ارسال به دیگران پرینت

یارانه | یارانه عید فطر

یارانه یک میلیونی عید فطر امشب واریز شد

کفارات واریز شده که در این کیف پول قرار می‌گیرد، با مبالغ دیگری که در حساب مددجو قرار دارد، کاملاً تفکیک شده است و فرد با حفظ کرامت نان را از نانوایی خریداری می‌کند.

یارانه یک میلیونی عید فطر امشب واریز شد

رضا سلم آبادی در خصوص کیف پول کفارات در کارت‌های صندوق امداد ولایت مددجویان تحت حمایت این نهاد، اظهار کرد: با توجه به اینکه کفارات جزو وجوهات شرعی است و باید برای خرید نان افراد نیازمند، صرف شود لازم است دقت‌های لازم در هزینه کرد انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به پرداخت‌های انجام شده به مددجویان تحت حمایت با حفظ کرامت آنها، گفت: با ارتباط انجام شده با بانک سپه، کیف پول روی حساب مددجویان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ایجاد می‌شود که متصل به دستگاه پذیرنده نانوایی‌های دولتی خراسان رضوی است.

وی افزود: کفارات واریز شده که در این کیف پول قرار می‌گیرد، با مبالغ دیگری که در حساب مددجو قرار دارد، کاملاً تفکیک شده است و فرد با حفظ کرامت نان را از نانوایی خریداری می‌کند. 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: جمع آوری کفارات از روز عید فطر شروع و بعضاً تا ماه مبارک سال بعد ادامه دارد ولی عمدتاً در روز عید فطر واریز می‌شود.

وی اظهار کرد: مردم می‌توانند کفارات خود را به صورت نقدی از طریق پایگاه‌هایی که در روز عید فطر برپا می‌شود و یا از طریق کد #۰۵۱*۸۸۷۷*و یا دستگاه‌های پوز پیش بینی شده در این پایگاه‌ها که مستقیم به حساب صندوق کفارات متصل است، واریز کنند.

رزمایش کمکهای مؤمنانه ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان حضور مسولین و فرماندهان استانی و شهرستانی در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خبرها را شفاف نشر بدید. مقدار. جزئی برای بهزیستی و بس و گرنه کسان دیگر شاملش نیستند .......

    • علی ارسالی در

      سلام بخدادروغه هنوزهیچ واریزی نبوده ونیست چراآخه دروغ میگیدآقارعیسی دروغگوهست شمادیگه چرا

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا خجالت نمیکشین این همه دروغ میبافین کجابوده یارانه دیگه خسته شدیم ازاین همه دروغ به خداچرامردمومسخرخ کردین خداازتون نگذره

    • فقط خدا ارسالی در

      همش دروغه. ما 4 نفریم 3 نفرمون معلولیت شدید داریم با ی بچه کوچیک. تحت پوشش بهزیستی هم هستیم 3 تامون. کلا برا ما. 220 هزار تومن ریختن. دروغ نگید خدا جای حق نشسته

    • مجید ارسالی در

      مجید جلالی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه