ارسال به دیگران پرینت

تاکسی | کرایه تاکسی | نرخ کرایه تاکسی

رانندگان حق افزایش سرخود کرایه را ندارند | زمان افزایش نرخ کرایه تاکسی اعلام شد

برای اطلاع از جزئیات خبر افزایش نرخ کرایه تاکسی در ادامه باما همراه باشید.

رانندگان حق افزایش سرخود کرایه را ندارند | زمان افزایش نرخ کرایه تاکسی اعلام شد

زمان افزایش نرخ کرایه تاکسی اعلام شد

برای اطلاع از جزئیات خبر افزایش نرخ کرایه تاکسی در ادامه باما همراه باشید.

 افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی اعم مترو، تاکسی و اتوبوس از اول اردیبهشت ماه مجاز خواهد بود و هر فردی که مبالغ کرایه را زودتر از اول اردیبهشت ماه تغییر دهد، تخلف کرده است.

جعفر تشکری هاشمی در مورد تخلف برخی از رانندگان تاکسی در اخذ سقف کرایه تاکسی تعیین شده برای سال ۱۴۰۲ گفت: در متن مصوبه شورای شهر تاکید شده است که افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی اعم مترو، تاکسی و اتوبوس از اول اردیبهشت ماه مجاز خواهد بود و هر فردی که مبالغ کرایه را زودتر از اول اردیبهشت ماه تغییر دهد، تخلف کرده است.

وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی مسئول رسیدگی به این تخلف است، افزود: سازمان تاکسیرانی باید در پی دریافت گزارشات مردمی و همچنین که بازدیدهایی از سطح شهر و میدانی صورت گرفته است، با تخلفات برخورد کند؛ چراکه نرخ جدید از اول اردیبهشت ماه و بعد از رفع ایرادات فرمانداری قابل اجرا است.

کرایه وسایل حمل و نقل عمومی تا پایان نوروز افزایش نخواهد یافت + ویدئو

تشکری هاشمی در پاسخ به این سوال که تعداد مسافران تاکسی سه نفر باید باشد یا چهار نفر؟ تصریح کرد: در مصوبه سال ۱۴۰۲ هیچ توضیحی در مورد تعداد مسافران تاکسی داده نشده است که سه نفر باشند یا چهار نفر و با توجه به اینکه شرایط کرونایی فروکش کرده است، نرخ کرایه تاکسی ها با همان ظرفیت استاندارد خود که سه نفر در صندلی عقب و یک نفر در صندلی جلو قرار می گیرند، تعریف شده است.

عضو شورای شهر تهران در مورد سرانجام مصوبه تعیین نرخ کرایه وسایل حمل ونقل عمومی که به فرمانداری ارسال شده است، اظهارکرد: فرمانداری در مورد نرخ کرایه‌های وسایل حمل ونقل عمومی که از سوی شورای شهر تصویب شده، ایراداتی گرفته است؛ اما ایرادات خیلی جدی نیست و جزئی است و با مسئولان شهرداری در مورد اخذ تصمیمات لازم برای پاسخگویی به ایرادات فرمانداری جلسه برگزار خواهد شد.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه