ارسال به دیگران پرینت

خوی | زلزله خوی

تیم‌های ارزیاب به خوی اعزام شدند

برای اطلاع از جزئیات خبر اعزام تیم‌های ارزیاب به خوی در ادامه باما همراه باشید.

تیم‌های ارزیاب به خوی اعزام شدند

اعزام تیم‌های ارزیاب به محل زلزله خوی 

برای اطلاع از جزئیات خبر اعزام تیم‌های ارزیاب به محل زلزله خوی در ادامه باما همراه باشید.

ذبیح الله کاظمی روز جمعه در گفت وگویی درمورد زلزله خوی افزود: حوالی ساعت ۶:۴۶ صبح امروز، زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۶ ریشتر شهرستان خوی را لرزاند.

وی اضافه کرد: بعد از وقوع این زمین لرزه، تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال‌احمر به مناطق زلزله‌زده اعزام شده و تمامی دستگاه‌های خدمات رسان نیز به حالت آماده باش در آمده‌اند.

فرماندار خوی از مردم خواست آرامش خود را حفظ کرده و از توجه به شایعات خودداری و تمامی اخبار را از رسانه‌های معتبر دنبال کنند.

زلزله‌ خوی را لرزاند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی نیز اعلام کرد: تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی و سلماس اعزام شدند ولی هنوز آمار دقیقی در دست نیست و پس از بررسی، اطلاع رسانی خواهد شد.

حمید محبوبی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر استان همزمان با این زلزله در حالت آماده باش قرار گرفت و در صورت نیاز با تمامی توان در صحنه حضور پیدا می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی هم در گفت و گوی خبری اظهار کرد: تاکنون گزارش خاصی از خسارت‌های احتمالی این زلزله دریافت نشده است.

امیرعباس جعفری با اشاره به دستور استاندار آذربایجان غربی برای آماده‌باش کامل دستگاه‌های خدمات رسان اضافه کرد: البته تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شدند و به صورت دقیق در حال بررسی وضعیت هستند.

به گزارش ایرنا، شهرستان خوی سال گذشته هم کانون وقوع چندین زلزله و بیش از ۳۰۰ پس لرزه بود بطوریکه سه زلزله با قدرت بیش از ۵/۵ ریشتر در ۱۳ مهر، ۲۸ دی و هشتم بهمن در این منطقه ثبت شد و خسارت زیادی بر جای گذاشت.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه