ارسال به دیگران پرینت

فال روزانه | فال | فال روزانه خود را مطالعه کنید

فال روزانه سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ | فال روزانه متولد هر ماه

برای اطلاع از فال روزانه متولدین هر ماه امروز 2 اسفند ماه باما همراه باشید

فال روزانه سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ | فال روزانه متولد هر ماه

فال روزانه ۱۴۰۱.۱۲.۲

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که احساس می‌کنید زندگی شما ضرب‌آهنگ یکنواختی پیدا کرده است. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید فرصتی برای انجام تغییرات مهم در زندگی پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و زندگی خود را از یکنواختی بیرون بیاورید. زمستان امسال و بهار سال آینده را با کار شبانه‌روزی ادامه دهید و مطمئن باشید دیری نخواهد پایید تا مزد زحمت‌های خود را دریافت کنید. در اواخر بهار سالی که از راه می‌رسد با مشکلی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل به تنهایی آستین بالا نزنید و از دوستان وآشنایان کمک بگیرید. کار مهمی که مدت‌هاست مشغول آن هستید در ماه تیر سال آینده به پایان خواهد رسید. از این دستاورد درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های‌ خود را افزایش دهید. شهریور سال آینده زمان استراحت شماست. در این ماه فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی در کنار دوستان و آشنایان فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید. مهر سال آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری سلامت شما را تدهید می‌کند. با فرارسیدن آذر ماه سال آینده، فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی با خودتان خلوت کنید. این فرصت را به برنامه‌ریزی برای آینده اختصاص دهید. دی ماه سالی که از راه می‌رسد به موفقیت چشمگیر دست پیدا خواهید کرد. از این موفقیت به خودتان مغرور نشوید و به اطرافیان ثابت نمایید که شایسته موفقیت‌های بیشتری هستید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید و این سال را به یکی از درخشان‌ترین سال‌های زندگی خود تبدیل کنید.

فال روزانه ۲ اسفند برای متولدین فروردین

نگرانی‌های روزانه را کنار بگذارید و کمی به خودتان استراحت دهید. انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه باعث شده تا به رفتارهای همسر یا عشق ‌زندگیتان شک کنید و دائم ایشان را تحت‌نظر داشته باشید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگیتان نیست. در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و بی‌دلیل به کسی مشکوک نشوید. حادثه‌ا‌ی بد و ناخوشایندی را در زندگی تجربه کرده‌اید و به‌رغم اینکه مدتی از این حادثه می‌گذرد، اما هنوز هم ناراحت هستید و فکر این حادثه گاه و بیگاه ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. ادامه این رویکرد به غیر از افسردگی چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و به هر قیمتی که شده این حادثه ناخوشایند را فراموش کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا توانایی‌های خود را به اطرافیان ثابت نمایید و حسابی هنرنمایی کنید.   همسر یا عشق زندگیتان از شما دلخور است و حوصله‌تان را ندارد. کاری به کار ایشان نداشته باشید و بگذارید زمان بگذرد. در چند روز آینده دوباره محبت عشق زندگیتان گل می‌کند و همه‌چیز روبه‌راه‌ می‌شود.

فال روزانه ۲ اسفند برای متولدین اردیبهشت

روحیه‌ای احساساتی دارید و زود غصه‌دار می‌شوید. اجازه ندهید این روحیه ضعف شما را به دنبال داشته باشد. از امروز با جدیت بیشتری زندگی را دنبال کنید و نگذارید احساسات بر تصمیم‌های مهم زندگی شما غلبه کند. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. اطرافیان امروز در حق شما سنگ تمام می‌گذارند و حسابی هوایتان را دارند. محبت دوستان را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت لطف اطرافیان را جبران کنید.  روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و با جان و دل کار می‌کنید، این روحیه امروز در نظر همکاران یا اعضای خانواده جلوه می‌کند و قدردانی شایسته‌ای از شما به عمل خواهد آمد. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز قصد دارد حسابی شما را غافلگیر کند. این رفتار از عشق و محبت ایشان به شما حکایت دارد. در نتیجه شما نیز محبت عشق ‌زندگیتان را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت این محبت را جبران کنید.

فال روزانه 2 اسفند برای متولدین خرداد

 ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. گوش شما به پندواندرز اطرافیان بدهکار نیست و نصیحت‌های اطرافیان را به کار نمی‌گیرید، به خاطر داشته باشید که اطرافیان صلاح شما را می‌خواهند و نصیحت‌های ایشان را گوش کنید.  زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید.  روحیه خلاقی دارید، اما مدتی است که از خلاقیت دست کشیده‌اید و مانند سابق ایده‌پردازی نمی‌کنید. در آینده‌ای نزدیک فکری خلاقا‌نه به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و از خلاقیت خود نهایت بهره را ببرید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان وفاداری خودش را به شما ثابت کرده و از هر فرصتی برای کمک به شما بهره می‌گیرد، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که در روزهای سخت و دشوار، همیشه کنار وی خواهید بود.

فال روزانه ۲ اسفند برای متولدین تیر

امروز بیمار می‌شوید و برای بهبودی باید حسابی استراحت کنید. بیماری را دست‌کم نگیرید و در اولین فرصت با پزشک متخصص مشورت کنید. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمکتان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.  اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند. در محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان شک و تردیدی ندارید، امروز زمان مناسبی است که محبت عشق‌ زندگیتان را پاسخ دهید. در غیر این صورت عشق ‌زندگیتان از شما دلسرد خواهد شد. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید.

فال روزانه ۲ اسفند برای متولدین مرداد

خطری شما را تهدید می‌کند و بهتر است که امروز در حد امکان منزل را ترک نکنید.  بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. انسان جذابی هستید و این روحیه امروز به کمک‌تان می‌آید تا دوستان بیشتری پیدا کنید. عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و حسابی عاشقی کنید. گره‌ای در کار شما افتاده و مشکلی بزرگ دارید. فرد باتجربه‌ای برای کمک به این مشکل با شما حاضر به همکاری می‌شود. از تجربه‌های این فرد برای حل مشکل بهره بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید استراحت کنید.  امروز یکی از آشنایان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

فال روزانه ۲ اسفند برای متولدین شهریور

امروز حسابی خسته‌اید و حواستان اصلاً به کار جمع نمی‌شود. در این شرایط نیازی نیست به خودتان سخت بگیرید. بهتر است کمی استراحت کنید و انرژی تحلیل‌رفته‌تان را بازیابی کنید. از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. یکی از آشنایان قدیمی امروز با شما تماس می‌گیرد و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند.    همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

فال روزانه ۲ اسفند برای متولدین مهر

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلبتان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. کارها را با دقت بیشتری انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که از عهده هر کاری بر می‌آیید.  برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگیتان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

فال روزانه ۲ اسفند برای متولدین آبان

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامشتان بردارید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید.  کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام آن  را ندارید و انجام این کار را پشت گوش میندازید، این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.

فال روزانه 2 اسفند برای متولدین آذر

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید.  ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و همسر یا عشق ‌زندگیتان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگیتان تکان نخورد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدتهاست به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. فردی چشم دیدن خوشی شما را ندارد و می‌خواهد رابطه عاشقانه‌ای که با همسر یا  عشق ‌زندگیتان دارید را خراب کند. این فرد را هر چه سریع‌تر پیدا کنید و حسابش را کف دستش بگذارید.

فال روزانه ۲ اسفند برای متولدین دی

دستی گشاده داشته باشید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید. اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید و خاطره بد این اشتباه را دائم در ذهنتان مرور می‌کنید، این وضعیت به غیر از ناراحتی و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه به جای اینکه دائم به این اشتباه فکر کنید، از آن درس بگیرید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. احساس می‌‌کنید اطرافیان همانند سابق هوای شما را ندارند، اما این احساس شما کاملاً نادرست است و امروز اطرافیان حساب تحویلتان می‌گیرند. لطف دوستان و آشنایان را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت محبت اطرافیان را جبران کنید.

فال روزانه ۲ اسفند برای متولدین بهمن

کسی به غیر از خوبی و محبت از شما چیز دیگری ندیده و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، امروز چنین فرصتی پیش می‌آید و با گرفتن دست افتادگان، نوع‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. مواظب باشید که احساساتی نشوید و تصمیم نادرستی نگیرید. در غیر این صورت برای همیشه از کاری که امروز انجام داده‌اید پشیمان خواهید ماند.  از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

فال روزانه ۲ اسفند برای متولدین اسفند

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. یکی از آشنایان در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خوب نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. می‌خواهید قسمتی از پس‌انداز خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، اما آشنایان مخالف این کار هستند. نظر اطرافیان را درباره این تصمیم‌ سرمایه‌گذاری جویا شوید و پس از مشورت با افراد باتجربه، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به استراحت یا تفریح دلخواه مشغول شوید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : برترینها
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه