ارسال به دیگران پرینت

فال | فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت کبیر‌ دوشنبه 22 اسفند | فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱

برای مشاهده فال تاروت کبیر روزانه متولدین هر ماه ب22اسفند در ادامه این خبر باما همراه باشید.

فال تاروت کبیر‌ دوشنبه 22 اسفند | فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱

 

برای مشاهده فال تاروت کبیر روزانه متولدین هر ماه ب22اسفند در ادامه این خبر باما همراه باشید.

 

♈ فال تاروت روزانه برای افراد متولد فروردین

 

اضطراب - وجدان آگاه - کشمکشهای درونی - ناراحتی از مطابقت با شرایطی که آن را دوست ندارید - مجبورید نظر عده ای را جلب کنید - ترس و نگرانی توضیح : تاروت از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد. این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید! عبارت شفابخش : تنها یک صدا ارزش گوش سپردن را دارد، و آن صدای راستین قلب من است.

♉ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اردیبهشت

 

حمایت - رهبری - به استقلال رسیدن در تصمصم گیری و زندگی (منظور ازدواج نیست) - مدیریت و قدرت . نتیجه زحماتتان نزدیک است. - قدرت آن را دارید که با کسانی که در زندگیتان دخالت می کنند و برایتان تصمصیم می گیرند مبارزه کنید. توضیح : هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه های طولانی مدت، لحظه ی مساعد و خوش یمنی است. برای یک تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ پیش بروید. با رهبری خردمندانه، کنترل وضعیت کنونی را بعهده گرفته و برای پیشرفت خود و دلبندانتان بهترین امکانات را فراهم سازید. عبارت شفابخش : من به قدرت خود اعتماد دارم. با خدمت کردن فرمانروایی می کنم و با فرمانروایی خدمت می کنم.

♊ فال تاروت روزانه برای افراد متولد خرداد

تنگناهای عاطفی - بی خانمانی و فقر - تنهایی رنج آور توضیح : پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید. عبارت شفابخش : من در حال نظم دادن به زندگی خود هستم.

 

♋ فال تاروت روزانه برای افراد متولد تیر

گشایش - گشایش در کارها - دیگران را از منافع خویش بهره مند ساختن - اقدامات نیکوکارانه توضیح : از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد. عبارت شفابخش : اعتماد به نفس و پذیرش، کلیدهای موفقیت و پیشرفت من هستند.

♌ فال تاروت روزانه برای افراد متولد مرداد

رهایی از غم - هوشیاری - رهایی و نجات - تغییرات بزرگ غیر منتظره در زندگی که فقط مربوط به شخص شما نیست و اطرافیانتان را نیز در بر می گیرد - تغییر مسیر فکری در جهت مثبت و اصلاحی توضیح : بدون دگرگونی، پیشرفت امکان پذیر نیست. پیشامدی که رخ داده است نباید مورد بی اعتنایی و بی توجهی قرار گیرد. دگرگونی می تواند بسیار دردناک باشد ولی هر انسانی ناگزیر زیر بار درد و رنج می رود تا جریان رهایی از آن را تجربه کند. گذشته هرچه که بود با تمام خطاهایش پشت سر شما قرار گرفته اند، و حالا شما آماده هستید با آزموده هایی که کسب کرده اید همه چیز را دوباره از نو شروع کنید. عبارت شفابخش : خداوند ناشناخته و اسرارآمیز است. هرچه بیشتر بدانم که نمی دانم، به الوهیت نزدیکتر می گردم.

♍ فال تاروت روزانه برای افراد متولد شهریور

شروع عشق بزرگ - تولد - ازدواج - تولد فرزند توضیح : از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود. عبارت شفابخش : عشق بیکران مرا و اطراف مرا از رایحه ی خود سیراب می کند.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای افراد متولد مهر

یک موقعیت عالی - یک پیام خوب در زمینه مالی - شروع یک موقعیت خوب مالی که بسیار آینده ساز و پر برکت است - شاگرد ممتاز و دانش پژوه توضیح : نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید. عبارت شفابخش : من هم اکنون برای انرژی جدیدی که به زندگیم راه می یابد آماده هستم.

♏ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آبان

 
 

رسیدن به آرزوها - پاداش - پیروزی در مسئولیت ها و تعهدات - تغییر محل اقامت توضیح : نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است. با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید. عبارت شفابخش : من با کائنات موزون و هماهنگ هستم.

♐ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آذر

دلسردی - نارضایتی - دلسردی و بی میلی - خستگی از محیط و اطراف - نارضایتی از اطرافیان - نادیده گرفتن نقاط مثبت زندگی - داشتن توقع بیش از حد از دیگران توضیح : زمانی می رسد که لذات و کام جویی های دنیوی دیگر قادر نخواهند بود علاقه و خشنودی ما را جلب کنند. در این وضعیت آسمان آبی روشن و صاف، رو به تیرگی می رود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد. کارت چهار جام به شما می گوید که برای رفع این تیرگی می بایست ارتباط خود را با اصول معنویت محکم سازید تا بتوانید توجه و رضایت راستین را از سرچشمه اصلی وجودتان کسب نمایید. فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید. عبارت شفابخش : من از توانایی های گرانقدری که در اختیار دارم از خداوند سپاسگزارم و از نیروی خود بهترین بهره ها را دریافت می کنم.

 

♑ فال تاروت روزانه برای افراد متولد دی

گشایش - گشایش در کارها - دیگران را از منافع خویش بهره مند ساختن - اقدامات نیکوکارانه توضیح : از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد. عبارت شفابخش : اعتماد به نفس و پذیرش، کلیدهای موفقیت و پیشرفت من هستند.

♒ فال تاروت روزانه برای افراد متولد بهمن

سند - حکم - ارتقاء شغل و جایگاه اجتماعی - تشکیل خانواده - شروع تجارت موفق توضیح : آنچه را که نیاز دارید در دسترس شماست! فرصت های طلایی را از دست ندهید. خود را با طرح ها، اقدامات و تجربیات جدیدی که به شما روی آورده اند مشغول سازید. تصمیم بگیرید و سپس تعهدات لازم را عهده دار شوید. وقت را مغتنم شمارید. منتظر نباشید تا اتفاقی بیافتد و یا دیگران از شما پیشی بگیرند. عبارت شفابخش : من انرژی و قدرت خود را به آسانی منتقل می کنم.

♓ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اسفند

 

تکامل عشق - سعادت - رضایت از موقعیت مالی - موفقیت افراد خانواده در کنار هم - موفقیت زوج جوان در زندگی - اتفاقی که همه افراد خانواده از آن خوشحال خواهند شد توضیح : موقعیت مناسبی برای سعادت و صمیمیت بیشتر در جریان است. در محیط گروهی یا خانوادگی رضایت و صلح و صفا ایجاد می گردد و کودکان از این فرصت طلایی بهترین بهره ها را خواهند برد. مشاجره یا خصومتی در اطراف شما پایان می پذیرد و به صلح و دوستی متمایل می گردد. کلید خوشبختی را که لیاقت آن را دارید در جمع یا خانواده خود بدست می آورید. عبارت شفابخش : زندگی آنچه را که برای خوشبختی نیاز دارم به من می بخشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه