ارسال به دیگران پرینت

رابطه جنسی | رابطه جنسی مکرر

این افراد به طور مکرر رابطه جنسی داشته باشند

حمید افراسیابیان دستیار تخصصی طب سنتی ایران درباره عملکرد تناسلی افراد اظهار داشت : عملکرد دستگاه تناسلی، با توجه به مسئولیت آن در حفظ نسل، در کتب طب سنتی مورد توجه خاصی قرار گرفته است.

این افراد به طور مکرر رابطه جنسی داشته باشند

ز دیدگاه طب سنتی تدابیر امور زناشویی با توجّه به ویژگی های فیزیولوژیک فردی و بر اساس مزاج شناسی و نوع مزاج فرد با در نظر گرفتن ضعف و قوت فرد و با توجه به شرایط فرد متفاوت است. افرادی که معده ضعیف دارند ویا افرادی که بعد از امور  زناشویی  دچار تپش قلب و لرزش بدن, بی اشتهایی و کم اشتها می شوند, باید از  رابطه جنسی  پرهیز کنند.

حمید افراسیابیان دستیار تخصصی طب سنتی ایران درباره عملکرد تناسلی افراد اظهار داشت : عملکرد دستگاه تناسلی، با توجه به مسئولیت آن در حفظ نسل، در کتب طب سنتی مورد توجه خاصی قرار گرفته است.

  •  

عدم تطابق جنسی زنان و مردان معضل بسیار بزرگی است

به گفته وی موضوع عدم تطابق جنسی زنان و مردان در مسایل جنسی و زناشویی، می‌تواند معضلات بزرگی ایجاد کند.

این دستیار تخصصی طب سنتی اضافه کرد: با در نظر گرفتن و توجه به نقش حساس رابطه جنسی در ارتباط زناشویی، حفظ روابط خانوادگی و تأثیر اجتماعی آن، بسیار حائز اهمیت است که مستلزم فهم درست مزاج و اقدام درمانی درست است.

برای رابطه با جنس مخالف چه نکات مهمی را باید رعایت کرد؟

گرمی مزاج رحم مادر و گرمی مزاج پدر، در احتمال ایجاد نطفه پسر تأثیر دارد

افراسیابیان خاطرنشان کرد: نکته ای که باید به آن اشاره کرد، مسئله پسرزایی و دخترزایی است. به طور عمومی اعتقاد بر این است که گرمی مزاج رحم مادر و گرمی مزاج پدر، در احتمال ایجاد نطفه پسر تأثیر دارد، چنانچه قبل از تشکیل نطفه این تمهیدات صورت پذیرد، احتمال پسرزایی بیشتر می شود و پس از تشکیل نطفه، تغییر جنسیت امکان پذیر نیست.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه