ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل زن میان‌سال

ماجرای هولناک قتل دو زن در شهرستان آباده | آیا قتل سریالی شروع شده است؟

برای اطلاع از ماجرای قتل زن میان‌سال در ادامه این خبر باما همراه باشید.

ماجرای هولناک قتل دو زن در شهرستان آباده | آیا قتل سریالی شروع شده است؟

 ماجرای قتل زن میان‌سال

برای اطلاع از ماجرای قتل زن میان‌سال در ادامه این خبر باما همراه باشید.

قاتل یکی از زنان اهل آباده دستگیر شد و تلاش برای رازگشای از قتل زن دیگر ادامه دارد.

پرونده قتل زن میان‌سال در شهرستان آباده استان فارس با دستگیری دو مظنون و اعتراف یکی از آنها به قتل دومین زن وارد مرحله تازه‌ای شد. به گفته رئیس پلیس آگاهی استان فارس، این دو جنایت هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته و سریالی نبوده‌اند.

 پس از تعطیلات نوروز ماموران پلیس در جریان کشف جسد زنی در حاشیه شهر آباده قرار گرفته و همراه بازپرس جنایی در محل کشف جسد حاضر شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد، جسد متعلق به زنی میانسال است که با شلیک گلوله به قتل رسیده. با بررسی پرونده افراد فقدانی، هویت مقتول شناسایی و مشخص شد این زن به طرز مرموزی ناپدید شده بود. تحقیقات درباره این قتل ادامه داشت تا این‌که حدود ۱۰روز بعد، وقوع جنایت دیگری به پلیس گزارش شد.این بار جسد زنی میانسال در حالی که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود در حاشیه شهر پیدا شد و با توجه به‌شدت جراحات قابل شناسایی نبود. با بررسی پرونده افراد فقدانی ماموران به پرونده  زن میانسالی رسیدند که به نظر می‌رسد جسد متعلق به او باشد اما برای اطمینان بیشتر قرار شد از جسد آزمایش دی‌ان‌ای انجام شود.

درگیری خانوادگی که به قتل ختم شد! | قتل دختر ۲۷ ساله با چاقو

میثم خداداد، فرماندار آباده که همزمان با کشف نخستین جسد پیگیر این پرونده بود در گفت‌و‌گو با جام‌جم درباره آخرین وضعیت پرونده بیان کرد: «در مدت ۱۰روز جسد دو خانم ۵۰ تا ۶۰ ساله در آباده کشف شد که با دو روش مختلف به قتل رسیده بودند. از آنها سرقتی انجام نشده بود و به نظر می‌رسد قاتل یا قاتلان انگیزه دیگری برای کشتن این دو خانم داشته‌اند.‌»

او افزود: « به‌طور قطع نمی‌شود اعلام کرد این دو جنایت با هم مرتبط بوده است. نیرو‌های انتظامی و امنیتی، شبانه‌روز در حال تحقیق هستند و دو مظنون در این رابطه دستگیر شده‌اند.‌»

عصر دیروز یکی از مظنونان لب به اعتراف گشود و به قتل دومین زن اعتراف کرد. بر اساس اعلام رئیس پلیس آگاهی استان فارس،  جسد این زن ۲۶فروردین امسال در اطراف آباده کشف شد و متهم مرد ۶۷ ساله‌ای است که مقتول را با ضربه چاقو کشته و بعد جسد او را تکه تکه کرده بود.

سرهنگ حبیبی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد این قتل‌ها با هم مرتبط نبودند و تحقیقات برای رازگشایی از قتل اول ادامه دارد.

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه