ارسال به دیگران پرینت

فیلم بی‌شرمانه ستار | فیلم بی‌شرمانه ستار در توالت

فیلم بی‌شرمانه ستار در توالت و آوازخوانی در زشت‌ترین حالت ممکن!+ویدئو برای بالای هجده سال

فیلم بی‌شرمانه ستار در توالت و آوازخوانی در زشت‌ترین حالت ممکن را در ادامه تماشا کنید.

فیلم بی‌شرمانه ستار در توالت و آوازخوانی در زشت‌ترین حالت ممکن!+ویدئو برای بالای هجده سال

فیلم بی‌شرمانه ستار در توالت و آوازخوانی در زشت‌ترین حالت ممکن را در ادامه تماشا کنید.

از مقطع پیروزی انقلاب اسلامی و با فرار عده‌ای از سلبریتی‌ها به خارج از کشور، گروه‌های اپوزیسیون و مخالف با جمهوری اسلامی سعی کردند با استفاده از نیرو‌های نفوذی سیاسی و صدالبته با کمک کانون‌های فرهنگی و هنری خارج از کشور، آتش مخالفت و دشمنی با نظام جدید را در ایران همچنان زنده نگه دارند و به جذب قشر خاکستری جامعه ایران بپردازند.

طرفداران گوگوش، داریوش و ابی نخوانند! | پشت پرده‌هایی از زندگی این سه خواننده‌ی پرطرفدار

آویزان شدن از «شازده خانم»

برخی خوانندگان قدیمی، به خاطر قرابت و نزدیکی با خاندان پهلوی، تواستند پله های ترقی را با سرعتی بسیار بیشتری از همگنان خود طی کنند و در این بین «عبدالحسن ستارپور»، معروف به «ستار» با آهنگ «شازده خانم» که به گفته خودش به افتخار دختر بزرگ پهلوی دوم خوانده بود، جایگاهی ویژه یافت. ستار یک ماه قبل از انقلاب، به خارج از کشور رفت و تاکنون در لس آنجلس ماندگار شده است و طبق گفته های خودش، تنها بعد از سقوط جمهوری اسلامی قصد دارد به ایران برگردد!

ستار در سن ۲۲ سالگی با خواندن ترانه «خانه به دوش» برای سریالی به همین نام، مورد توجه قرار گرفت و پس از آن، رابطه با خاندان پهلوی باعث پیشرفت وی گشت. پس از انقلاب نیز ایجاد رابطه پایدار با اپوزیسیون، راه وی را هموار ساخت. این حمایت موجب فعالیت های بین المللی دیگری، مانند ضبط یک آلبوم با خواننده ای اسرائیلی به نام «عیدان رایخل» شد. آخرین آلبوم ستار، «۴۰ سال خاطره» نام داشت. وی چندین آهنگ سیاسی نیز دارد که نمونه های آن «مردم» و «رفراندوم» هستند که هر دوی آن ها را به همراه «شیفته» و «حسن شماعی زاده» خوانده است. از جمله فعالیت های مجازی ستار در سال های اخیر، اعتراض به رد صلاحیت های شورای نگهبان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و پس از آن، انتقاد از سلبریتی های داخلی بود. او در مورد سلبریتی های داخلی در پستی در صفحه مجازی اش گفته بود: «افکار عمومی، اما هنوز منتظر اعلام نظر هنرمندان و سلبریتی هایی مانند: باران کوثری، امیر جعفری، پیمان معادی، الهام پاوه نژاد، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، فاطمه معتمدآریا و اصغر فرهادی و مشابهان آن ها هستند که در دوره های گذشته برای ترغیب مردم به رأی دادن از هیچ اقدامی فروگذار نکردند، اما اکنون به طرز مشکوکی پنهان شده اند....» پس از این پست، تمام تلاش ستار در فضای مجازی، برای تحریم انتخابات ریاست جمهوری بود که البته چندان دیده نشد و مورد توجه قرار نگرفت.

از حاشیه ها و رسوایی های مهم ستار در چند سال اخیر، می توان به بازخوانی آهنگ شازده خانم در مستراح اشاره کرد! ماجرا از این قرار بود که ستار در یک لایو اینستاگرامی شرکت کرد و در این مصاحبه از او درخواست شد که آواز بخواند، این در حالی بود که ستار در حین برقراری لایو اینستاگرام، در سرویس بهداشتی قرار داشت و آوازخواندن او در حال قضای حاجت، به سوژه رسانه ها تبدیل شد! البته عده ای از طرفداران ستار، علت این اقدام در لایو را مستی اش اعلام کردند، ولی بیشتر سلطنت طلبان عصبانی، این حرکت در حین خواندن آهنگ شازده خانم را توهین به خاطرات گذشته دختر شاه سابق دانستند و ستار را متهم کردند که به یادمان های باشکوه خود، ادرار کرده است!

منبع : ساعد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی سرایی ارسالی در

      ستار عشقه. شخصیت شعور هنر و... عالی.با اراجیف اراذل واوباش ها خراب نمیشه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه