ارسال به دیگران پرینت

خیانت| خیانت به همسر | خیانت کردن با فضای مجازی

با این کار به همسر خود خیانت میکنید | خیانت به همسر بدون این که بدانید

فضای مجازی و دنیای آنلاین این روزها جنس خیانت را تغییر داده است. خیلی اوقات افراد برای ارتباطات مجازی خود به شکل نامعقول توجیهاتی می آورند و خود را برای انجام آن محق می دانند.

با این کار به همسر خود خیانت میکنید | خیانت به همسر بدون این که بدانید

ممکن است وجود روابط دوستی مجازی برای متأهل ها و تنها یک درددل و همصحبتی با جنس مخالف در ابتدا ساده به نظر برسد اما در دراز مدت جنس این رابطه تغییر میکند و می تواند زمینه را برای خیانت های عاطفی زوجین فراهم کند.

 

دکتر زهرا فرحزادی، روانشناس: فضای مجازی و دنیای آنلاین این روزها جنس خیانت را تغییر داده است. خیلی اوقات افراد برای ارتباطات مجازی خود به شکل نامعقول توجیهاتی می آورند و خود را برای انجام آن محق می دانند.

 

مثلا آقایی که علی رغم داشتن زندگی مشترک و تعهداتی که نسبت به همسرش دارد، زمان و انرژی خود را پای گروه های دوستی یا همکاری در قالب چت کردن یا وقت گذرانی بی جهت در فضای مجازی صرف می‌کند و کاملا نیز خود را برای آن محق می‌داند و این مسئله را اصلا خیانت به حساب نمی آورد در حالیکه در زندگی اگر قرار باشد افراد از تعهدات خود فاصله بگیرند، کم کم احترام و صمیمیت بین همسران از بین می رود و افراد مجبور به پنهان کاری در دراز مدت می‌شوند.

 

مثلا آقا بعد از مدتی تصمیم می گیرد که برای موبایلش رمز بگذارد تا همسرش نداند که با چه کسانی صحبت می‌کند و این عین مصداق خیانت و بی وفایی است اما متأسفانه خود افراد گاه به اشتباه تعریف‌های متفاوتی از این روابطشان ارائه می دهند. هر چند که ممکن است وجود این رابطه‌ها در ابتدا به شکل یک دوستی و درددل کردن ساده باشد اما قاعدتا بعد از مدتی طولانی جنس این رابطه تغییر می‌کند و می تواند زمینه را برای خیانت های عاطفی نیز فراهم کند.

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خانم محترم ولي افساد طلبان خاين كه توجيه كننده أيات قرأن واحاديث وروايات وسيره ايمه اطهار ع س هستند از جمله نسبت به حجاب كه از واجبات مسلم است مخالفت ميكنند اين فرمايان شما را قبول ندارند وباز هم به احكام مسلم اسلام مخالفت ميكنند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه