ارسال به دیگران پرینت

رضا پهلوی | افتضاح سیاسی رضا پهلوی

رضا پهلوی یک‌ افتضاح سیاسی به بار آورد | ماجرای سفر رضا پهلوی به اسرائیل

صهیونیست‌ها در فکر این هستند که ملت ایران را به حالت دوران پهلوی برگردانند. اینکه یک مقام امنیتی از پهلوی استقبال می‌کند، همان روابط بسیار فاجعه‌آمیز حاکمیت صهیونیست‌ها بر ساواک برای ملت ایران را تداعی می کند

رضا پهلوی یک‌ افتضاح سیاسی به بار آورد | ماجرای سفر رضا پهلوی به اسرائیل

سلیمی‌نمین فعال سیاسی گفت: سفر رضا پهلوی نه آورده‌ای برای صهیونیست‌ها خواهد داشت و نه برای خودش. ارتباطات منافقین با صهیونیست‌ها در سال‌های اخیر خیلی گسترش پیدا کرده.

او گفت: صهیونیست‌ها در فکر این هستند که ملت ایران را به حالت دوران پهلوی برگردانند. اینکه یک مقام امنیتی از پهلوی استقبال می‌کند، همان روابط بسیار فاجعه‌آمیز حاکمیت صهیونیست‌ها بر ساواک برای ملت ایران را تداعی می کند 

مترجم کتاب «نبرد مخفی علیه ایران»، گفت: همه ناظران سیاسی معتقدند حتی اگر صهیونیست‌ها می‌خواستند پهلوی را تقویت کنند، در این موقعیت متزلزل کار بسیار خبطی انجام دادند.

رضا پهلوی مجبور به تبلیغ دین یهودی شد! + تصاویر

سلیمی نمین گفت: در این شرایطی که صهیونیست‌ها با بحران داخلی مواجه هستند، اتکای به آنها چه آورده‌ای برای رضا پهلوی دارد؟! این نشان می‌دهد او کمترین دانش سیاسی ندارد. اگر دانش سیاسی داشت می‌گفت در این شرایط که نخست وزیر اسرائیل در حال سرنگونی است و بحران جدی در اسرائیل وجود دارد، برای چه باید چنین سفری داشته باشم؟ این چه آورده ای برای من دارد جز یک افتضاح سیاسی.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • قدرت مضاعف ارسالی در

      آقای پهلوی :اول میرید پیش نتانیاهو و بعد...می گید می خوام برم توچال را ببینم واقعا" شما خودتان هم می دونید چکار می کنید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه