ارسال به دیگران پرینت

رابطه جنسی | خوردن نوشیدنی بعد از رابطه جنسی

بعد از رابطه‌ی جنسی آب بنوشید | فواید عجیب نوشیدن آب بعد از رابطه جنسی که نمی‌دانستید

اگر مشکل خشکی پوست و بدن دارید؛ نوشیدن آب باعث می شود که کم آبی و خشکی برطرف گردد، در نتیجه رابطه زناشویی تان هم دردناک نخواهد بود.

بعد از رابطه‌ی جنسی آب بنوشید | فواید عجیب نوشیدن آب بعد از رابطه جنسی که نمی‌دانستید

شایعات و مباحثه های زیادی در مورد نوشیدن آب بعد و قبل از رابطه جنسی وجود دارد و خیلی‌ ها می‌ گویند که انجام این کار برای بدن سودمند است؛ اما آیا به نظر شما این موضوع حقیقت دارد؟ بله، نوشیدن آب بعد از  رابطه جنسی  فوایدی برای بدن دارد که در این مطلب آن ها را برایتان توضیح خواهیم داد 

روان سازی

اگر مشکل  خشکی پوست  و بدن دارید؛ نوشیدن آب باعث می شود که کم آبی و خشکی برطرف گردد، در نتیجه رابطه زناشویی تان هم دردناک نخواهد بود.

بهبود ارگاسم

با نوشیدن آب نه تنها درد را احساس نمی کنید، بلکه جریان خون بیشتری به اندامِ خصوصی تان می‌ رسد و در نتیجه ارگاسم بهتر و طولانی ‌تری هم خواهید داشت.

افزایش سطح انرژی

نوشیدن آب به اندازه کافی، باعث می شود که احساس انرژی بیشتری داشته باشید و مکانیسم های مختلف بدن تان بهتر انجام گردد و مانع از افت انرژیِ بعد از رابطه زناشویی تان هم خواهد شد.

پاکسازی اندام های بدن

علت لرزیدن ناگهانی در خواب چیست؟! |هشدار مغز برای نزدیک شدن به مرگ؟

آب به طور طبیعی سموم و آلاینده ها را از بدن خارج می کند. اگر به اندازه کافی آب ننوشید، همه این مواد در بافت های بدن تجمع کرده و می توانند تعادل بیوشیمیایی بدن را مختل کنند و به دنبالِ آن؛ میل جنسی و هورمون های جنسی نیز دچار مشکل خواهند شد و این گونه رابطه زناشویی تان نیز با مشکل مواجه می شود.

کاهش و بهبود خستگی

بعد از رابطه زناشویی؛ شما به اندازه یک ورزش خیلی سفت و سخت انرژی می سوزانید و در نتیجه با نوشیدن آب می‌ توانید تا حد زیادی از این افت انرژی و خستگی جلوگیری کنید.

منبع : فرتاک ورزشی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      از منظر طب سنتی و طب اسلامی ایا بررسی کردید؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه