ارسال به دیگران پرینت

مسمومیت | مسمومیت دانش آموزان

علت فوت دانش آموز 11 ساله قمی ربطی به مسمومیت گازی مدارس ندارد | اختلال عملکرد کلیه و قلب داشت!

برای اطلاع از جزئیات مرگ دانش آموز قمی با ما در ادامه همراه اشید

علت فوت دانش آموز 11 ساله قمی ربطی به مسمومیت گازی مدارس ندارد | اختلال عملکرد کلیه و قلب داشت!

 مسمومیت دانش آموزان

برای اطلاع از جزئیات مرگ دانش آموز قمی با ما در ادامه همراه باشید.

دانشگاه علوم پزشکی قم در اطلاعیه ای به تشریح چگونگی فوت دانش آموز قمی پرداخت و اختلال عملکرد کلیه و ایست قلبی را علت فوت وی اعلام کرد.

تکرار دوباره‌ی مسمومیت 50 دانش آموز دختر دیگر در بروجرد | چه کسی پشت این قضایا نشسته است؟

دانشگاه علوم پزشکی قم در پی دروغ پردازی‌ها و سو استفاده غیراخلاقی رسانه‌های غربی از فوت دختر ۱۱ ساله‌ای به نام خانم فاطمه رضایی ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار ایشان و به منظور تنویر افکار عمومی به استحضار همشهریان عزیز می‌رساند؛ مرحومه خانم رضایی در روز چهارشنبه مورخه ۳ اسفند ماه ساعت ۱۵:۱۴ دقیقه به دلیل درد ناحیه شکم همراه والدینش به بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه می‌کند، والدین ایشان در توضیح روند بیماری میگویند چند روز است که باوجود اقدامات درمانی و مراقبت در منزل وضعیت دخترشان بهبودی نداشته است؛ پزشکان اقدامات اولیه درمانی را شروع و برای انجام معاینات بیشتر و درمان تخصصی بیمار را ۱۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۴ اسفند به بیمارستان حضرت فاطمه معصومه (س) منتقل می‌کنند.

بر اساس معاینات بالینی پزشکان بیمارستان، بیمار در بدو ورود به اورژانس دچار مشکلاتی از جمله اختلال عملکرد کلیه و علائم بیماری عفونی بوده که سریعاً بستری می‌شود.

بر اساس نتایج آزمایشات اوره و کراتین خانم رضایی به دلیل اختلالات کلیوی بالا رفته و از سوی دیگر با توجه به وجود عفونت در خون ایشان، پزشکان تشخیص بیماری ویروسی تنفسی ( مشکوک به آنفلوانزا) و یا عفونت‌های ثانویه باکتریال را مطرح می‌کنند، اما BMI بالا و افت شدید پلاکت خون بر مشکلات قبلی بیمار افزوده و با وجود تلاش کادر درمانی متأسفانه ایشان در همان روز ساعت ۱۸ دچار ایست قلبی شده و فوت می‌کند.

نکته قابل توجه اینکه، مرحومه خانم فاطمه رضایی سه هفته بوده که مدرسه نرفته است و از سوی دیگر هیچ حادثه مشکوک به مسمومیت در مدرسه تولیت که محل تحصیل ایشان بوده تاکنون گزارش نشده است.

در پایان ضمن ابراز تأسف و همدردی، برای این عزیز از دست رفته غفران الهی و برای خانواده مکرمشان صبر جزیل را مسئلت داریم.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اصولا دخترهای ایرانی بیماری زمینه ای و خود میرایی دارند حالا هفتاد تایی که مسموم شدند موضوع چی بوده؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه