال یک رابطه جنسی عاشقانه هستید؟ | این سه پیشنهاد را جدی بگیرید!

برای اطلاع از روش‌هایی برای داشتن یک رابطه جنسی عاشقانه در ادامه این خبر باما همراه باشید.

آیا به دنبال یک رابطه جنسی عاشقانه هستید؟ | این سه پیشنهاد را جدی بگیرید!

روش‌هایی برای داشتن یک رابطه جنسی عاشقانه 

برای اطلاع از روش‌هایی برای داشتن یک رابطه جنسی عاشقانه در ادامه این خبر باما همراه باشید.

عواملی وجو دارد که باعث می شود میل جنسی افراد و احساسات آنها کاهش یابد و این مساله بر صمیمیت در رابطه تاثیر منفی می گذارد.

شکلات تلخ

به گزارش خط سلامت شکلات حاوی فنیل اتیلامین است، یک ماده شیمیایی که به شما احساس عشق می‌دهد. همچنین مشخص شده است فشار خون را کاهش می دهد . فشار خون بالا می تواند به رگ های خونی آسیب برساند و جریان خون را  در تمام بدن و اندام جنسی کاهش دهد بگونه ای که حفظ نعوظ را برای مردان سخت تر کند و تحریک جنسی را در زنان کاهش می دهد.

در یک مطالعه از مجله پزشکی جنسی، زنانی که روزانه شکلات می‌خوردند نسبت به زنانی که کمتر شکلات می‌خوردند، میل جنسی بیشتری داشتند. متخصصان مصرف روزانه یک اونس شکلات تلخ با حداقل ۷۰ درصد کاکائو را توصیه می کنند.

انار

این میوه آبدار در طول تاریخ نمادی از باروری بوده است. تحقیقات نشان داد که نوشیدن آب انار روزانه به مدت ۲ هفته منجر به بهبود فشار خون و در نتیجه گردش خون در آن نواحی کلیدی و افزایش تستوسترون در مردان و زنان تقریباً به میزان ۲۴ درصد می‌شود. اگرچه معمولاً تستوسترون را با مردان مرتبط می دانند، این هورمون بر عملکرد جنسی زنان نیز تأثیر می گذارد .

این مطالعه همچنین نشان داد این میوه منجر به بهبود خلق و خو و کاهش اضطراب می‌شود  که ممکن است به مشکلات رضایت جنسی کمک بیشتری کند، زیرا خلق و خوی بد و اضطراب بالا می‌تواند از قاتل‌های میل جنسی مطمئن باشد.

متخصصان توصیه می کنند روزانه یک لیوان آب انار بنوشید یا نصف فنجان از دانه ها را به سالاد، اسموتی یا جو دو سر شبانه اضافه کنید.

سیر

در مورد فواید سیر زیاد گفته شده است، به نظر می رسد تأثیر مثبت بر رابطه جنسی عاشقان دارد. همین امر در مورد پیاز که از همان جنس سیر است نیز صدق می کند. متخصصان می گویند: این گیاهان تند می توانند تولید اسپرم را در مردان افزایش دهند و سطح هورمون های جنسی را افزایش دهند.

به گفته متخصصان مرکز پزشکی دانشگاه مریلند، سیر با کاهش فشار خون و جلوگیری از تجمع پلاک در رگ‌ها ، جریان خون را در مردان و زنان بهبود می بخشد و همچنین ممکن است به روشی متفاوت به افزایش فعالیت اتاق خواب کمک کند.

نتایج نشان می‌دهد زنان بوی بدن مردانی که سیر می‌خورند را خوش‌بوتر و جذاب‌تر از بوی بدن مردان بدون سیر ارزیابی کرده‌اند. یک حبه سیر یا یک فنجان پیاز را در سالاد یا سرخ شده امتحان کنید

منبع : خط سلامت
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه