ارسال به دیگران پرینت

مرگ | مرگ تلخ دو پسر بچه ۱۳ ساله

مرگ تلخ دو پسر بچه ۱۳ ساله در دعوای طایفه ای

با حضور ماموران و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد، عصر روز گذشته پس از دعوای ۲ پسربچه حدود ۱۳ ساله، خانواده‌های آنان نیز با یکدیگر درگیر شدند که صبح امروز در ادامه همان نزاع، تعداد بیشتری از اقوام و آشنایان وارد نزاع و درگیری شدند.

مرگ  تلخ دو پسر بچه ۱۳ ساله در دعوای طایفه ای

علی تجری فرمانده انتظامی گرگان در استان گلستان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌ دنبال اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر درگیری بین دو طایفه در یکی از روستاهای گرگان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند

وی افزود: با حضور ماموران و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد، عصر روز گذشته پس از دعوای ۲ پسربچه حدود ۱۳ ساله، خانواده‌های آنان نیز با یکدیگر درگیر شدند که صبح امروز در ادامه همان نزاع، تعداد بیشتری از اقوام و آشنایان وارد نزاع و درگیری شدند.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به اینکه متأسفانه بر اثر آن ۲ برادر با سلاح شکاری کشته و ۱۰ نفر از طرفین نیز مجروح شدند، یادآور شد: در حال حاضر مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند.

تجری از دستگیری تعدادی از متهمان این درگیری خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر امنیت و آرامش در منطقه برقرار بوده و تلاش برای شناسایی عامل اصلی جنایت ادامه دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه