ارسال به دیگران پرینت

فال | فال روزانه | فال روزانه متولدین هر ماه

فال روزانه متولدین هر ماه | فال روزانه شنبه 15 بهمن 1401

برای اطلاع از فال روزانه متولدین هر ماه امروز شنبه 15 بهمن ماه باما همراه باشید.

فال روزانه متولدین هر ماه | فال روزانه شنبه 15 بهمن 1401

فال روزانه

برای اطلاع از فال روزانه متولدین هر ماه امروز شنبه 15 بهمن ماه باما همراه باشید.

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال روزانه امروز من باما همراه شوید.  

فال قهوه روزانه | فال قهوه روزانه شنبه ۱۵ بهمن 1401 | فال قهوه‌ی روزانه‌ت رو اینجا بخون

فال روزانه متولدین فروردین

قصد انجام معامله مهم یا خرید زمین را دارید، اما امروز به لحاظ مالی به هر چیزی که دست بزنید خاکستر می‌شود و قبل از اینکه ضرر هنگفتی را متحمل شوید، بهتر است هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. شما گاهی حرف ها و نظرات خود را بدون آن که به آنها فکر کنید به زبان آورده و سپس یادتان می افتد که به اثرات آنها فکر کنید یا وقتی یادتان می افتد حرف دلتان را بزنید که دیگر خیلی دیر شده است، امروز با تمام وجود برای تصحیح این رفتار خود تلاش کنید. اگر نمی خواهید از شما بدگویی شود، اجازه ندهید پشت سر دیگران پیش شما بدگویی کنند ظاهر افراد را باور نکنید. شما از پشت پرده و مشکلات هیچ کس خبر ندارید. اگر نمی توانید کار و دوستی را از هم جدا کنید، وارد معامله یا سرمایه گذاری با دوستتان نشوید.

 فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

مدت زیادی است که در بستر بیماری افتاده‌اید، اما امروز صبح که از خواب بلند‌شده‌‌اید،‌ احساس بهبود دارید و رفته‌رفته حال‌تان رو به بهبودی گذاشته است. این شرایط را غنیمنت بدانید و در آینده بیشتر قدر سلامتی‌تان را بدانید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و امروز پولی به دست‌تان می‌رسد، بهتر است تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن‌ را برای روز مبادا کنار بگذارید. دوستی به شما وعده انجام کاری را داده است اما قادر به انجام این کار نیست و به شما بدقولی می‌کند. این فرد را به فهرست افراد غیرقابل اطمینان زندگی‌تان اضافه کنید. در یک بحث بهتر است تا می توانید سکوت کنید، دهان باز کنید وارد بازی ای می شوید که نهایتا پشیمان و بازنده خواهید بود. خبری خوش را به شخصی خواهید رساند و گره از مشکلش باز می کنید. شما در حال حاضر به شدت نیاز به یک تغییر اساسی در روزمرگی هایتان دارید.

فال امروز متولدین خرداد

به لحاظ روحی،‌ روز خوبی را شروع نکرده‌اید و غصه‌های زیادی دارید، در چنین شرایطی با یکی از دوستان و اعضای فامیل که ایشان را به عنوان سنگ‌صبور خود قبول دارید صحبت کنید و بار غصه‌های‌تان را زمین بگذارید. به فکر افزایش درآمد هستید اما راه‌ و‌ چاه این‌کار را به‌خوبی نمی‌دانید و نگرانی‌های مالی زیادی دارید، فراموش نکنید که راه ثروت از میان پس‌انداز و صرفه‌جویی می‌گذرد و پولی که امروز کنار می‌گذارید، در آینده گره‌های زیادی را از زندگی شما باز خواهد کرد. توانایی و استعدادهای شما مورد پرسش قرار خواهد گرفت. ممکن است این موضوع برای تان خوشایند نباشد. این امر باعث خواهد شد که ارزش خودتان را برای همیشه به دیگران ثابت کنید. در رابطه عاطفی با همه پستی و بلندی ها رضایت را تجربه خواهید کرد.

فال انبیاء الهی روزانه | فال انبیاء شنبه ۱۵ بهمن 1401

فال روزانه متولدین تیر

امروز به فکر موفقیت بیشتری در کار و زندگی هستید و به دنبال افراد باتجربه‌ای می‌گردید که با ایشان مشورت کنید، امروز زمان خوبی برای مشورت با ریش‌سفید‌های فامیل است و مطمئن باشید نکته‌هایی که ایشان با شما در میان می‌گذارند، درهای موفقیت را به روی شما باز می‌کند. امروز خبر خوشی به دست شما می‌رسد، این خبر نه تنها زمینه شادی شما را فراهم می‌کند، بلکه خبر فرخنده‌ای برای اهل منزل نیز به‌حساب می‌آید، در نتیجه این خبر فرخنده را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و روزی شاد را سپری کنید. حتی اگر ورزش یکی از تفریحات مورد علاقه شما نیست، آن را به برنامه روزانه تان اضافه کنید. بیش از فایده جسمی برای روحیه تان بسیار خوب است. به خودتان بیشتر برسید و سعی کنید در ظاهر خود تغییراتی بوجود بیاورید. با شخصی مطمئن مشورت کنید.

فال فردا متولدین مرداد

به فکر تغییر شغل هستید و از وضعیت فعلی خود اصلاً رضایت ندارید، امروز فرصت خوبی است که شغل جدیدی که مدتی است به آن فکر می‌کنید را آغاز کنید و مطمئن باشید این شغل زندگی شما را به لحاظ مالی و حرفه‌ای تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. امروز با مشکلی ریشه‌دار و قدیمی روبرو می‌شوید و زمان مناسبی است که یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و مطمئن باشید پولی که امروز سرمایه‌گذاری می‌کنید، در آینده سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌ شما خواهد کرد. رفتن به جایی و حضور در جمعی حالتان را بهتر می کند. منتظرید تا شخصی برایتان کاری را انجام دهد، تا دیر نشده خودتان وارد عمل شده و آستین بالا بزنید. برنامه ریزی هایتان برای یک جشن یا میهمانی یا سفر تغییرات خواهد داشت. در محیط کاری مواظب باشید که بیهوده همکاران را از خود نرنجانید.

فال امروز متولدین شهریور

مدت زیادی است که پولی به کسی قرض داده‌اید و به رغم اینکه از این فرد درخواست کرده‌اید پول شما را بازپس دهد، تاکنون خبری از بازپرداخت این پول نشده است، خوشبختانه امروز روز شما است چرا که این فرد پولی که قرض گرفته را به شما پس می‌دهد و به لحاظ مالی گره‌های زیادی از زندگی‌تان باز خواهد شد. مراسم مهمی را در پیش دارید و شما و دیگر اعضای خانواده حسابی درگیر برگزاری این مراسم هستید، اما جایی برای نگرانی بیش‌از‌حد وجود ندارد چرا که این مراسم به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد و حسابی خوش خواهد گذشت. از گفتن حرفی به شخصی که برایتان عزیز است واهمه دارید و دائم با خودتان درگیرید، حرفتان را بزنید برخورد او با این مسئله بسیار بهتر از آنچه که در ذهنتان می گذرد خواهد بود. این روزها به شدت اعتصابتان زیر فشار قرار گرفته است و این موضوع باعث درگیری زیاد با کسانی که دوستشان دارید خواهد شد.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

روزی سرشار از انرژی را شروع کرده‌اید، این انرژی را به فال نیک بگیرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. قدر زمان را نمی‌دانید و اجازه می‌دهید لحظه‌های باارزش زندگی شما بدون هیچ استفاده‌ای از پیش چشم‌تان عبور کند، این وضعیت باعث شده تا از هم قطارانتان عقب بیافتید، در نتیجه به خاطر داشته باشید که وقت طلا است و از امروز با برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌لحظه عمر باارزش خود را بدانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز قصد دارد راز مهمی را با شما درمیان بگذارد، به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور خوبی برایش هستید. شما بسیار اهل مطالعه و یادگیری و فعال هستید اما اخیرا به دلیل مسائل خانوادگی و اقتصادی احساس رخوت و کسالت می کنید و دست و دلتان به کار نمی رود. خبری می شنوید که نشاط و حیات دوباره به دلتان می اندازد. برای یک کار خیر با اشتیاق پیش قدم شوید.

فال تاروت کبیر‌ شنبه 15 بهمن | فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱

فال روزانه متولدین آبان

همسر یا عشق‌زندگی‌تان گرفتار بستری بیماری است و امروز حال خوشی ندارد، اجازه ندهید همسرتان به غیر از درد بیماری، چیز دیگری را تحمل کند و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای پرستاری از ایشان انجام دهید. شرایط سختی را در زندگی سپری می‌کنید و این شرایط باعث شده با اتفاق‌های پیش‌پاافتاده از کوره در بروید، اجازه ندهید سختی‌های زندگی شما را به انسان زودرنج و بدخلقی تبدیل کند. شخصی شما را در زمینه شغلی یا عاطفی محک می زند. یک جلسه مهم همانطور که دلخواه شماست پیش می رود. شخصی با شما مشورت می کند اجازه بدهید تصمیم نهایی را خودش بگیرد حتی اگر این تصمیم با پیشنهاد شما مغایرت داشته باشد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز فردی که احتمالاً از اعضای خانواده شما است، از شما درخواست پول می‌کند، این پول را به وی قرض دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت این پول به شما باز پرداخت می‌شود. روحیه‌ای تلاش‌گر و زحمت‌کش دارید و کارهای مهمی را در زندگی انجام داده‌اید، امروز یکی از دستاوردهای شما که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید در نظر اطرافیان جلوه می‌کند و دوستان و اعضای خانواده به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. برای تغییر روحیه تان کاری بکنید، هر روز به پیاده روی بروید در خانه نمانید، موسیقی یا پادکست گوش کنید. کاری که به شما سپرده شده با سلیقه و دقت بالا انجام بدهید. برای یک تصمیم گیری با شخصی مشورت می کنید. از یک مشاجره کاری برداشت احساسی نکنید.

فال روز متولدین دی

اهمیتی به انجام کارهای مهم نمی‌دهید و به جای اینکه مشغول کارهای ضروری باشید، وقت خود را با کارهای معمولی و پیش‌پاافتاده تلف می‌کنید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با اولویت‌بندی کارها، اجازه ندهید کار ضروری مهمی به فردا موکول شود.  امروز با افراد جدیدی آشنا می‌شوید، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و دوستان تازه‌ای برای خودتان پیدا کنید. رفتار درستی در محل‌کار یا منزل ندارید و قبل از اینکه این وضعیت اعتبار شما را در نزد همکاران یا همسایه‌ها زیر سؤال ببرد، رفتاری شایسته در پیش بگیرید. فردی با ورودش برایتان خیر و برکت خواهد آورد. عشق می تواند برایتان لذت بخش باشد، به شرطی که خودخواهی و خودرایی در رابطه تان کم رنگ شود. در بحث اخیرتان به این فکر کنید که شاید شما مقصر باشید. اگر کمی به او هم حق بدهید.

فال متولدین بهمن

به همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک دارید و این احساس از درون شما را ضعیف و شکننده کرده است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز این وضعیت را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و ریشه شکی که به وی دارید را جویا شوید. قصد دارید بدون اینکه اطرافیان را درجریان بگذارید، راهی سفر شوید، چنین سفری به غیر از نگرانی چیزی برای اطرافیان به دنبال ندارد، در نتیجه بهتر است قبل از هرگونه سفری، ابتدا اهل منزل را درجریان قرار دهید و نظر آنها را جویا شوید. منطقی باشید و عاقلانه رفتار کنید، از نظر مالی تا هنگامی که بدهی تان را پس نداده اید، دست به هیچ معامله ای نزنید. شخصی برای رسیدن به مقاصدش و سوء استفاده از شما سعی می کند تحقیرتان کند، خودتان را در حد او پایین نیاورید. به داشته هایتان ببالید و از او فاصله بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

به لحاظ فکری روز را با ذهنی آشفته و نگران شروع کرده‌اید و مضطرب و پریشان هستید، اجازه ندهید نگرانی روز شما را خراب کند و با تمرکز بر انجام کارها و صحبت با دوستان و آشنایان، بار نگرانی‌های خود را زمین بگذارید و روز را بدون هرگونه نگرانی به پایان برسانید. دل به کسی باخته‌اید و این فرد از عشق نهان شما خبری ندارد، اما می‌خواهید امروز راز عشق خود را با محبوب در میان بگذارید و پرده از عشق بردارید. دوستی قدیمی به سراغتان خواهد آمد، با او سرد برخورد نکنید. او به شما پیشنهادی خواهد داد. برای کسب یک مجوز به جایی مراجعه خواهید کرد و مجبور می شوید علیرغم میل تان کاری را انجام دهید. برای انجام کاری که درباره آن تجربه کافی ندارید موافقت نکنید. اعتبار خودتان را پیش دیگران زیر سوال می برید

منبع : تصویر زندگی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه