ارسال به دیگران پرینت

یارانه | یارانه اسفند | مبلغ یارانه اسفند

جزییات دقیق از واریز یارانه و مبلغ یارانه اسفند ۱۴۰۱اعلام شد

زمان دقیق و مبلغ یارانه اسفند ماه اعلام شد

جزییات دقیق از واریز یارانه و مبلغ یارانه اسفند ۱۴۰۱اعلام شد

زمان دقیق و مبلغ یارانه اسفند ماه اعلام شد

مطابق ماه های قبل یارانه اسفند ماه بایدبیستم این ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود البته ممکن است با توجه به اینکه در استانه سال نو قرار داریم، دولت یارانه اسفند ماه را زودتر به حساب سرپرستان خانوار واریز کند.

زمان واریز یارانه نقدی اسفند ماه مشخص شد و یارانه اسفند ماه هم بدون هیچ گونه تغییری واریز می‌شود.

حداقل مبلغ حقوق در سال آینده اعلام شد

زمان واریز یارانه نقدی اسفند ماه مشخص شد. مطابق ماه های قبل یارانه اسفند ماه باید بیستم این ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود البته ممکن است با توجه به اینکه در استانه سال نو قرار داریم، دولت یارانه اسفند ماه را زودتر به حساب سرپرستان خانوار واریز کند. اما این تنها یک گمانه است و هنوز هیچ کدام از مقامات دولتی توضیحی درباره زمان واریز یارانه اسفند ماه اعلام نکرده‌اند.

از طرف دیگر، مبلغ یارانه اسفند ماه مانند ماه‌های گذشته برای سه دهک اول درآمدی، 400 هزار تومان و برای دهک چهارم تا نهم، 300 هزار تومان است. یارانه اسفند ماه هم بدون هیچ گونه تغییری واریز می‌شود.

واریز یارانه بهمن ماه، با انتقادات زیادی همراه بود. یک عده از یارانه‌بگیران اعلام کردند که یارانه دریافتی آنها کاهش یافته است و دسته دوم افرادی بودند که هیچ یارانه‌ای به حساب آنها واریز نشده بود.

پیگیری‌ها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد که یارانه هیچ خانواری حذف نشده است و دلیل عدم واریز یارانه‌ها، مشکل سیستم بانکی بوده است.بانک مهر ایران یکی از بانک‌هایی است که بیشترین شکایت واریز نشدن یارانه را داشت. اپراتور این بانک در پاسخ گفته بود که یارانه نهایتا تا تاریخ 25 بهمن ماه واریز می‌شود. اما هنوز برخی از یارانه‌بگیران می‌گویند که یارانه آنها واریز نشده است و این مشکل مربوط به بسیاری از بانک‌هاست.

زمان و مبلغ واریز یارانه اسفند ماه مشخص شد | یارانه این ماه زودتر واریز می‌شود

حالا یارانه‌بگیران نگران هستند که اسفند ماه هم یارانه آنها واریز نشود و یا با تاخیر واریز شود. آن هم در حالی که هیچ مقام مسئولی درباره علت واریز نشدن و یا واریز با تاخیر یارانه توضیح دقیقی نداده است.

در روزهای پایانی سال و همزمان با پیش‌بینی ثابت ماندن مبلغ یارانه نقدی در لایحه بودجه ۱۴۰۲، این پرسش مهم مطرح شده که آیا قرار است سال آینده دهک یارانه‌ای از فهرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها خط بخورد؟

صولت مرتضوی گفت: قانون‌گذار تکلیف کرده است که ما دهک‌های پردرآمد را حذف کنیم، اما بنا به پاره‌ای ملاحظات تاکنون تصمیم جدی برای حذف دهک‌های بالای درآمدی گرفته نشده است.

منبع : جماران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اصلا خبر مهمی نبود.دیگه چیزی نداری بگی .

    • مجید ارسالی در

      به یارانه ای که حتی یک کیلو گوشت هم نمی دهند .این یارانه بخوره به کله نا مبارک دولت .که مردم را به فقر و بدبختی انداخت .دولت بی لیاقت .

    • ناشناس ارسالی در

      حالا که ابراهیم دلارها رو فروخت دستش بازتر شد.

    • نو ارسالی در

      چه معنی داره وقتی یارانه همان مقداراست خبری با آب وتاب بزنی

    • محمد ارسالی در

      چقدر یه مملکت میتونه بدبخت باشه که تیتر همیشگی اواسط ماه همه خبرگزاری ها میشه مبلغ یارانه و واریز

    • ایرانی ارسالی در

      اخه این هم خبره که انقد اب وتابش میدین چوسقرون یارانه 80درصد وقط دولت مردان صرف این یقرون وده شایی میشد

    • farhad ارسالی در

      علاقمند نیستم.
      به جهنم که یارانه واریز شده. میخوام چی بخرم باهاش

    • مرضیه عاقلی ارسالی در

      هر روز میگین یارانه مبلغش زیاد شد همه دروغ، به نظر من اول یارانه خانواده هایی که هر دو نفر کارمند هستند رو حذف کنید و بعد یارانه بقیه بخصوص کسانی که بیمه ندارن رو چند برابر کنید.

    • حسن ارسالی در

      همیشه این دولت مردان رعیت رو گشنه نگه میدارن با اندکی یارانه که الان ده برابرن کنن بازم کمه میخواهن که بگن مابفکرشماها هستیم که پول خود مردمو بهتون میدیم

    • ناشناس ارسالی در

      نمی دانم نفع شما ازنوشتن این همه دروغ چیه

    • ناشناس ارسالی در

      خداوکیلی خجالت داره بقران خجالت داره. ۴۰تومان میدادین ۴۰۰پس میگرفتین. هالا که۳۰۰شده خدا بداده مردا برسه که چجوری کمتر خجالت زنا بچه را بکشن. خدا باعث بانیشا خجالت زده زنا بچاش کنه تا بفهمن چقدرسخته بچت بگه من اینا میخام... ولی نتونی براش بخری....

    • اکبرمسعودی ارسالی در

      امروز واریز میشود! فردا واریز ؟بااین چندرقازچگونه بااحساسات ماها بازی میکنن ؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه