ارسال به دیگران پرینت

صیغه | کانال‌های صیغه

چقدر می‌گیری چند ساعت صیغه بشی؟ | فقط بالای 18 سال بخوانند

هرکسی که دو نفر را معرفی کنه برای صیغه ۸۰ درصد تخفیف برای خودش محسوب میشه. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت فرم به آیدی مدیر گروه پیام بدید!

چقدر می‌گیری چند ساعت صیغه بشی؟ | فقط بالای 18 سال بخوانند

به گزارش ۵۵ آنلاین و به نقل از ایسنا؛ به نقل از ایسنا صیغه پولی واقعیتی تلخ که این روزها در ایران بغرنج شده است.

ساعت ۱۱ شب به‌محض آنلاین شدن در یکی از شبکه‌های مجازی، این پیام روی گوشی نمایان می‌شود «با سلام خدمت تمام عزیزان کانال کیس‌های جدید و زیبا شارژ شد برای معرفی اسم شهرتون یا محل سکونتون را اعلام کنید.» حس کنجکاوی باعث می‌شود سری به گروه بزنم و برخی از پیام‌ها را بخوانم.

چگونه تمکین نکردن همسر را زندگی زناشویی ثابت کنیم؟

«هرکسی که دو نفر را معرفی کنه برای صیغه ۸۰ درصد تخفیف برای خودش محسوب میشه. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت فرم به آیدی مدیر گروه پیام بدید.»

«بسیاری از عزیزان در خصوص نحوه معرفی زوجه(خانم) به آن‌ها سؤال کرده‌اند. روش بسیار ساده است؛ اول: فرم عضویت پر می‌کنید، دوم: طبق درخواست شما با خانم هماهنگی می‌شود، سوم: حق معرفی پرداخت می‌کنید، چهارم خانم به شما معرفی می‌شود و صیغه عقد موقت جاری می‌شود. همراهان عزیز از آنجا که مؤسسه ازدواج ما رسمی است و در دو زمینه ازدواج دائم و موقت فعالیت می‌کند، از تمام کشور خانم‌ها جهت ازدواج درخواست داده‌اند. یعنی از تمام شهرها مورد وجود دارد، اما به دلیل کمبود وقت تمام کدها در کانال منتشر نمی‌شود. برای یافتن زوجه(خانم) در شهر مدنظر، نام شهر را به ادمین ارسال فرمایید. نکته: همه کیس‌های مؤسسه کارت بهداشت و سلامت دارند.»

بعد از چک کردن این اطلاعات نسبتاً کامل، نگاهی به لیست کیس‌های گروه می‌اندازم:

کد خانم: شهر: روزانه_هفتگی_ماهانه: سن: ... قد: .... وزن: ... رنگ پوست: ... مسکن: ... مهریه روزانه: ... هزارتومان مهریه هفتگی: ... هزار تومان مهریه ماهانه: ... میلیون تومان

 هزینه معرفی و مشاوره: ۱۰۰ هزار تومان

حس کنجکاوی خبرنگاری به سراغم می‌آید و برای مطلع شدن از ماجرای این کانال‌ها که هر روز به‌صورت قارچ‌گونه در حال زیاد شدن هستند و در شبکه‌های مجازی و اینترنت جولان می‌دهند، با شماره‌ای که هیچ نام و نشان و عکسی از من به‌عنوان خبرنگار ندارد به ادمین کانال پیام می‌دهم.

- سلام خسته نباشید شرایط معرفی در کانال چیه؟

 پشتیبانی کانال بدون هیچ سلام و علیکی بلافاصله جواب می‌دهد: عکس مشخصات

 ۲۲ساله، اصفهان، قد ۱۶۰، رنگ پوست گندمی، مسکن ندارم + تصویر

_ پشتیبانی کانال: چند عکس تمام‌قد بدید.

چه‌جور عکاسی، باحجاب یا بی‌حجاب فرقی نداره؟

- پشتیبانی کانال: عکس خونگی باشه حتماً بفرستید کد زدم براتون تا فرم معرفیتونو آماده کنم و در کانال بذارم...

ساعت ۳ صبح ناگهان انبوهی از پیام‌های ناشناس روی صفحه گوشی نمایان می‌شود.

با چشمان خواب آلود گوشی را چک می‌کنم و متوجه می‌شوم هنوز یک ساعتی از آخرین پیام ادمین نگذشته بوده که مشخصات ساختگی من، آن هم بدون تائید و گرفتن حق‌الزحمه از درخواست‌کننده، با آیدی ثبت ‌کننده آگهی در گروه منتشر شده است! و حالا ناگهان با سیلی از پیام‌های تمام نشدنی مواجه شده‌ام!

- علی: سلام می‌تونم شرایطتونو بپرسم

- شایان: من از کانال صیغه‌یابی پیام میدم شرایطت چیه می‌تونیم باهم باشیم؟

- فرهاد: سلام من برای صیغه پیام دادم همه‌جوره اوکی‌ام ساپورت مالی می‌کنم کی همو ببینیم؟

- محسن: سلام من محسنم ۲۷ سالمه یک ساله طلاق گرفتم یه دختر دارم دنبال خانمی هستم که نیازامو رفع کنه و من هم همه‌جوره تأمینش کنم.

با ترس و عجله آیدی ساختگی را پاک و تمام مکالمات‌ام را پاک می‌کنم، اما ماجرا به همین سادگی تمام نمی‌شود! پیام‌های یکی بعد از دیگری از هر قشر و سن و شرایطی روی گوشی نمایان می‌شود. همه پیام‌ها را پاک و مسدود می‌کنم، اما بی‌فایده است!

دوباره به ادمین کانال پیام می‌دهم: سلام ببخشید من منصرف شدم، لطفاً عکس و مشخصات من رو بردارید؟

- پشتیبانی کانال: نمیشه می‌خواستید از اول درست تصمیم بگیرد... و شماره را مسدود می‌کند!

باوجود پیگیری‌های زیاد، هنوز اطلاعات از کانال حذف نشده و مزاحمت‌ها ادامه دارد ...

کانال‌های همسریابی قانونی نیستند

سرهنگ مرتضوی(رئیس پلیس فتای اصفهان) می‌گوید: یکی از جرائمی که با رصد و پایش هوشمندانه در فضای مجازی با آن مواجه هستیم کلاه‌برداری و سوءاستفاده از کاربران با سوق دادن آن‌ها به صفحات و کانال‌هایی تحت عنوان همسریابی و یا صیغه‌یابی است. مرتضوی می‌گوید:  هیچ قانونی در زمینه راه‌اندازی وب‌سایت‌ها، کانال‌ها و صفحات اجتماعی با موضوع همسریابی در فضای مجازی نداریم، اضافه می‌کند: بنابراین اگر با این‌گونه موارد مواجه شدند بدانند که فعالیت آن‌ها مجرمانه است. او می‌گوید: هیچ‌چیزی به نام صیغه‌یابی یا همسریابی در فضای مجازی نداریم کلاً این مسئله غیرقانونی و مجرمانه است.

دعوت‌های ناخواسته!

وی در پاسخ به این سؤال که چرا برخی افراد ناخواسته به این کانال‌ها اضافه می‌شوند؟ می‌گوید: این موضوع که در کانال‌های متفرقه یا به‌ویژه در صیغه‌یابی به‌صورت ناخواسته دعوت می‌شوید، اغلب با استفاده از ربات است که بیشتر در تلگرام اتفاق می‌افتد که مدیران این کانال‌ها که با طراحی ربات کاربران را عضو می‌کنند. وی با بیان اینکه البته ممکن است بعضی کانال‌های حوزه تجاری یا تبلیغاتی به ازای اضافه کردن عضو به اعضای فعال حق‌الزحمه بدهند، اضافه می‌کند: اما کلاه‌برداری یا سوءاستفاده از اعتماد کاربران زیاد است. اگر افراد شاکی خاصی دارند و از طرف مخاطب که ربات نیست، شناخت دارند، می‌تواند در مراجع قانونی یا دفتر الکترونیک قضایی با مستندات شکایت کند تا پیگیری شود.

چرایی گرایش به ازدواج موقت و صیغه‌یابی

کوروش محمدی(رئیس انجمن آسیب‌شناسی ایران): در حال حاضر حجم وسیعی از پیج یا کانال‌های صیغه‌یابی با عضوهای بالا در فضای مجازی ایجاد شده که از نظر ذهنی چالشی ایجاد می‌شود که ما به کجا رسیدیم و شرایط ازدواج در جامعه چه آسیبی دارد که جامعه به سمت این فضاهای ازدواج موقت و صیغه‌یابی گرایش نشان می‌دهد.  اکنون جامعه در مسیر ازدواج با مشکل روبه‌رو است که صیغه‌یابی‌های بدون مجوز روی کار آمدند. در واقع نهاد ازدواج و خانواده در جامه دچار تنش شده که نشان می‌دهد کارکردهای حوزه اجتماعی ناکارآمد هستند و حتی گاهی سیاست‌های غلطی اتخاذ می‌شود.

وی ادامه می‌دهد:  اینکه امروزه در بین این افراد، اغلب جوانان استقبال می‌کنند، چه دخترانی که به صیغه تن می‌دهند و پسرانی که برای رفع نیازها هزینه می‌کنند، کسانی هستند که آسیب‌ها را جدی درک کردند و از تشکیل دادن خانواده و کمک به باوری جامعه به ناامیدی و یأس رسیدند و به نیازهای خود پاسخ می‌دهند.

معایب احتمالی ازدواج موقت

محمدی توضیح می‌دهد: البته که صیغه پدیده شرعی است که اگر تا حدی ‌که اسلام توصیه کرده اتفاق بیفتد توجیه دارد؛ اما اینکه آینده جوانان با این نوع ازدواج‌ها گره بخورد و به یک اتفاق عادی تبدیل شود، باعث آسیب‌هایی در جامعه می‌شود. وی با اعلام اینکه دختران و زنانی که به‌ خاطر مشکلات و گرفتاری‌ها به این راه ورود پیدا می‌کنند، دیگر به زندگی عادی نمی‌گردند، افزود: این افراد چون دائماً در حال صیغه شدن هستند و همچنین پسران هم دائماً در حال تجربه افراد مختلف هستند و این همان نقطه آسیب است.

رئیس انجمن آسیب‌شناسی ایران صیغه یا ازدواج موقت را نوعی مدیریت رابطه جنسی می‌داند و می‌گوید: روزبه‌روز ترس این وجود دارد به عدد دختران و جوانانی که هنوز سابقه ازدواج ندارد؛ ولی به مسائل تن می‌دهند، اضافه شود. همچنین یکسری افراد سودجو هستند که از این شرایط سوءاستفاده می‌کنند و کلاه‌برداری‌های اینترنتی را با استفاده از نیازهای غریزی جوانان جلو می‌برند و پول‌های کلانی به دست می‌آورند.

افزایش روزافزون کانال‌ها و گروه‌های صیغه‌یابی و ازدواج موقت در فضای مجازی، زنگ هشدار جدی برای جامعه است، اما پیش از هر چیز لازم است افراد از ماهیت و هدف این گروه‌ها مطلع باشند

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • وحید ارسالی در

      اصلا این کار مسؤولیت امنیتی سنگین است چطور فساد زیاد نشود ودیگران سو اسستفاده نکنند اطفا اینا رو جمع کنید ازکشور اسلامی بعید است

      • مهدی ارسالی در

        کشور اسلامی. این‌حرف جوک‌قرنه،ایران‌غیر‌اسلامی ترین‌کشور دنیاست‌با‌یه‌پوسته‌اسلامی.
        بیایید‌واقع‌بین‌باشیم‌وکمتر‌خودمونو‌گول‌بزنیم.

    • ناشناس ارسالی در

      سلام،این مشکل تمامش بخاطر وضعیت افتضاح تورم واقتصاده

      • ناشناس ارسالی در

        بخاطر ولنگاری فضاهای مجازی و فساده
        خانمها فقط به فکر این هستن کجا لباشونو پروتز کنن یا مژه بکارن وهمه مصنوعی شدن به فکر عرضه کردن و آقایون هم تنوع طلب اینا از شکم سیریه اگه وضع اقتصادیش بده چرا میره اینقدر خرج فساد میکنه

      • ایرانی ارسالی در

        بیشترش از فقره عمرأ هیچ خانومی بخاطر هوا وهوس دست به اینکار نمیزنه چون اگه دنبال هوا و هوس بود یه دوست پسر برای خودش پیدا میکرد و مجبور نمیشد صیغه هر کسو ناکس با هر سنو قیافه ای بشه از قدیم گفتن از هر دری فقرو نداری و ارد شود دینو ایمان از همون در بیرون میشه وقتی یه کیلو گوشت شده نیم ملیون دوکیلو پیاز صد هزار تومن فاتحه جامعه خوندست

      • ایرانی ارسالی در

        با این اوضاع بد اقتصادی از این اتفاقا خیلی بیشتر خواهد افتاد وقتی دیگه جوانهای کشور نتونن حتی به ازدواج فکرم بکنن خودتون میدونید چه اتفاقی میفته.پس چرا قبلنا از این برنامه ها نبود؟

      • ناشناس ارسالی در

        فقر وفساد وگرونی. مجبور به خودفروشی میگیرن .که اسم اسلامیش صیغه هست

    • م د ارسالی در

      صیغه یا همون عقد موقت توهین به زن واز ارزش یه خانم کاسته میشود چون نگاه همه نسبت به صیغه بسیار زشت وتنفر برانگیز هستش بماند دیگه اگه ساعتی هم باشه اصلا یعنی چه این چه توهینی هستش متاسفم

    • ناشناس ارسالی در

      خود کرده را تدبیر نیست .

    • عرش ارسالی در

      به یزدان که گر ما خرد داشتیم ...... کجا این سرانجام بد داشتیم🤔😓

      • غضنفر بیسواد ارسالی در

        اگه از تجربیات گشورهای دیگه استفاده بشه وبا دکترین محقق یه امتحانی تو کشوربرا یه سری کارا با قانون و متخصص بشه جواب تحقیقات عملی به نظر من میشه جوون نمیره به زشتی به جز عده ای مریض که جدا میشه از سالم ومارک هر آدمی و مکانی روش هک میشه

    • سعید رمضانیان سروندی ارسالی در

      همسر یابی صیغه ای

      • ناشناس ارسالی در

        سلام من‌میخام

    • بدری ارسالی در

      محله نو قدیم وای بر ما جوانان به کجا می‌روند

    • ناشناس ارسالی در

      هر کس که صیغه موقت شود وهر کس که آن صیغه را بخواند بایر سرش بریده شود

      • ننن ارسالی در

        اسلام گفته

    • ناشناس ارسالی در

      تبریک این هم یک ماسه دیگر کمسیون چقدر دارد

    • ناشناس ارسالی در

      مملکت همچی میخواد. اما قانونی

    • مهران ارسالی در

      در اسلام چیزی به نام صیغه نداریم پیامبر عمل صیغه رو از اعمال دوران جاهلیت اعلام کرد و اونو ممنوع کرد و حتی خلفای راشدین هم خیلی سختگیری می کردن تا دوباره باب نشه

      • محمد ارسالی در

        اونهای که میگن زمان پیامبر نبوده .پس الان نکاح المصیار چیه که دارید

    • یک انسان ارسالی در

      ببخشید شما اخرش چی کار کردین ولتون کردن 😂😂🤔

      ولی واقان کار مسخرا ایه که ساعتی میرین این کارار رو میکنین ادم از گشنگی هم بمیره نباید این کارارو بکنه که حتی اگر به اسلام اتقاد نداره این کار توهین به خود ادمه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام ای داد بی داد چقدر وضع خراب شد

    • ناشناس ارسالی در

      با این گرانی که برای جوان ها امدس باید هم اینا در گوشی ها بیاند ومردم را به فساد بکشند وای به حال جوان هایمان که این جوری زندگی می کنند چرا مسولین این فساد را جمع نمی کنند فقط تماشا می کنند

    • مهدی ارسالی در

      اشتباه میکنید از این چیزها مینویسد.

    • محمود ارسالی در

      کی به خاهرش اجازه میده هر روز با یکی بخابه اونایی که سیغه رو قبول دارن در حق که بیناموسن

      • ناشناس ارسالی در

        تا ازونجایی که من دیدم تو یکی از پستهای اینستاگرامی با یه آخوند پیری مصاحبه میکردند که چرا قیام کردید ...
        آخونده میگه زمان قبل ما اصلا اجازه نداشتیم صیغه کنیم 😂😂😂

    • ناشناس ارسالی در

      چی‌بگم‌خداخودش‌رحم‌کنه

      • عدی ارسالی در

        سلام عرض ادب اول هم همچی ب همچی ربط نده دوم که صیغه کردن ب زور نیسن که هر موجود زنده نیاز به شتر بازی داره .حالا چ بگذره بقیا جواب ها

    • فشنگچی ارسالی در

      اشتباه هست این کار

    • علیرضا ارسالی در

      این واقعیتی هست که در جامعه وجود داره.حالا می گی صیغه خوب نیست.دوست دختر و دوست پسر اوکی هست؟؟چند نفر از شما خدایی دوست پسر یا دوست دختر نداشتید؟تکلیف زن های بیوه و دخترها که شانس ازدواج نداشتن چی میشه؟خودتون قضادت کنید و یک راه حل یدید.فقط از دولت انتظار چیزی نداشته باشید .خود خبرنگار راهکارت چیه بگو

    • آوا ارسالی در

      وقتی مجبور باشی تن به هر کاری میدی پس همتون نشین خدا

      • حسین ارسالی در

        اتفاقا عالی

      • مسعود ارسالی در

        هرکی می‌تونه نون بده اینکار انجام بده خیلی خوبه هیچ حرفی توش نیست چرا یک شبه نگهش دار خرجم بده یکی از همین سایتا بنده پیدا کردم دوتا هستن اصلا مشکلی نیست هوای همو داریم ایشون راضی برای ازدواج دائم مخالفت دارن نزدیک 3سالم شده

      • ناشناس ارسالی در

        دمت گرم

    • ن.م ارسالی در

      واقعا متاسفیم ، سرانجام مختوم یک ملت در اثر بی سیاستبها و بی تدبیری ها !!؟!! ملت گرسنه دست به هر کاری میزنند !! راسته که میگن شکم گرسنه ایمان ندارد !!؟!!

    • ناشناس ارسالی در

      صیغه ساعتی مگه داریم!!!!!!مراجع بزرگ ایران فتواداده

    • مسعود ارسالی در

      داداش ، من خودم،همسرم،به دلایل پزشکی مشکلات....وجود دارد،مجبور به صیغه هستم مگه جرمه ؟؟؟؟

      • امیر ارسالی در

        شماره زن صیغه ای میخام

      • ناشناس ارسالی در

        من هم همین طور طرف من خیلی خیلی مریض است

      • ناشناس ارسالی در

        دادش من میخام

    • ناشناس ارسالی در

      کسانی که میگن از گرسنگی هست اینا همه ش حرف. اونا که همچنین کاری میکنن بیشتر مواقع از روی هوس اینکار میکنن تنوع طلب هستن اگه اون دختر و زن مجرد که باهاش رابطه دارید باهاش ازدواج کنید و خرج بدید و ساپورت کنید بهتره اینجوری فساد کمتر میشه.

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من به عنوان یک مرد صیغه و ازدواج موقت را توهین به شخصیت زن میدانم وقتی بانوان ما تن به همچین وضعیتی میدهند خودشان ارزش خودشان را پایین می آورندو یا زنی که خود را عریان میکند نباید توقع داشته باشد که شخصیت و حرمت آن نگه داشته میشود وقتی به زن به عنوان یک ابزار جنسی نگریسته شود آزادی و حقوق اجتماعی آن در معرض خطر قرار میگیردزن پوشیده بیشتر طالب داره تا زن عریان

      • ناشناس ارسالی در

        موافقم

    • سامی ارسالی در

      عجب

      • معترض به حکومت دیکتاتور ارسالی در

        در ماه رجب

    • ناشناس ارسالی در

      در یک مملکت همه چیز باید باشد چون نظرها مختلف است اما هرکس باید راه درست انتخاب کندکه صدمه نبیند.

    • فلانی ارسالی در

      ایران و افغانستان وعراق درست شدنی نیست تا ۱۰۰ ساله دیگه!

      • ناشناس ارسالی در

        اما به نظرم فکر تو درست شدنی نیست

    • علیرضا مشهد ارسالی در

      گرفتارم

    • عنابستانی ارسالی در

      در جامعه که بخواهند دردی نباشه قبلاز نیاز به فکرش هستن یعنی تحقیق میکنن مطلعند آدمهای فهیم تصمیم گیرنده اند به مردم درست آموزش میدن ن‌ود درصد مردم درگیرند بیا بامردم رفیق باش صحبت کن از بچه تا پیرزن پیر مرد. ببین چه خبره

    • ناشناس ارسالی در

      چرایی گرایش به صیغه که برا همه معلومه؛ فقر ،بی پولی ،عدم توانایی مالی برا ازدواج جوانان ، نداشتن مسکن ، عدم توانایی در کنترل خود و هزاران دلیل دیگه

    • ناشناس ارسالی در

      ای وای

    • ناشناس ارسالی در

      اکثرا افراد برای تامین مالی صیقه می‌شوند که جای تأسف دارد وای به احوال مان از این عدالت که حاکمه خدا کمک کنه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام به نظر من جامعه و جوانان ما در خطر هستن باید اول به مردم اگاهی داده شود وبعد آزادی چون هر کاری عواقب داره

    • ابی ارسالی در

      دمتون گرم چرا در مملکت اسلامی حرف صیغه تمام بدنم به لرزه افتاد فحشا را اشاعه ندهید خدا بالا سره

    • ناشناس ارسالی در

      اینکار غلط نیست بلکه دورست هم هست وقتی تشنه هستی نیاز به اب داری

    • ناشناس ارسالی در

      صیغه ای شب تا صبح با شام صبحانه یک میلیون ولی خوشگل

      • ناشناس ارسالی در

        فقر وفحشا و نبود مکان مشخص برای تن فروشان که تو همه کوچه وخیابون محل پخش نشن این دوتا 99 درصد باعث اینکاره

      • ناشناس ارسالی در

        سلام من میخام

    • حسین ارسالی در

      جالبه صیغه کردن رو که اقدام شرعی و قانونی هست راجع بهش مقاله می زنیم و اون رو مضر می دانیم اما راجع به روابط جنسی غیرشرعی و غیرقانونی(همان زنا) که بین جوانان به اسم دوست دختر و دوست پسر باب شده و هرروز در حال افزایش است، سکوت می کنیم و مقاله که هیچ، طوری رفتار می کنیم که گویا وجود ندارد؟!

      • ناشناس ارسالی در

        دوست عزیز هیچ فرقی بین صیغه چند ساعته و روایط نامشروع وجود نداره، سر خودمونو با خوندن یه جمله عربی. شیره نمالیم

    • ناشناس ارسالی در

      تمام کشورهای اسلامی صیغه دارن اما هدفمند اگه غیر قانونی باشد به فحشاو فساد کشانده خواهد شد

    • بهرامی ارسالی در

      جمش کنید این کثافت کاریا و کثافت بازیا ...خاک بر سرتون کنن نشستنو هی فکرکردن که حالا به نتیجه رسیدن الحمدولله سفره مردم پر میشه .

    • هم وطن ارسالی در

      باعث تاسفه،حتی عنوان کرون این موضوع در شان وشخصیت مردم ایران نیست همین کارها باعث شده همان یه ذره اعتقادات هم ازبین بره

      • ناشناس ارسالی در

        اعتقاد؟؟ صیغه که اسلامی هستش دیگه تازه اینا با اعتقادا هستن که دنبال صیغه هستن، وقتی یه جوون نه کار داره نه خونه ونه پول مگه بدش میاد ازدواج کنه ولی نمیتونه، مجبوره نیازشو برطرف کنه،

      • ناشناس ارسالی در

        لایک داری هزار تا

    • ناشناس ارسالی در

      چند تا آخوند مشناسم که از افغانستان هر کدوم شان ۳ تا زن دایمی دارد ۴ الی ۵ زن صیغه دارد چونکه مسل ما کارگر نست که پول را بارنج بد بختی بدست بیاورم آخوندا پول مفت بی زحمت بدست میاورد چونکه از حوزه های مسل نجف عراق قم مشهد برایش میاید چرا نکند

      • به نام خدا ارسالی در

        خداازشون نگذره

    • لاله ارسالی در

      برای همیشه از زندگیم گورت گم کن

    • مهدی ارسالی در

      سلام وقت بخیر من ۴۰سالم هسته استان کرمان یک نفر برای صیغه نیازدارم

      • ناشناس ارسالی در

        خاک وچوک

    • پشم الذین ارسالی در

      هرچه بگندد نمکش میزنند
      وای به روزی که بگندد نمک

      • ناشناس ارسالی در

        وای که گندبد ایران ویران شد

    • عادل دغاغله ارسالی در

      سلام من اهوازیم زن صیغه میخواهم ‌ممنونم روزانه

      • ناشناس ارسالی در

        منم منیخام

      • ناشناس ارسالی در

        منم منیخام

    • یحیی ارسالی در

      منم میخوام/ چطوریه؟

    • ناشناس ارسالی در

      با دختران مردم بازی نکنید این دگه چیه

    • خاوران ارسالی در

      جمشیدراچرابرداشتید دوباره برپایش کنید

    • ناشناس ارسالی در

      توروخدا از اون خانوما که پول میگیرن وکارشون تن فروشیه استفاده کنید تورو به ناموستون به خانواده ها وخانومایه متاهل کاری نداشته باشید حداقل زندگی کسی وبخاطر هوا وهوستون خراب نکنید

      • ناشناس ارسالی در

        ای وای که زندگی منم این روسپی ها خراب کردند خدا لعنتتون کنه

    • ناشناس ارسالی در

      خاک بر سر ایرانی که زن داره و صیغه می کنه مرگ بر این مملکت اشغال ‌وبدرد نخور

    • رشید ارسالی در

      این معصل حاد و رو به گسترش درجامعه، علت های گوناگونی دارد که اصلی ترین دلیل آن از سیستم ناکارمد اقتصادی و فقر روبه گسترش ناشی از آن که از افزایش قیمت مسکن، خوراک، وپوشاک و... است، و بیکاری نیز در کنار آن موجب اضمحلال توجه به تشکیل خانواده شده که همه در مجموع حاصل یک سیستم فشل سیاسی است.

      • ناشناس ارسالی در

        اصلا ربطی به فقر نداره چه صیغه کننده چه صیغه شونده از هوا و هوس

    • نصرابادی ارسالی در

      این موارد خاهی نخاهی توی مملکت هست ولی اگه خود دولت یه جوری این قضیه را مدیریت کنه خیلی خوبه

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی زشت بمیرن

    • ناشناس ارسالی در

      اون کسایی ک این طرح گذاشتن بهتر زن خودشون کرایه بدن براشون بصرفه هست

      • رکورد مد آرمین💇‍♂️💇‍♂️💇‍♂️ ارسالی در

        واقعان راست گفتی

      • سعید ارسالی در

        زناشون و دخترانشونو اینجوری بهتره

    • مجید ارسالی در

      کجای قران نوشتن صیغه درسته؟

    • ناشناس ارسالی در

      مگه چه اشکال داره صیقه؟؟؟ چرانمی فهمید؟؟؟

    • جوادمشهدی ارسالی در

      بابادولتمردان ماازحضرت علی بیشترمیدونند حضرت امیرمیفرماییدازدری که فقرواردشود ازدر دیگرایمان خارج میشود وازادم بی ایمان همه کارها برمیاد چون پابندبودن به اسلام هست که ادم مصون میماند

    • ناشناس ارسالی در

      اینا همش به فقر وبی عدالتی در جامعه ربط داره ۹۹/۵ درصدش

    • خان ارسالی در

      چه اشکالی داره دزد حاضر بز حاضر مگه این همون شرع اسلام نبود؟
      دیگه چرا ناراحتین ضمناً واسه طرح جوانسازی هم کمک میشه حالا حرامزاده هم نمیشه نهایتاً مدیری مسئولی چیزی میشه دا

      • ایرانی ارسالی در

        احسنت

      • ناشناس ارسالی در

        هم بودمیگفتی هرساعت بروزیریکی ودزدحاضروبزحاضر؟

    • حمید ارسالی در

      سلام ما داریم که زن شوهردار لامرد زن دار ارتباط دارن اون زن که شوهرش خیانت می‌کنه چیکار کنه اینها چه مرد چه زن همه زاتشون کثیف ه

    • ف ارسالی در

      *****************
      اصلا میدونید بعد از اتمام مدت صیغه ،زن باید عده نگه داره؟اگر زنی پشت سر هم بدون رعایت عده باز صیغه شخصی دیگه بشه اون عقد موقت باطله.

    • . ارسالی در

      صیغه رو کجای دلم بزارم دیگه

    • ناشناس ارسالی در

      صیغه با شرایط دین برای زن و مردی که یکی از زوجین از دنیا رفته باشند شرعی باشه چه اشکالی داره مگر دایمی اش نه همین صیغه خوانده شده ان دایم است این یکی موقت نگفتن دختر یا زن شوهر دار بره صیغه بشه

      • ناشناس ارسالی در

        سلام خوبی

    • ی بنده خدا ارسالی در

      واقعا نمی‌توان به عمق فاجعه فعلا پی بردفقط ازخدابخواهیم صاحب این دنیارابرساند تا‌مردم ااز این اوضاع‌همه‌جوره‌خراب رهایی یابند اللهم‌ عحل لولیک الفرج. آمین

    • فاطی به ارسالی در

      به زن وکودکشان ظلم میکنند که پولشان را خرج دیگری کنند وایدذ میگیرند وخودشان وزن داءمشان در اثر بیماری میمیرند خطرناکه ازدواج داءم خوبست که فرزند آوری داشته باشد

    • ناشناس ارسالی در

      کاشکی همه صیغه بشوند . این همه گناه و فساد عادی است از دوست دختر و دوست پسر و ولنتاین و ... بی حیایی و فساد عادی است . ولی صیغه که حکم شرعی است را تعجب می کنید .

    • مراد ارسالی در

      اینها همش فسه بساط لافکشی بخاطر پول پهنه..وقتی دو تا نجار همدیگرودوست داشته باشند نیاز به چکش نیست

    • ناشناس ارسالی در

      برید برای خودتان کار پیدا کنید بخاطر پول ب هر کاری دست مزنید آقای دلال چطور پول مبری خرج زن بچه ات مکنی پول حلال در آوردن سخت خجالت بکش برو بمیر

    • وحید جعفرپور قلعه جوق ارسالی در

      صیغه قانونی میخام هرچی کار قانونی هم درخدمتم

    • ناشناس ارسالی در

      ایجاد محدویت های اقتصادی و اجتماعی باعث بوجود آمدن راه های کسب درآمد می گردد. یک خانم ۵۰ ساله زیاد نیاز جنسی احساس نمیکنه ولی بخاطر معیشت زندگی به این کار تن می دهد.

    • بندر عباس ارسالی در

      دختر نجیب

    • ناشناس ارسالی در

      چند وقت پیش درباره شهر نو یه مطلب نوشته بودیید و نفی میکردید اونو در زمان مهلوی بود الان همون شده صیغه یابی اسلامی چه فرقی کرد حداقل اون یه جا متمرکز بود الان که شهر نو پخش شده تو کل مملکت برید کنار خیابونا ببینید چخبر تازه صیعه که اسلانیشه برید عیر اسلامیشو ببینید کل مملکت شده شهر نو جای تاسف

    • ناشناس ارسالی در

      از روی فقر و بدبختی و فلاکت و بدهی و قرض خلاصه هزار جور بدبختی تو این مملکت میوفتن به اینکارو نمیشه سرزنششون کرد بچت گشنه باشه هر کاری میکتی قابل توجه مسعولین بی عرضه

    • ناشناس ارسالی در

      حبیب

    • جریان عده این وسط چی میشه ارسالی در

      جریان عده زن باید نگهدار در صیغه موقت چی میشه

    • ناشناس ارسالی در

      توهراتاق دستشویی لازمه نه

    • ابد ارسالی در

      خاک بر سرتون

    • اسماعیل ارسالی در

      خاک بر سرتون

    • سید ارسالی در

      متاسفانه الان خیلی از این کارها میشه اما ، ما گشتیم با کسانی که اینکارها را می کردند حتی شماره هم گرفتیم برای دوستان ،پیاما هم دادیم اما ما انجام ندادیم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من سراغ دارم

      • ناشناس ارسالی در

        تاجایی که من میدونم ..... زیاده

    • علیداد ارسالی در

      وای بحال حاکمان وروزقیامت که دختری ویازنی ازفقرتن به اینکاربدهندb>

    • علی ارسالی در

      واقعابرای کشوری که دم ازاسلام میزنه متاسفم .

    • سید ارسالی در

      مشکل از گرانی فقر وفساد است واین کانال ها هم اگر چه مسئولان میگویند که غیر قانونی هست اما باتوجه به انبوه مشتری که دارد وحجم بسیار زیادی پول جابجا میشه وسر رشته این پول هم برمیگرده به یک دم کلفت که وصله

      • سعید شمسی ارسالی در

        منکه یبار نوشتم اگر درست برابش برنامه ریزی شود چه بسا که از خیای از بزه کاریهای انتسابی نشات گرفته هیجانات شهوتی درجوانان ومجردان گرفته شود ودر امر امنیت جامعه نقش کلیدی را هم ایفا کند

      • سعید شمسی ارسالی در

        در راسنا هم نخواسنه ام بخ شونات کسی بی حرمتی کنم مرا ببخشید ولی غیر این هم نبست فقط درست مدیریت کردن میشه نوع امنیتی فضیه مپرد برسی قرار گیرد متشکرم

    • مصطفی ارسالی در

      تمام مکافات بلاهاجنگها زلزله. ویرانیها قحطی ها تصادفات کرونا ویران شدن کشورها ووووهمه از رعایت نکردن مسایل اخلاقی ارزش دادن به پول کثیف یک عگر گریاندن شهریارها فرهادها همه موجب غضب خدا است

    • ایرانی ارسالی در

      صیغه قانون دارد وحق معلومه

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت

    • ناشناس ارسالی در

      سلام بهتربود زنانی که از اجباروعلی رغم میل باطنی اش تن به اینکارها میزندقبل آن با نزدیکان و آدم مورد اعتماد مشورت کنند شاید فکری می‌کردند و فرجی میشد تائه عمر باران درد بردل خود ودیگران نمی ماند و پلهارا خراب نمی‌کرد افسوس که دیر است دیگر اما باید تموم شود تا حمایت بشوند در نهایت توان و بیشترآخرین درخواست یک دلسوزبه شما ممنون

    • اسد ارسالی در

      صیغه شرایط دارد اینطور نیست فقط ب یک جنبه آن نگاه کرد صیغه مخصوص کسانی است که شرایط ویژه ای دارن و نیز برای جلوگیری از زنا و،،، است چرا اکثر این هوسرانی را ب اقتصاد گره میزنین زنی که ب ظاهری ناجور در جامعه خودنمایی می‌کند یکی از عوامل این کار و بی بنداری نیست
      طرف دنبال هوسرانی و ب نظام حمله می کنه البته نظام هم دنبال راهکار معقول و منطقی باشه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه