ارسال به دیگران پرینت

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران

تعطیلی تهران فردا دوشنبه ۲۴ بهمن | جزئیات تعطیلی مدارس ۲۴ بهمن

جزئیات تعطیلی مدارس ۲۴ بهمن را در ادامه بخوانید.

تعطیلی تهران فردا دوشنبه ۲۴ بهمن | جزئیات تعطیلی مدارس ۲۴ بهمن

جزئیات تعطیلی مدارس ۲۴ بهمن را در ادامه بخوانید.

آغاز مدارس فردا از ساعت ۹:۳۰ در استان تهران

آموزش و پرورش:

به علت سرما و یخبندان فردا دوشنبه همه مدارس استان تهران در همه مقاطع ساعت ۹:۳۰ دقیقه آغاز به کار می‌کنند.

مدارس همه مقاطع پردیس، دماوند، فیروزکوه، رودهن، رودبار قصران و لواسانات غیرحضوری هستند.

مدارس ابتدایی البرز به جز شهرستان اشتهارد در نوبت صبح فردا غیرحضوری شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز: فردا ۲۴ بهمن، کودکستان‌های البرز تعطیل و مدارس ابتدایی به جز شهرستان اشتهارد در نوبت صبح غیرحضوری شدند.

برنامه تعطیلی مدارس دوشنبه 24 بهمن ماه و اخبار مربوط به این سوال که دوشنبه 24 بهمن ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس دوشنبه 24 بهمن ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها دوشنبه 24 بهمن ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست تعطیلی مدارس دوشنبه 24 بهمن ماه را منتشر خواهیم کرد.

با اعلام تعطیلی مدارس دوشنبه 24 بهمن ماه به سرعت در این صفحه به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

توجه: این خبر در حال تکمیل است…

تا ساعاتی دیگر اخبار تعطیلی مدارس و دانشگاه ها را به اطلاع خواهیم رساند.

چرا تعطیلی فردا مدارس تهران هنوز اعلام نشده است؟

با وجود ادامه بارش برف در شهر تهران و اعلام هواشناسی استان تهران مبنی بر اینکه در همه ایستگاه‌های شهرستان‌های استان تهران، بارش برف ادامه دارد و انتظار می‌رود شرایط بارشی تا نیمه شب و صبح فردا دوشنبه ادامه‌دار باشد اما تا به این لحظه، تصمیمی برای تعطیلی مدارس استان تهران اتخاذ و اعلام نشده است!

قطع به یقین صبح فردا، تهران شاهد یخبندان شدید در کنار انباشت برف در تمام مسیرهای تردد شهری و بین‌شهری خواهد بود حال با این اوصاف، سؤال اساسی از مسؤلان مربوطه در استانداری تهران و آموزش و پرورش این است که چرا هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه اتخاذ نشده است؟

آیا بازهم برای فردا باید شاهد اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس، آن هم پس از حضور صبحگاهی دانش‌آموزان و معلمان در مدارس باشیم؟!

باید خطاب به مسؤلان مربوطه گفت که وضعیت جوی فردا و یخبدان معابر از عصر امروز به خوبی و وضوح قابل پیش‌بینی بوده و اعلام تعطیلی مدارس در روز دوشنبه، حداقل تصمیم مدبرانه در این شرایط جوی بود که می‌توانست عصر امروز اعلام شود اما متاسفانه تا به این ساعت، خلاف آن را شاهد بوده‌ایم.

در پی بارش برف و ورود سامانه بارشی جدید به کشور، مدارس برخی شهرها به علت بارش برف و کولاک شدید و لغزندگی راه ها تعطیل شد و به احتمال زیاد تعطیلی مدارس برای روز دوشنبه ۲۴ بهمن وجود دارد. ساعاتی پیش مدارس مناطق یک تا پنج تهران و همچنین اردبیل و کردستان توسط آموزش و پرورش تعطیل اعلام شد. طبق گزارش هواشناسی بارش ها تا روز سه شنبه ادامه دارد و افت دمای هوا تا ۷ درجه دور از انتظار نخواهد بود. بنابراین اخرین اخبار و اطلاعیه تعطیلی مدارس با توجه بارش برف سنگین و یخبندان تا ساعاتی دیگر طبق روال هر روز که در ساعات پایانی شب از منابع خبری اعلام میشود.

اخبار لحظه به لحظه تعطیلی مدارس را در این صفحه دنبال کنید…

وضعیت هواشناسی دوشنبه (۱۴۰۱/۱۱/۲۴)

هواشناسی با توجه به ورود سامانه بارشی جدید برای هفته جاری هشدار نارنجی صادر کرد و تا روز سه شنبه بارش برف ادامه خواهد داشت. دوشنبه ۲۴ بهمن ماه بارش در شمال شرق خوزستان، شرق لرستان، غرب و جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت و در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، خراسان شمالی و سواحل شمالی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

برای روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق بارش ادامه خواهد داشت و این در حالیست که جمعه و شنبه ۲۱ و ۲۲ بهمن ماه خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بی شرف تو این یخبندان چطوری برن مدرسه

    • امیر ارسالی در

      باسلام کاش مسئولین مردم رو برده تصور نکنن یکم مسئول باشن نه مورد دیگه باتشکر .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه