ارسال به دیگران پرینت

مسمومیت | مسمومیت دانش آموزان

بیش از 400 دانش‌آموز در اردبیل مسموم شده‌اند! | فقط 302 نفر مرخص شدند

برای اطلاع از جزئیات مسمومیت دانش آموزان کشور با ما در ادامه همراه باشید.

بیش از 400 دانش‌آموز در اردبیل مسموم شده‌اند! | فقط 302 نفر مرخص شدند

 مسمومیت دانش آموزان

برای اطلاع از جزئیات مسمومیت دانش آموزان کشور با ما در ادامه همراه باشید.

 از ۴۰۰ دانش آموز دختری که پیش از ظهر امروز با علائم مسمومیت در مراکز درمانی اردبیل بستری شدند، ۳۰۲ نفر مرخص شده اند.

وزیر کشور : تا الان هیچ فردی به عنوان عامل مسمومیت دانش‌آموزان بازداشت نشده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل امروز در ارتباط زنده تلفنی با اخبار ۱۶ رادیو اردبیل گفت: در ۱۱ مدرسه اردبیل تعدادی از این دانش آموزان با آمبولانس اورژانس از مدارس به مراکز درمانی اردبیل منتقل شدند و تعدادی هم از خانه‌های خود به بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

دکتر محمدیان با بیان اینکه حال عمومی ۹۵ درصد دانش آموزان بستری شده خوب است افزود: ۵ درصد بستری شدگان این حادثه علائم بیشتری از مسمومیت داشتند که همه آن‌ها تحت نظر هستند.

وی در ارتباط زنده تصویری در اخبار 19:15 دقیقه استان اردبیل گفت: از حدود ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز ترخیص دانش آموزان بستری شده از بیمارستان‌های اردبیل آغاز شده و تا حوالی ساعت ۱۹:۰۰ امروز حدود ۳۰۲ دانش آموز با حال خوب مرخص شده اند.

پیش از ظهر امروز تعدادی از دانش آموزان مدارس دخترانه دین و دانش، عفاف، معراج، خلبان ذاکر، دادمان، بهاران، سماء و تعدادی دیگر از مدارس اردبیل دچار مسمومیت با علائم تهوع و استفراغ شده بودند.

در پی این حادثه همه مراکز درمانی استان به حالت آماده باش در آمده و در شهر اردبیل همه بیمارستان‌ها به دانش آموزان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

دلیل این مسمومیت که پیش از این در برخی مدارس دیگر استان‌های کشور هم بروز کرده است از طرف دستگاه‌های امنیتی انتظامی و بهداشتی درمانی در حال رصد و پیگیری است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه