ارسال به دیگران پرینت

دالایی لاما | رفتار عجیب دالایی لاما

«زبانم را بمک!»! | رفتار عجیب دالایی لاما با یک پسربچه و بوسیدن لبش در ملأ عام

رفتار عجیب دالایی لاما با یک پسربچه را در ادامه ببینید.

 «زبانم را بمک!»! | رفتار عجیب دالایی لاما با یک پسربچه و بوسیدن لبش در ملأ عام

رفتار عجیب دالایی لاما با یک پسربچه را در ادامه ببینید.

به دنبال انتشار تصاویری که در آن دالایی لاما به یک پسر می‌گوید که اگر بخواهد می‌تواند زبان پیشوای مذهبی تبتی را بمکد، عذرخواهی کرد.

بر اساس گزارش هایی که در رسانه های بین المللی منتشر شده دفتر دالایی لاما اعلام کرد که از آن بچه و خانوده‌اش به دلیل «آسیب‌هایی که کلام او ممکن است ایجاد کرده باشد»، عذرخواهی می‌کند.

در آن ویدئو همچنین دیده می‌شود که دالایی لاما لب‌های آن بچه را می‌بوسد.

دفتر دالایی لاما گفت: «جناب ایشان اغلب در ملاقات با افراد، به طرزی معصومانه و بازیگوش سر به سر افراد می‌گذارد؛ حتی در ملاء عام و جلوی دوربین‌ها. ایشان از این حادثه متاسف است.»

این ویدئو انتقادات گسترده‌ای را برانگیخته است و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی آن را نامناسب و ناراحت‌کننده خوانده‌اند.

به نظر می‌رسد که این تصویر ۲۸ فوریه در معبد دالایی لاما در شهر دارامشالای هند گرفته شده است. او با ۱۲۰ دانش‌آموز ملاقات کرده بود.

تصاویر این رویداد در ماه مارس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و در یکی از آن‌ها دلایی لاما، بچه‌ای را که تصویرش در آن ویدئو پخش شد، درآغوش گرفته است.

در ویدئو چه دیده می‌شود؟

در ویدئو که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است، آن پسر از دالایی لاما می‌پرسد که می‌تواند او را بغل کند. سپس دالایی لاما به چانه‌اش اشاره می‌کند و می‌گوید: «اول اینجا.» بعد پسر چانه او را می‌بوسد و بغلش می‌کند.

سپس او در حالی که دستان پسر را در دستانش نگه داشته، به لب‌هایش اشاره می‌کند و می‌گوید: «همین طور اینجا» و بعد لب‌های پسر را می‌بوسد.

در ادامه، دالایی لاما پیشانی‌‌اش را روی پیشانی پسر می‌گذارد، زبانش را بیرون می‌آورد و می‌گوید: «زبانم را بمک.» در حالی که برخی از حاضران می‌خندند، پسر زبانش را بیرون می‌آورد اما بعد او و دالایی لاما خودشان را عقب می‌کشند.

دالایی لاما مدتی دیگر نیز با پسر صحبت می‌کند و او را بغل می‌کند و می‌گوید که به دنبال «انسان‌های خوبی باش که صلح و خوشبختی ایجاد می‌کنند.»

در تبت زبان درآوردن می‌تواند بخشی از سلام و احوال‌پرسی مردم با یکدیگر باشد.

دالایی لاما که براساس باورهای دینی بودائیان تبت، مرشد معنوی و رهبر اتحادبخش سرزمین‌شان محسوب می‌شود از سال ۱۹۵۹ در تبعیدی خودخواسته در هند به سر می‌برد.

منبع : اقتصاد ۱۰۰
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      دوستان سوال ۰ آیا رهبر بودایی طبعش سرد است ۰ آیا بچک باز است

    • ناشناس ارسالی در

      چگونه بادصبا‌ازاینجانصب میشود

    • ناشناس ارسالی در

      ا‌متحان وتمرین بچه بود شرمنده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه