ارسال به دیگران پرینت

رابطه جنسی | رابطه جنسی در حمام

هرگز در حمام رابطه جنسی نداشته باشید | مضرات عجیب رابطه جنسی در حمام که نمی‌دانستید

هرگز در حمام رابطه جنسی نداشته باشید.

هرگز در حمام رابطه جنسی نداشته باشید | مضرات عجیب رابطه جنسی در حمام که نمی‌دانستید

رابطه جنسی در حمام می‌تواند باعث بروز مشکلات و مضرات زیادی شود. در ادامه به برخی از این مشکلات و مضرات اشاره خواهیم کرد:

خطر ابتلا به عفونت: حمام یکی از محیط‌هایی است که برای رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها بسیار مناسب است. در صورتی که در حمام رابطه جنسی داشته باشید، احتمال ابتلا به عفونت سیستم ادراری و تناسلی بسیار بالا می‌شود.

 

خطر از دست دادن حریم خصوصی: رابطه جنسی در حمام ممکن است باعث از بین رفتن حریم خصوصی شود، زیرا افراد دیگری نیز ممکن است در حمام حضور داشته باشند.

 

خطر از دست دادن هویت جنسی: در صورتی که در حمام رابطه جنسی داشته باشید، هویت جنسی شما ممکن است با افراد دیگری که شما در حمام ملاقات می‌کنید، به خطر بیافتد.

 

خطر از آسیب دیدن: حمام با آب و صابون کف سرسری شده است و در عین حال سطح آن لیز است. بنابراین، در صورتی که در حین رابطه جنسی در حمام، شخصی به زمین بخورد، ممکن است صدمات و آسیب‌های جدی به بدنش وارد شود.

 

افزایش خطر بروز سوء‌تغذیه: در صورتی که رابطه جنسی در حمام راه‌اندازی شود، ممکن است از غذا خوردن صرف نظر شود یا تمایل به خوردن غذاهای ناسالم بیشتر شود که ممکن است باعث افزایش وزن، بروز بیماری‌های قلبی عروقی و سایر مشکلات سلامتی شود.

 

خطر از صدمه روانی: رابطه جنسی در حمام ممکن است باعث صدمات روانی و اضطراب در افراد شود، زیرا این کار ممکن است با ترس یا نگرانی همراه باشد.

 

به همین دلیل پزشکان به شدت توصیه می‌کنند که رابطه جنسی در حمام جایی ندارد و برای حفاظت از سلامت جسمی و روانی خود و همچنین احترام به حریم خصوصی دوستان و افراد دیگر، از انجام این کار پرهیز کنید.

 

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه