ارسال به دیگران پرینت

استیضاح | استیضاح وزیر آموزش پرورش

وزیر آموزش پرورش در راه استیضاح | به رئیس جمهور تذکر کتبی می‌دهیم

البته غیر از حقوق قرار شد علی‌الحساب رتبه‌ بندی پرداخت شود و اختلافی که وزارت آموزش و پرورش با سازمان برنامه و بودجه دارد تا عید حل شود. اما این موارد دلیلی نمی‌شود که ابزارهای نظارتی خود استفاده نکنیم

وزیر آموزش پرورش  در راه استیضاح | به رئیس جمهور تذکر کتبی می‌دهیم

ولی اسماعیلی، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان درباره اینکه تا این لحظه حقوق اسفندماه معلمان واریز نشده است گفت: از دیروز تا دو نیمه شب از طریق وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه پیگیر بحث حقوق اسفندماه معلمان بودم. قرار شد شب گذشته حقوق معلمان پرداخت شود اما پرداخت نشد امروز هم از صبح به بعد پیگیری کردم گفتند از ساعت ۱۴ به بعد حقوق معلمان واریز می‌شود.

 

او افزود: البته غیر از حقوق قرار شد علی‌الحساب رتبه‌ بندی پرداخت شود و اختلافی که وزارت آموزش و پرورش با سازمان برنامه و بودجه دارد تا عید حل شود. اما این موارد دلیلی نمی‌شود که ابزارهای نظارتی خود استفاده نکنیم. اینکه وقتی بانک‌ها بسته هستند حقوق معلمان واریز شود توجیه اختلاف میان وزارت آموزش و پرورش با سازمان برنامه و بودجه نیست و قطعاً این بی برنامگی را پیگیری خواهیم کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: البته با توجه به اینکه نمی‌توانیم به سازمان برنامه و بودجه تذکر بدهیم، تذکر کتبی را به رئیس‌جمهور خواهیم داد و قطع به یقین استیضاح وزیر آموزش و پرورش در دستور کار قرار خواهیم داد. با توجه به اینکه معلمان قشر زحمتکش جامعه هستند و مقام معظم رهبری بر تعلیم و تربیت تاکید دارند، این بی‌برنامگی قابل درک و منطقی نیست لذا هر کسی که کوتاهی کرده باید جوابگو باشد.

او در پایان یادآور شد: در مجموع قرار شد حقوق اسفند ماه معلمان واریز شود و حدود ۸۰ درصد مربوط به رتبه‌بندی واریز شود همچنین مابقی اختلافات برای سال آینده بماند. امیدوارم بیش از این شرمنده معلمان نشویم.

منبع : دن
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه