ارسال به دیگران پرینت

مهسا امینی | ماجرای مهسا امینی

اگر یک عذرخواهی می‌شد این اتفاقات بعد از فوت مهسا امینی پیش نمی‌آمد | شعار زن زندگی آزادی با ارزش های انقلابی ما همخوانی دارد! + ویدئو

برای اطلاع از جزئیات ماجرای مهسا امینی و صحبت های ابتکار در این باره با ما در ادامه همراه باشید.

اگر یک عذرخواهی می‌شد این اتفاقات بعد از فوت مهسا امینی پیش نمی‌آمد | شعار زن زندگی آزادی با ارزش های انقلابی ما همخوانی دارد! + ویدئو

ماجرای مهسا امینی

برای اطلاع از جزئیات ماجرای مهسا امینی و صحبت های ابتکار در این باره با ما در ادامه همراه باشید.

انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم با معصومه ابتکار معاون پیشین زنان و خانواده دولت دوازدهم با محور «سیاستگذاری حوزه زنان» در شیوه تلویزیون با هم مناظره کردند.

مشروح این مناظره را در ادامه بخوانید:

اگر در ماجرای مهسا امینی یک عذرخواهی ساده می شد آن اتفاقات پیش نمی آمد

معصومه ابتکار در برنامه شیوه گفت: عرض سلام خدمت دکتر انسیه خزعلی و مردم عزیز. آغاز کلامم را با یاد 17 هزار زن شهید کشورمان همراه می کنم که کمتر از آنها یاد می شود؛ یاد و خاطره مادران شهدای دفاع مقدس و در دوران اخیر بعد از حادثه تلخی که برای مهسا امینی پیش آمد، همه کسانی که جان باختند و مردم از این نظر عزادار شدند، همه را گرامی بداریم تا افراد به خاطر دیدگاه های خود زندان نروند و هزینه ندهند.

وی تصریح کرد: اگر به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و اصولی که همه در سال 57 بر آن وفادار بودیم امام مسائل کمرنگ شد. باید بدانیم همه اینها از مردم ایران و جوانان ما هستند. رهبر انقلاب و شهید سلیمانی هم این دختران را فرزند خود می دانند. دشمنان ایران کشور ما را هدف قرار داده اند ، برای اسنجام داخلی باید به نسل جوان فرصت داده و اگر عذرخواهی ساده اتفاق می افتاد این ماجراها طولانی نمی شد و اگر همتی برای اصلاح امور می شد این شرایط به وجود نمی آمد. خوشحالم که می توانم از زبان زنان غیردولتی صحبت کنم. به من می گویند ما قرار است آینده ساز باشیم پس ما را درک کنید و بگذارید سخن بگویند.

ابنکار افزود: ای کاش به جای من یکی از فعالان زن معترض و منتقد را دعوت می کردید. جوانان می گویند ما تریبونی نداریم که صدای ما را بشنوند. حتی در دولت زمان ما هم این تریبون وجود نداشت اما باید فرصت فراهم شود که گفتگو پیش برودو بخش های رسانه ملی باید باز شود تا مسائل جوانان و افرادی که اعتراض دارند، مطرح شود. این کار لازمه همدلی است و همه ما سوار یک کشتی هستین. وقتی می بینیم چنین رویدادهایی پیش می آید می بینیم از آرمان های انقلاب فاصله گرفته ایم.

وی ادامه داد: شعار زن، زندگی آزادی با ملاک های کشور ما همخوانی دارد. آزادی یکی از مباحث مطرح در انقلاب اسلامی و مورد تاکید امام خمینی(ره) بوده و این آرمان ها به راحتی نمی توان از دست داد و فراموش کرد. اما چه مسائلی به وجود آمده که نسل جوان و اقشار مردم حس می کنند آزادی مفهوم خود را در عمل از دست داده، آزادی بیان و اندیشه. 

انتقاد ابتکار از حذف گزارشش در دولت روحانی از سایت معاونت زنان

ابتکار اظهار کرد: گزارشی از پیشرفت های مربوط به زنان در 40 سال گذشته را در پرتال معاونت زنان گذاشتیم اما حذف کردند. وقتی این اطلاعات حذف میشود من چه جوابی به آن جوان بدهم؟ همین ها جوانان را ناامید میکند.

منبع : آخرین خبر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      کشتن،بچه،های،مردم،وبیگناه،شک،نکید،خونشان،دامنتان،را،میگیرد،بچه،های،خودتان،انشالله، به،این،درد،گرفار،بشن،وشماهاهم،داغدارشید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه