ارسال به دیگران پرینت

سیبیل | سیبل کلفت | زن سیبیل کلفت

سیبیل کلفت ترین زن دنیا را بشناسید + تصویر

این زن هندی سیبیل کلفت ترین زن دنیا شناخته شد

سیبیل کلفت ترین زن دنیا را بشناسید + تصویر

این زن هندی سیبیل کلفت ترین زن دنیا شناخته شد 

مسلماً هیچ خانمی دوست ندارد موهای پشت لبش رشد کرده و زیبایی زنانه صورتش را بهم بریزد ولی این مسئله در مورد زن جوانی در هندوستان کاملا متفاوت است و همین او را تبدیل به یکی از سوژه های داغ این روزهای فضای مجازی کرده است. خانمی که تصویر و داستانش را در ادامه با شما به اشتراک گذاشته  ایم

شیجا، 35 ساله، در بخش وضعیت واتس اپ خود، زیر عکسی که با صورت پر موی خود منتشر کرده بود، نوشت:"من عاشق سبیل هایم هستم." این اظهار نظر او در پاسخ به افرادی بود که بارها و بارها در فضای مجازی در مورد سیبیل هایش از او سؤال کردند. او می گوید:"تنها چیزی که می توانم بگویم این است که من آن را دوست دارم. خیلی. 

جواد خیابانی بدون مو و ریش و سبیل این شکلی می‌شود! | شوخی کاربران فضای مجازی با وعده‌ی جنجالی خیابانی

شیجا که تنها از یک نام برای معرفی خود استفاده کرده، در منطقه کانور در ایالت جنوبی کرالا زندگی می کند. او مانند بسیاری از زنان، پشت لبش موهایی دارد اما برعکس زنان دیگر، هرگز به فکر رفع آنها نیفتاده و تمایلی به تمیز کردن این موها ندارد.

سیبیلو-ترین-دختر

شیجا می گوید در حالی که مرتباً ابروهایش را از موهای اضافه تمیز میکند، هرگز نیازی به برداشتن موهای بالای لب خود احساس نکرده و از حدود پنج سال پیش، پس از آنکه متوجه شد این موها در حال ضخیم شدن هستند، خوشحال تصمیم گرفت آن ها را حفظ کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه