ارسال به دیگران پرینت

شهرام عبدلی | مرحوم شهرام عبدلی

این فیلم را از دست ندهید | آغاز پخش فیلم دیده نشده از مرحوم شهرام عبدلی

برای اطلاع از فیلم پخش نشده از مرحوم شهرام عبدلی در ادامه این خبر باما همراه باشید

این فیلم را از دست ندهید | آغاز پخش فیلم دیده نشده از مرحوم شهرام عبدلی

 آغاز پخش فیلم دیده نشده از مرحوم شهرام عبدلی 

برای اطلاع از فیلم پخش نشده از مرحوم شهرام عبدلی در ادامه این خبر باما همراه باشید

 فیلم «گریه‌های بی‌صدا» به کارگردانی رضا حسین‌آبادی، اکنون توسط عباس شوقی طراح و مجری جلوه‌های ویژه، در حال گذراندن مراحل طراحی و تدوین است. مرحوم شهرام عبدلی در این فیلم نقش مردی به نام علی عشقی را بازی می‌کند که در ایام محرم، دست به رفتارهای ناهنجار می‌زند اما به مرور دچار تحول می‌شود. این فیلم براساس یک داستان واقعی و تحول یک آدم است.

اصغر حیدری و سعیده عرب نیز از دیگر بازیگران این فیلم هستند. قرار است این تله فیلم، از شبکه یک سیما پخش شود. این فیلم سه سال پیش فیلمبرداری شد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراحل فنی پس از فیلمبرداری آن به تعویق افتاد. عباس شوقی درباره نقش مرحوم شهرام عبدلی در این فیلم گفت: شهرام نقش اصلی این قصه است و باید ببینید که چقدر خوب از پس این نقش برآمده است. آن مرحوم این گونه بود که از نظر تیپ و قیافه‌اش نقش‌های بسیاری را می‌توانست بازی کند و هر فیلمنامه‌ای که به او ارائه می‌شد، قابلیت‌اش در حدی بود که نقشی در اجرای آن داشته باشد.

عکسی از شهرام عبدلی که قلبتان را به درد می آورد

شوقی یادآور شد: آخرین کاری که شهرام مشغول بازی در آن بود سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار نام داشت که نیمه‌کاره ماند و پس از فوت شهرام به احترامش کسی را جای او نگذاشتند و نقش او تا جایی که حضور داشته، هست و پس از آن از سریال حذف می‌شود.

شهرام عبدلی (متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵) بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با اُفت هوشیاری ناگهانی مواجه شد و شامگاه ۲۸ بهمن ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد.

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه