ارسال به دیگران پرینت

رابطه | رابطه جنسی

چجوری در جسله خواستگاری سوالات جنسی بپرسیم؟

برای اطلاع از سوالات رابطه جنسی در طول جلسه خواستگاری با ما همراه باشید.

 چجوری در جسله خواستگاری سوالات جنسی بپرسیم؟

رابطه جنسی

برای اطلاع از سوالات رابطه جنسی در طول جلسه خواستگاری با ما همراه باشید.

 ازدواج برای هر فردی یکی از بزرگترین اتفاقات زندگی است. به همین دلیل باید برای این اتفاق بزرگ، انتخاب درستی داشته باشید تا مشکلات پس از ازدواج برای شما پیش نیاید و بتوانید در زندگی مشترک خود پیشرفت کنید.

رابطه جنسی بخش بزرگی از ازدواج را تشکیل می دهد و به همین دلیل انتخاب اشتباه و  نداشتن اطلاعات کافی در این مورد می تواند پیامد های بدی برای هر دو طرف داشته باشد.

در سال های اخیر، دلیل بسیاری از طلاق ها در ایران نارضایتی جنسی بوده است و این نارضایتی ها ناشی از عدم داشتن دانش و شناخت کافی در مورد طرف مقابل است.

چقدر می‌گیری چند ساعت صیغه بشی؟ | فقط بالای 18 سال بخوانند

پرسیدن سوالات جنسی قبل از ازدواج، به شما کمک می کند تا به این مشکلات در زندگی مشترک بعد از ازدواج بر نخورید.

به دلیل فرهنگ جامعه و دین ما، بسیاری از افراد پرسیدن این سوالات را نوعی بی ادبی و بی حیایی می دانند در حالی که شما الان می دانید که پرسیدن این سوالات چقدر اهمیت دارد.

افراد اکثرا فکر می کنند که ممکن است با پرسیدن این سوالات طرز فکر طرف مقابلشان نسبت به آن ها تغییر کند و به آن ها برچسب بی حیایی بزنند. 

در حالی که اگر راه و روش و زمان مناسب پرسیدن این سوالات را بدانید، نه تنها مشکلی برای شما ایجاد نمی شود بلکه از به وجود آمدن مشکلات احتمالی در آینده نیز جلوگیری می کنید.

چه زمانی باید سوالات جنسی را پرسید؟

بسیاری از افراد پرسیدن سوالات جنسی را به بعد از ازدواج موکول می کنند ولی ممکن است که خیلی دیر شده باشد. افراد سلایق جنسی متفاوتی دارند و به همین دلیل ممکن است که سلایق جنسی شما و طرف مقابلتان یکسان نباشد و چه بهتر است که اگر زود تر متوجه این موضوعات شوید.

پس بنابر این موکول کردن پرسیدن این سوالات به بعد از ازدواج بسیار اشتباه است و بهتر است که این سوالات را قبل از ازدواج بپرسید.

نکته مهم این است که شما نباید در پرسیدن این سوالات عجله کنید زیرا ممکن است که فرد مقابل برداشت غلطی از کار شما بکند و این کار ناپختگی شما را نشان می دهد.

مثلا این که فرد مقابل فکر می کند که شما فقط برای ارضای غریزه جنسی می خواهید ازدواج کنید. 

پس بهترین موقعیت برای پرسیدن سوالات جنسی، جلسات پایانی خواستگاری و زمانی است که تقریبا جواب مثبت را گرفته اید.

احتمال این که هر فردی مشکلاتی در مورد مسائل جنسی داشته باشد وجود دارد و به همین دلیل وقتی که از این مشکلات زود تر با خبر شوید، نخست می توانید تمام تلاشتان را بکنید تا آن ها را حل کنید و در این راه می توانید از مشاوران خانواده و روانشناسان کمک بگیرید و اگر راهی برای حل مشکل وجود نداشت، یا باید بی خیال طرف مقابل شوید و یا این که هر دو طرف بپذیرید که می توانید با توجه به مشکل به زندگی ادامه دهید.

چند نکته مهم برای پرسیدن سوالات جنسی قبل از ازدواج در خواستگاری

با توجه به تمام حساسیت هایی که در مورد سوالات جنسی وجود دارد، شما باید در مورد پرسیدن این سوالات کاملا محتاطانه عمل کنید تا برداشت غلطی از سوالات شما نشود. سعی کنید اول رابطه و جوی صمیمی بین خود و شخص مقابل ایجاد کنید و سپس به سراغ مطرح کردن این گونه سوالات بروید.

برای پرسیدن این سوالات سعی کنید که سوالات را محترمانه بپرسید و از بکار بردن الفاظ رکیک خودداری نمایید.

رفتار و زبان بدنی که فرد مقابل در هنگام پرسیدن سوالات نشان می دهد، نشان دهنده بخشی از افکار آن فرد است و به همین دلیل باید به آن ها دقت کنید.

سعی کنید در پرسیدن و گفتگو در مورد مسائل جنسی وارد جزئیات مسائل جنسی نشوید و سوالات را کلی طرح کنید تا فقط از نگرش فرد مقابل اطمینان حاصل کنید. اگر شما و یا فرد مقابلتان زیادی وارد جزئیات مسائل جنسی بشوید، این کار نشانه ای از وسواس جنسی در شما و یا فرد مقابل است.

نمونه ای از سوالات جنسی قبل از ازدواج در خواستگاری

رابطه جنسی چقدر برای شما مهم است؟

این که شما و شریک زندگیتان به یک اندازه به رابطه جنسی اهمیت بدهید بسیار مهم است زیرا اگر یکی از طرفین بیشتر از دیگری به رابطه جنسی اهمیت بدهد و بیشتر از دیگری به رابطه جنسی نیاز داشته باشد، در نتیجه در زندگی مشترک از رابطه جنسی خود ناراضی می شود

در نتیجه فرد از رابطه جنسی سر می شود و به دنبال آن اختلافات و درگیری های بیشتری نیز در آن خانواده شکل می گیرد.

دیدگاه شما در رابطه با رابطه جنسی چیست؟

پرسیدن این سوال می تواند بسیار سخت باشد و شما باید با توجه به شرایط آن را تغییر دهید و با لحن آرام تری این سوال را بپرسید.

اهمیت این سوال این است که شاید فرد مقابل شما در معرض سرکوب های جنسی و یا آزار های جنسی قرار گرفته باشد و یا به دلایل دیگر به طور کلی نگرشی منفی نسبت به رابطه جنسی داشته باشد و با طرح این سوال، این گونه عوامل مشخص می شوند.

خواستگاری

نهایت خواسته شما از یک رابطه جنسی خوب چیست؟

این سوال می تواند جنبه های مختلف فرد مورد نظر را به شما نشان دهد. اگر فرد دارای نوعی انحرافات جنسی و یا فتیش باشد، این سوال می تواند آن را مشخص کند و به همین دلیل باید کاملا دقیق به جواب این سوال گوش دهید تا به نکات مخفی پشت صحبت ها نیز پی ببرید.

شما خیانت را چگونه تعریف می کنید؟

این که بدانید تعریف خیانت توسط فرد مقابل شما چیست بسیار مهم است. با توجه به پاسخ می توانید بفهمید که تا چه حد باید ارتباطات خود را محدود کنید.

گاهی اوقات برخی افراد فقط چت کردن و یا صحبت تلفنی با یک جنس مخالف را نیز خیانت می دانند.

فکر می کنید بچه دار شدن چه تاثیری بر روی زندگی ما دارد؟

افکار متفاوتی در مورد زندگی پس از بچه دار شدن وجود دارد. بسیاری از افراد بچه دار شدن را عاملی برای کم تر شدن شور و نشاط جنسی می بینند در حالی که بسیاری دیگر آن را نکته مثبتی برای بیشتر شدن شور و اشتیاق جنسی تلقی می کنند.

داشتن یک تفکر مشترک در مورد این موضوع بسیار مهم است تا بعدا و در زندگی مشترک به این اختلافات بر نخورید.

در مورد محتوای پورن چه تفکری دارید؟

با توجه به این که فیلم های پورن امروزه بسیار فراگیر شده اند. اعتیاد به نوع فیلم ها مشکلات زیادی را در زندگی مشترک ایجاد می کند.

یکی از اصلی ترین و شایع ترین مشکلاتی که این قبیل فیلم ها در رابطه ها ایجاد می کنند این است که به دلیل این که تمامی شرایط در این فیلم ها در عالی ترین حالت هستند و به راحتی نمی توان آن ها در دنیای واقعی ایجاد کرد ذهنیت فرد از رابطه جنسی واقعی دور می شود و فضاهای فانتزی فیلم ها را به عنوان یک رابطه خوب می داند. 

به همین دلیل یک رابطه جنسی سالم و معمولی او را راضی نمی کند. رفته رفته فرد نسبت به رابطه جنسی سرد می شود و به دنبال آن مشکلات و اختلافات دیگری نیز پیش می آید.

یکی از دیگر مشکلات متداولی که مشاهده فیلم های پورنو ایجاد می کند این است که مشاهده مکرر و طولانی مدت این گونه فیلم ها و خود ارضایی با این فیلم ها باعث ایجاد زود انزالی در فرد می شود.

امروزه زود انزالی تبدیل به یکی از جدی ترین مشکلات جنسی در افراد شده است که باعث می شود هم خود فرد به اندازه کافی از رابطه جنسی لذت نبرد و طرف مقابل نیز رابطه جنسی ناراضی می ماند زیرا او به ارگاسم نمی رسد.

دیگر سوالات جنسی قبل از ازدواج در خواستگاری

1. تا چه حد از رابطه جنسی اطلاعات دارید؟

2. آیا با انحرافات جنسی آشنا هستید؟

3. از چه طریقی اطلاعات جنسی خود را به دست می آورید؟

4. همسر ایده آل شما باید چه شرایط جسمانی داشته باشد؟

5. آیا وجود فرزند در زندگی مشترک برای شما اهمیت دارد؟

6. چه زمانی برای بچه دار شدن مناسب است؟

7. به نظر شما جلوگیری از بارداری وظیفه زن است و یا مرد؟

سخن پایانی

همیشه در تمامی جوانانی که در صدد ازدواج هستند، ترس و واهمه زیادی در مورد پرسیدن سوالات جنسی وجود دارد و دلیل آن نیز نوع فرهنگ و دین ما است که ازدواج را امر بسیار مقدس و محترمی می داند و به همین دلیل پرسیدن این گونه سوالات در جامعه تبدیل به تابو شده است.

همان طور که پیش تر نیز خواندید، مسائل جنسی یکی از ارکان اصلی زندگی مشترک است و به همین دلیل اگر در مسائل جنسی مشکلی وجود داشته باشد، کل زندگی مشترک تحت تاثیر آن قرار می گیرند.

به همین دلیل شما نباید از پرسیدن مسائل جنسی قبل از ازدواج هیچ گونه ابا و ترسی داشته باشد.

اما نباید در پرسیدن این سوالات عجله کنید و باید زمان درست برای پرسیدن سوالات را پیدا کنید تا طرز تفکر فرد مقابل نسبت به شما تغییر نکند.

منبع : فرتاک ورزشی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه