ارسال به دیگران پرینت

فال | فال تاروت | فال تاروت کبیر

فال تاروت کبیر‌ دوشنبه 7 فروردین 1402 | فال تاروت پیشگویی آینده 1402

برای مشاهده فال تاروت کبیر روزانه دوشنبه 7 فروردین 1402 متولدین هر ماه در ادامه این خبر باما همراه باشید

فال تاروت کبیر‌ دوشنبه 7 فروردین 1402 | فال تاروت پیشگویی آینده 1402

فال تاروت کبیر

 برای مشاهده فال تاروت کبیر روزانه دوشنبه 7 فروردین 1402 متولدین هر ماه در ادامه این خبر باما همراه باشید

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت امپراطور

کارت امپراطور :  امروز به حرف های دیگران به دقت گوش کنید، شاید یکی سعی داشته باشد به شما راهکارهایی برای رسیدن به آنچه که می خواهید ارائه بدهد. امروز از آن روزها است که حسابی لجباز شده اید، دست از لجبازی بردارید! به جای این رفتار با این همه انرژی و اعتماد به نفسی که در درون خود احساس می کنید توانتان را به کار گرفته و با قدرت تمام کار کنید. شاید احساس کنید نیرویی ناشناخته در مقابله با رسیدن شما به اهدافتان قرار دارد که خیلی قدرتمند و لجباز نیز هست، ولی هیچ چیزی جز ذهن خودتان نمی تواند شما را محدود کند.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت قدرت

کارت قدرت :  انتقاداتی که امروز از شما می شود ممکن است باعث شوند که به خودتان و توانایی هایتان شک کنید، ولی خوشبختانه این موضوع شما را دلسرد نمی کند و با اراده تمام می خواهید به این کمبودها و مشکلات غلبه کنید. با این حال شاید با شنیدن این حرف ها خجالت زده شده و گونه هایتان از شرم قرمز شوند و خودتان را کنار کشیده و در خلوت خودتان فرو بروید. اشکالی ندارد اگر بخواهید به درون خود نگاهی انداخته و ریشه این انتقاداتی که از شما شده است را در درونتان بیابید.

 فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت عدالت

کارت عدالت :  شما از روابط عاطفی عمیق موجود بین خودتان و دوستانتان آگاه هستید و این وابستگی عاطفی امروز ممکن است باعث شود نتوانید بی طرفانه در مورد آنها قضاوت کنید. متاسفانه حداقل در حال حاضر، تصمیم گیری کردن بر اساس این علایق نمی تواند به اندازه رفتار کردن بر اساس عقل و منطق شما را به ثبات و موفقیت برساند. در هر صورت سعی کنید در طول روز تغییراتی که در نظراتتان به وجود می آیند را به دقت تحت نظر داشته باشید، احساسات شما مدام تغییر می کنند، ولی حقیقت همیشه ثابت است.

فال انبیا روزانه | فال انبیا یکشنبه 6 فروردین ماه

 فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم :  دارایی های شخصیتان امروز به شما احساس امنیت می دهند و با فکر کردن به در دسترس بودن آنها احساس آرامش می کنید. ولی یادگاری های زیادی که نگه داشته اید وزن زیادی پیدا کرده اند و سرعت رشد و پیشروی شما را کم می کنند. به دوش کشیدن چیزهایی که دیگر استفاده نمی کنید مانع به کار گرفتن ابزارها و وسایل جدیدی می شود که نیاز دارید و واقعا به کارتان می آیند و در انجام کارهایتان به شما کمک می کنند. در هر صورت این خود شما هستید که باید تصمیم بگیرید چه چیزهایی را باید کنار بگذارید.

 فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت ستاره

کارت ستاره :  امروز خود شما ستاره نقش اول فیلم زندگیتان هستید و هر چیزی که بگویید یا انجام دهید نقش مهمی در پیشرفت این فیلم خواهد داشت. اطرافیان به سادگی با شما ارتباط برقرار می کنند ولی آنقدر حواستان به دیگران و اثراتی که روی آنها می گذارید مشغول است که از خودتان و اصل کارهایی که باید انجام دهید غافل شده اید. این که به دنبال توجه دیگران باشید در ذات شماست، ولی اگر بدانید مردم بیش از هر چیزی به خودشان و کارهایشان اهمیت می دهند اینقدر به دست آوردن توجه آنها را برای خودتان بزرگ نمی کنید.

 فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت پاپ

کارت پاپ :  درست است که از اتفاقی که افتاده خیلی پشیمان هستید، اما خیلی خوب می دانید که نمی توان در گذشته زندگی کرد، شما تنها می توانید از اتفاقات گذشته درس بگیرید و در آینده زندگی بسیار بهتری برای خودتان درست کنید، پس دست از حسرت خوردن بردارید و با آنچه یاد گرفته اید زندگیتان را در مسیری صحیح پیش ببرید .در ارتباط با غریبه ها با احتیاط گام بردارید و سعی کنید ببینید در پشت آن نقابی که به صورت دارند شخصیت واقعی آنها چگونه است. این مسئله در زمینه روابط عاطفیتان نیز صدق می کند.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت ابله

کارت ابله :   دوستان و نزدیکانتان امروز با میل و رغبت بسیار حاضر به حمایت از شما هستند و هر کاری که از دستشان بربیاید برایتان انجام می دهند. البته نباید برای این کار آنها را بیش از حد تحت فشار قرار دهید؛ فشار وارد کردن به آنها تنها باعث بدتر شدن وضعیت خواهد شد و از آن نتیجه معکوس خواهید گرفت. از آنجایی که فردی مهربان و حساس هستید هدفی عالی برای افراد سوء استفاده چی می توانید باشید، خیلی مواظب باشید در دام این افراد نیفتید ولی به کسی هم اجازه ندهید شما را از خوب بودن پشیمان کنید.

  فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت اعتدال

کارت اعتدال :  امروز با کسانی که رفتاری همراه با توجه و مهربانی با شما دارند برخوردی مناسب و متفاوت با همیشه می کنید. به جای آن که در مقابل آنها گارد دفاعی به خودتان بگیرید قدر این لطف و توجه آنها را دانسته و آن را به پای عشق و علاقه شان می گذارید. ولی ممکن است آنقدر هیجان زده شوید که برای خوشحال و راضی کردن آنها اولویت ها و برنامه های خودتان را به هم بزنید. تشکر و قدردانی از دیگران خیلی خوب است، به شرط آن که زیاده روی نکنید و زندگی خودتان را فراموش نکنید. 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت قضاوت

کارت قضاوت :  سعی کنید انتقادات سازنده دیگران را زیادی به دل نگیرید و به جای جبهه گرفتن و ناراحت شدن از آنها سعی کنید به آنچه دیگران می خواهند به شما یاد بدهند گوش فرا دهید. امروز با این همه اتفاقاتی که در اطرافتان جریان دارد و احساساتی که در قلبتان در غلیان هستند شاید اوضاع خیلی باب میلتان نباشد، اما اگر می خواهید آرامش داشته باشید آن را خیلی جدی نگیرید. اگر در کاری نیاز به کسب اطلاعات دارید امروز روز خیلی خوبی می تواند باشد، چرا که از منابعی که حتی انتظارش را هم ندارید می توانید اطلاعات را به دست بیاورید.

 فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت ستاره

کارت ستاره :  ستاره ها خبر از ترفیع و قراردادهای جدید برای شما می دهند، اما قبل از این که هر گونه تعهدی را در این رابطه بپذیرید اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که راجع به موقعیت جدیدتان لازم است بدانید را فهمیده اید. توانایی ها و استعدادهای خود را نادیده نگیرید، ولی از روی شوق و ذوق و کورکورانه هم وظایف و مسئولیت هایی بیش از حد توانتان را نپذیرید. احساسات شدیدتان با عقاید بسیار متعصبانه شما در جدال خواهند بود. به میدان نبرد بین قلب و عقل خوش آمدید! البته امروز به احتمال زیاد جانب قلبتان را خواهید گرفت.

فال تاروت کبیر‌ یکشنبه 6 فروردین | فال تاروت پیشگویی آینده 1402

 فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت شیطان

کارت شیطان :  با وجود این که معمولا فردی احساساتی نیستید امروز کسانی که احساسات و نیازهای خود را با صراحت تمام با شما در میان می گذارند شما را به خودشان جذب می کنند. شاید دلیل این تمایل شما علاقه ای باشد که به افراد برونگرا دارید. امروز علاقه همیشگی شما به مد و فرهنگ عامه در جدال با مسائل عمیق معنوی قرار خواهد گرفت و چیزهایی مهم تر از موسیقی بی کیفیت و لباس های مد روز نظرتان را به خود جلب خواهند کرد.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت برج

کارت برج :  امروز دنبال کردن یک برنامه مشخص برای شما تقریبا غیر ممکن است. شما هر لحظه ممکن است رفتارتان را بر اساس احساساتتان تغییر دهید. یک لحظه نسیت به کارتان و پروژه هایی که در دست دارید پر از شور و هیجان هستید و حاضرید هر مانعی را برای رسیدن به هدفتان پشت سر بگذارید، ولی یک لحظه دیگر احساس ناراحتی و دلسردی کرده و بیخیال کارهایتان می شوید. زندگی شما در حال حاضر به اندازه کافی غیر قابل پیش بینی است، خودتان هم با رفتارهای ضد و نقیض آن را بیشتر بهم نریزید

منبع : تصویر زندگی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه