ارسال به دیگران پرینت

فال | فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت کبیر‌ شنبه ۲۷ اسفند | فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱

برای مشاهده فال تاروت کبیر روزانه متولدین هر ماه شنبه ۲۷اسفند در ادامه این خبر باما همراه باشید.

فال تاروت کبیر‌ شنبه ۲۷  اسفند | فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱

برای مشاهده فال تاروت کبیر روزانه متولدین هر ماه شنبه ۲۷اسفند در ادامه این خبر باما همراه باشید.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : با وجود این که احساس می کنید شدیدا به استراحت نیاز دارید برایتان سخت است که بخواهید از برنامه و کارهای روزمره تان فاصله بگیرید، زیرا کارهای تمام نشده ای دارید که مهلت مقرر آنها دارد به پایان می رسد و باید هر چه سریعتر به آنها رسیدگی کنید. با این حال باید کمی وقت برای دوستان و خانواده تان کنار بگذارید چرا که بودن با آنها به شما انرژی و توانی مضاعف خواهد بخشید. اجرای برنامه هایتان و ایجاد تعادل بین کار و تفریح به مدیریت زمان نیاز دارد و خوشبختانه شما از پس انجام این کار برخواهید آمد.

فال ابجد روزانه شنبه ۲۷ اسفند | طالعت روشن است


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت مرد دار آویز : شما امروز در مرز بین دو دنیای متفاوت قدم می زنید؛ از طرفی حاضرید با هر کسی که ایده هایی عجیب و موضوعاتی پیچیده برای بحث کردن در سر دارد که تفکر شما را زیر سوال می برند صحبت کنید و از طرفی هم صبر و حوصله زیادی برای جر و بحث کردن ندارید و دوست دارید هر چه زودتر از بحث های سنگین خلاص شده و به خودتان و ذهنتان استراحت بدهید. لزومی ندارد که یک راه را بخاطر دیگری کنار بگذارید و با کمی درایت و مهارت می توانید این مسئله را حل کنید

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت ماه

کارت ماه : امروز روز خیلی خوبی است برای این که گرد و غبارهای گذشته را از خودتان تکانده و با نفسی عمیق و همراه با هوای تازه باذهنی باز نگرشی جدید نسبت به وضعیت فعلیتان پیدا کنید. ذهنتان را درگیر چیزهایی که پشت سر گذاشته اید نکنید و چشمانتان را به راهی که در پیش رو دارید و به مقصدتان بدوزید. تلفن را برداشته و با دوستی که مدتی است از او بی خبر هستید تماس بگیرید، او حرف های زیادی برای گفتن به شما دارد.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت ملکه : وقتی در میان اعضای خانواده و دوستانتان و از لحاظ عاطفی احساس امنیت می کنید می توانید همه خیال هایتان را باور کنید. شما واقعا معتقد هستید که می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید و به هر جایی که دوست دارید بروید، پس سفره دلتان را در این مورد پیش عزیزانتان باز کرده و با آنها در مورد خواسته ها و آرزوهایتان حرف بزنید. شما مجبور نخواهید بود چیزی را برای آنها توجیه کنید چون خودتان خوب می دانید که آنها در تیم شما و حامیتان هستند.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت ستاره

کارت ستاره : امروز برایتان فرصت های بسیاری به همراه خواهد داشت که باید با ذهنی باز با آنها روبرو شوید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از آنها بهره مند شوید و نتایج مورد نظرتان را بگیرید. یک روز پر از فعالیت های اجتماعی برای شما مردادی های بازیگوش خیلی عالی به نظر می رسد، ولی نباید سعی کنید همین امروز به همه جا سرک بکشید. در یک جمع دوستانه باقی بمانید و از وقت گذراندن با اطرافیانتان لذت ببرید. این کار می تواند فرصت آشنایی با فرد جدیدی را برای شما فراهم کند.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

فال حافظ | فال حافظ شنبه ۲۷ اسفند ماه+تفسیر دقیق

کارت برج : امروز انگار هیچ کس دلش نمی خواهد مسئولیت تصمیم گیری را به عهده بگیرد. حتی یک جلسه یا مهمانی می تواند بخاطر این بی مسئولیتی آنها و فرار آنها از به عهده گرفتن کارها در آستانه بهم ریختن قرار بگیرد و همه منتظر هستند که یک نفر دیگر زیر بار انجام کارها برود. در شرایط عادی شما خودتان همه کار را به عهده گرفته و سعی می کردید اوضاع را روبراه کنید، ولی امروز شما هم شانه بالا انداخته و فقط نگاه می کنید. نه این که برایتان اهمیت نداشته باشد، ولی فکر می کنید به وقتش همه چیز را به موقع روبراه خواهید کرد.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

 

کارت کاهن اعظم : روح سخاوتمند شما امروز تمام کسانی که با شما در ارتباط هستند را تحت تأثیر قرار داده و الهام بخش آنها خواهد بود. شاید توجه زیادی به جزئیات نکنید، ولی از صمیم قلب می خواهید کاری کنید که اطرافیانتان از بودن در کنار شما خاطره خوبی داشته باشند. شاید حتی فکر کنید وظیفه دارید هر کاری از دستتان بر می آید انجام دهید تا همه در زندگیشان احساس خوش بختی کرده و بتوانند زندگی متعادلی داشته باشند.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : شما متوجه این موضوع هستید که باید تغییرات مهمی در برنامه روزانه تان بدهید و مطمئن هستید که هر وقت ذهنتان را روی این مسئله متمرکز کنید می توانید تغییرات لازم را ایجاد کنید. متاسفانه امروز این کار به آن سادگی ها که فکر می کنید نخواهد بود و گره هایی ممکن است در برنامه تان بیفتند. یادتان باشد همراهان خود را به دقت انتخاب کنید، چرا که روی نگرش شما نسبت به آینده تان اثرات مثبتی خواهد گذاشت. در نهایت تنها چیزی که می تواند شما را محدود کند موانعی هستند که خودتان در ذهن خود ساخته اید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت ابله : شاید از تصمیماتی که این اواخر گرفته اید زیاد مطمئن نباشید، ولی دلتان نمی خواهد کسی از این کمبود اعتماد به نفس و شک و تردیدهایتان بویی ببرد. شما نگران این هستید که مبادا این خود درگیریتان بی دلیل به شهرت شما آسیبی زده و دیدی که دیگران نسبت به شما دارند را خراب کند. شاید بهتر باشد کمی تنها مانده و خوب به همه چیز فکر کنید و گزینه هایی که پیش رو دارید را با دقت در نظر بگیرید. ولی خودتان را از کسانی که دوست دارید زیاد دور نکنید.

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز بالاخره موفق خواهید شد با جدیت بیشتری به برنامه هایی که این چند وقت بی آن که به کسی چیزی بگویید ذهنتان را درگیر کرده بودند فکر کرده و شاید حتی در مورد آنها با افرادی که مورد اعتمادتان هستند مشورت کنید. امروز برقرار کردن روابط اجتماعی برای شما ساده تر از هروقت دیگری است ولی حتی در میان خوشگذرانی با بهترین دوستانتان هم ذهنتان درگیر کارهای نیمه تمامی است که در انتظارتان هستند. شما این حق را دارید که بخواهید کمی به خودتان استراحت بدهید، پس لذت خودتان را با عذاب وجدان خراب نکنید

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : امروز تقریبا برای هر کاری آماده اید و حاضرید برنامه قبلیتان را برای همراه شدن با شادی و تفریح دیگران به راحتی کنار بگذارید. پشت سر گذراندن یک روز پر از فعالیت های اجتماعی می تواند حواستان را از مشکلات روزمره تان پرت کند. با این حال حرف زدن در مورد موضوعاتی که توجهتان را جلب نمی کنند می تواند برایتان خسته کننده باشد. شما مجبور نیستید در بحث هایی که به آنها علاقه ای ندارید شرکت کنید، حتی می توانید خلاقیت و انرژی مثبت خود را به کار گرفته و بحث هایی را مطرح کنید که برای همه جذاب هستند.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

ذهن و قلبتان را به روی فرصت هایی که برایتان به وجود می آیند باز کنید و مطمئن باشید که وقتی به خودتان و کاری که می کنید اعتماد داشته باشید هیچ چیزی نخواهد توانست مانع راهتان بشود. امروز نگرشی پرشور و احساساتی به اطرافتان دارید و زیبایی را در وجود همه احساس می کنید و هر چیزی به نظرتان معنایی دارد. حالا که چنین احساساتی دارید بهترین زمان برای پرداختن به روابط عاطفیتان می تواند باشد زیرا ارتباط و عشق بین شما را قویتر خواهد کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      برای آذر کارت دلقک هست یعنی کسی که می تواند هم زمان دو شرایط متفاوت را مدیریت بکنه تفسیر تون اشتباست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه