ارسال به دیگران پرینت

مولدسازی

لیست اموال دولتی مشمول مولدسازی منتشر شد | از زمین های چندمیلیون متر مربعی تا ساختمان سازمان دامپزشکی کشور برای فروش یا تهاتر!

سرانجام پس از واکنش های فراوان به مصوبه مولد سازی، ظهر وزیر اقتصاد از راه اندازی سامانه هیات مولد سازی برای شفاف شدن تصمیمات این هیات خبر داد. در این سامانه چند لیست از اموال دولتی که که به عنوان مازاد شناسایی شده و قابلیت فروش یا تهاتر دارند، منتشر شد که حاوی نکات مهمی است.

لیست اموال دولتی مشمول مولدسازی منتشر شد | از زمین های چندمیلیون متر مربعی تا ساختمان سازمان دامپزشکی کشور برای فروش یا تهاتر!

سرانجام پس از واکنش های فراوان به مصوبه مولد سازی، ظهر وزیر اقتصاد از راه اندازی سامانه هیات مولد سازی برای شفاف شدن تصمیمات این هیات خبر داد.

در این سامانه چند لیست از اموال دولتی که که به عنوان مازاد شناسایی شده و قابلیت فروش یا تهاتر دارند، منتشر شد که حاوی نکات مهمی است.

قابل ذکر است که همچنان اطلاعاتی در خصوص نحوه قیمت گذاری این اموال در دسترس قرار نگرفته است.

در بخش اول این مطلب به بررسی اموال وزارت جهادکشاورزی که مشمول مصوبه مولد سازی شده اند، پرداخته ایم.در متن مصوبه هیات عالی مولد سازی آمده است که این اموال مشروط بر احراز مالکیت و مازاد بودن آنها توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی و تأیید وزارت راه و شهرسازی از منظر عدم تداخل با قانون جهش تولید مسکن مازاد تشخیص داده شده است.

زمین ۵.۵ میلیون متری وزارت کشاورزی در راه فروش!
یکی از مهم ترین اموالی که در این لیست ها منتشر شده است، دارایی های ستاد وزارت جهاد کشاورزی شامل باغات و زمین های وسیع چندصد هزار متری و چند میلیون متر مربعی است. در این بین زمینی در استان فارس با مساحت ۵.۵ میلیون متر مربع به عنوان یکی از وسیع ترین مورد در بین این املاک دیده می شود.

لیست اموال دولتی مشمول مولدسازی منتشر شد؛ از زمین های چندمیلیون متر مربعی تا ساختمان سازمان دامپزشکی کشور برای فروش یا تهاتر

ساختمان سازمان دامپزشکی کشور هم مازاد شناخته شد!
در لیست اموال قابل فروش یا تهاتر سازمان دامپزشکی، ساختمان این سازمان مشمول مصوبه مولد سازی شده است.

 
 

 

 

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه