ارسال به دیگران پرینت

مسمومیت | مسمومیت دانش آموزان

دانش آموزان مسموم شده بیشتر از 24 ساعت اصلا بستری نبوده‌اند | عامل اصلی فقط فرض است

برای اطلاع از جزئیات مسمومیت دانش آموزان کشور با ما در ادامه همراه باشید.

دانش آموزان مسموم شده بیشتر از 24 ساعت اصلا بستری نبوده‌اند | عامل اصلی فقط فرض است

 مسمومیت دانش آموزان

برای اطلاع از جزئیات مسمومیت دانش آموزان کشور با ما در ادامه همراه باشید.

نماینده آموزش و پرورش در پرونده مسمومیت‌های دنباله دار در مدارس کشور گفت: مجموعه‌ای از متخصصان سم شناسی، وزارت بهداشت، وزارت اطلاعات، وزارت آموزش و پرورش و متخصصان علوم اجتماعی روی این موضوع کار می‌کنند و فرضیه‌های متعددی مطرح است، اما هنوز هیچ کدام از این فرضیات به واقعیت نزدیک نشده است.

مسمومیت گازی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی این بار در تهرانپارس! | دانش آموزان صدای ترکیدن بمب شنیده‌اند + ویدئو

«سیدرمضان محسن‌پور» پزشک و نماینده آموزش و پرورش در پرونده مسمومیت‌های دنباله‌دار در مدارس کشور آیا عامل مسمومیت شناسایی شده است، اظهار کرد: اگر تشخیصی داده شود حتما اعلام می‌شود تا خانواده‌ها از نگرانی خارج شوند. مجموعه‌ای از متخصصان سم شناسی، وزارت بهداشت، وزارت اطلاعات، وزارت آموزش و پرورش و متخصصان علوم اجتماعی روی این موضوع کار می‌کنند و فرضیه‌های متعددی مطرح است، اما هنوز هیچ کدام از این فرضیات به واقعیت نزدیک نشده است تا به عموم اعلام کنیم.

نماینده آموزش و پرورش در پرونده مسمومیت‌های سریالی عنوان کرد: در تمام موارد مسمومیتی که از سوی مدارس مطرح می‌شود، سریعا گروه پزشکی بالای سر دانش آموزان حاضر می‌شوند و هیچ کدام از دانش آموزانی که راهی بیمارستان شدند بیش از ۲۴ ساعت بستری نشدند و آن هم برای رفع نگرانی خودشان بود و عارضه‌ای نداشتند که ناچار به دریافت ادامه درمان باشند.

محسن‌پور در پاسخ به این سوال که دانش آموزان در لحظه وقوع این اتفاق در مدرسه چه اقدام پیشگیرانه‌ای می‌توانند انجام دهند، گفت: برای این موضوع باید منشا علمی وجود داشته باشد و وزارت بهداشت باید بگوید که در این شرایط دانش آموزان چه اقدام درستی می‌توانند داشته باشند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اینکه میگن خفیفه و بستری نشدند ادم میخواد بگیره خفه شون کنه حتما باید بمیرند تا پیگیری کنند ؟!!!!!خاک بر سر نفهمتون

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه