ارسال به دیگران پرینت

روزه گرفتن در ایام گرم سال

در ماه رمضان از مصرف این میوه غافل نشو، معجره میکند!

| روزه گرفتن در ایام گرم سال باعث از دست رفتن آب بدن و تشنگی مفرط می شود . یکی از راه های کاهش تشنگی برای روزه داران استفاده از میوه های مناسب می باشد .

در ماه رمضان از مصرف این میوه غافل نشو، معجره میکند!

روزه گرفتن در ایام گرم سال باعث از دست رفتن آب بدن و تشنگی مفرط می شود . یکی از راه های کاهش تشنگی برای روزه داران استفاده از میوه های مناسب می باشد .

زردآلو یکی از میوه های شیرین و محبوبی است که سرشار از آنتی اکسیدان هاست و به طراوت و درخشندگی پوست تان در ماه رمضان کمک می کند. علاوه بر این، زردآلو ملینی قوی است که یبوست را از بین می برد.و کم خونی را هم درمان می کند و احساس ضعف و بی حالی در ماه رمضان را کاهش می دهد. وجود فلوئور در زردآلو از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند.

زردآلو، باعث رفع تشنگی و عطش می شود زردآلو حاوی ساکاریدهای اسیدهای آلی و عناصر معدنی چون آهن، بور، کلسیم و ویتامین هایی نظیر ویتامین A ، B وC  و پلی فنل ها می باشد. مواد مغذی موجود در زردآلو، از چشم ها و قلب محافظت میکند و از فیبر موجود در آن علیه بیماریها استفاده می شود.

زردآلو، منبـع غنـی بتاکـاروتن (پـیش سـاز ویتامین A (است. زردآلو حاوی آنتی اکسیدان بالایی است. بیشترین میزان آنتی اکسیدان آن متعلق به فلاونوئید پلی فنولیک مانند لوتئین، زآگزانتین و بتاکریپتو گزانتین ها می باشد؛ مجموعه ی این ها موجب حفاظت بیشتر سلول ها در برابر رادیکال های آزاد اکسیژن که دلیل پیری، سرطان ها و بیماری های مختلف می باشند، می شود.


 

منبع : فرتاک نیوز
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه