ارسال به دیگران پرینت

رانندگان تاکسی | رانندگان تاکسی های مشهد | اعتراض رانندگان تاکسی های مشهد

تجمع اعتراضی شدید رانندگان تاکسی‌های مشهد در مقابل سازمان تاکسیرانی ! + جزئیات

برای اطلاع از جزئیات اعتراض رانندگان تاکسی های مشهد با ما در ادامه همراه باشید.

تجمع اعتراضی شدید رانندگان تاکسی‌های مشهد در مقابل سازمان تاکسیرانی ! + جزئیات

اعتراض رانندگان تاکسی های مشهد

برای اطلاع از جزئیات اعتراض رانندگان تاکسی های مشهد با ما در ادامه همراه باشید.

صبح امروز تعدادی از رانندگان تاکسی های مشهد مقابل سازمان تاکسیرانی تجمع اعتارضی برپا کردند.

ایمان فرهمندی. رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در حال تحقیقات دقیق تر برای علت تجمع هستیم، در گفت‌گو با رکنا گفت: تاکسی های گردشی باید در خطوط ساماندهی شوند و این قانون از قبل بوده و جدید نیست اما متاسفانه به صورت کامل اجرا نشده است.

افزایش بی رویه کرایه تاکسی تا 75 درصد!

وی افزود: حدود ۵ هزار تاکسی گردشی در سطح شهر مشهد در حال تردد هستند بدون اینکه وضعیت آن ها مشخص باشد که در چه خطوطی فعال هستند و به همین جهت تخلفات متعددی نیز از سوی تاکسیرانان صورت می گیرد که بسیاری از آنان قابلیت رسیدگی ندارد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر  مشهد  اظهارداشت: از حدود دو سال قبل و به صورت جدی، ساماندهی  تاکسی  های مشهد آغاز شده و در این خصوص مطالعات جامعی صورت گرفته تا تاکسی ها در خطوط مشخص شده ساماندهی شوند و طبیعی است که بخشی از تاکسیرانان با این برنامه جدید کارشان سخت تر خواهد شد. افرادی نیز از این فرصت سواستفاده کرده و ایجاد التهاب در جامعه تاکسیرانان، به دنبال اهداف خود هستند که این کار به هیچ وجه مورد تایید نیست.

فرهمندی با بیان اینکه پس از تجمع، مسئولان تاکسیرانی مشهد با این افراد معترض جلسه ای برگزار کرده اند، بیان داشت: این ساماندهی پس از آن که به صورت کلی اجرا شود هم برای مردم و هم برای تاکسیرانان سود خواهد داشت.

وی همچنین ادامه داد: مدیریت شهری در همه جای کشور مسئول نظارت بر روند اجرای تاکسیرانان است، از طرفی ما تکلیف داریم که ناوگان حمل  و نقل شهری را ساماندهی کنیم و همچنین بازار بیمه ای و سوخت تاکسی ها نیز در دست مدیریت شهری است. لذا اگر فردی نخواهد در چارچوب ضوابط کشور و قانونی که تعزیف شده فعالیت کند، بیمه و سوخت خودروی او دچار مشکل خواهد شد. به همین جهت از تاکسیرانان درخواست دارم تا در چارچوب قوانین کشور حرکت کنند تا با ساماندهی خطوط بتوانیم خدمات بیشتری را به این قشر از جامعه اعطا کنیم.

منبع : رکنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رضا ارسالی در

      درد دل راننده تاکسی را بنویس .

    • سعادتی ارسالی در

      اجبار برای رفتن به خطوط باز کردن فضا برای بهتر کار کردن اینترنتیها میباشد
      بقیه بازی با کلمات هست
      آقایان اگر عرضه دارند و یا خود را نفروخته اند چرا قانون حمل مسافر با ماشین شخصی ممنوع هست را اجرا کنند

    • فرزین ارسالی در

      متاسفانه تعداد تاکسی ها در مشهد نسبت به خطوط خیلی خیلی بیشتر است و جدا از هزینه ابونمانی که هرماه از رانندگان دریافت میکنن سازمان تاکسیرانی مشهد هیچگونه خدماتی نمی‌دهد و قانون کم کاری را درست کرده اند و رانندگان مظلوم را جریمه میکنن حتی امسال مبالغ جریمه ها را هم بالا برده اند به گفته یکی از بازرسان سازمان حتی جریمه پانصد هزار تومان هم دارند که ما میگفتیم نیست ولی ایشان می‌گفتند که هست و فقط تاکسی رانی دنبال درامد زدایی برای خودش است والسلام

    • سعید رضا معصومی ارسالی در

      تاکسیرانی مشهدفقط به فکر خودشه این اعتراض هم ربطی به تاکسی های گردشی نداشت که درمتن بالا درج شده

    • های ارسالی در

      این راننده تاکسی ها خیال کردن چون تاکسی دارن همه خدمات باید براشون حاضر اماده باش نه اقا از این خبرا نیست هم کرایه ۴ برابر میگیرید هم شخصی ها رو نمیزارید مسافری که دوست داره با شخصی بره رو گیر میدین که موادا مسافر با نرخ ارزان تر به مقصد برسه چند سال من با شما ها سرکار دارم خوب میشناسم تک تک تونو نه دادا هر کسی روزی داره مانع کار دیگران نشید چون این روزا همه کفلی هستین باز کارتون به سی سیو نکشه چوب خدا صدا نداره نمیتونی کار کنی بفروش گاری تو برو تو یک شغل دیگه

    • ناشناس ارسالی در

      مشگل مادرپلاک تاکسی است درمعاینه فنی است درتبدیل اجباری ۱۰ساله هست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه