ارسال به دیگران پرینت

خلق ثروت در اولین صفحات دفتر زندگی

روز اول دبستان را خوب یادم هست. دفتر و ورقه های تمیز 40 برگ و 60 برگ که منتظر حکاکی قلم روی تنشان بودند. امروز را هم در ذهنم نگه می دارم و خاطره اولین درآمد دلاری خود را از فروش همین محصولات با خود مرور می کنم.

خلق ثروت در اولین صفحات دفتر زندگی

روز اول دبستان را خوب یادم هست.

دفتر و ورقه های تمیز 40 برگ و 60 برگ که منتظر حکاکی قلم روی تنشان بودند.

امروز را هم در ذهنم نگه می دارم و خاطره اولین درآمد دلاری خود را از فروش همین محصولات با خود مرور می کنم.

در ادامه شما را با محصولات جادویی ام آشنا خواهم کرد.

دفتر اندیکاتور کوچک

اگر به دنبال خرید ارزان قیمت دفتر اندیکاتور کوچک به منظور ثبت رسیدها و نامه های خود هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

دفتر اندیکاتور کوچک یکی از پرکاربردترین انواع دفتر است که امروزه در میان شغل ها و در فعالیت های گوناگون از آن استفاده می شود.

این دفاتر با ساختاری که دارند موجب می شوند شخص به راحتی اطلاعات نامه های خود را بایگانی کرده و شماره آنها را ثبت نماید.

دفتر اندیکاتور ستون های مختلفی دارد که می توان در هر کدام از آن ها بخشی از اطلاعات نامه را وارد کرده و آن را به صورت کلی بایگانی کرد.

استفاده از این دفتر می تواند موجب آسودگی خیال شما از بررسی تمامی نامه ها و یا راحتی در بررسی مجدد مکاتبات شود.

5-1

دفتر اندیکاتور مدرسه

خرید ارزان قیمت دفتر اندیکاتور مدرسه، کمک شایانی به مدیران جهت مدیریت امور مدرسه خواهد کرد، برای آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشد.

دفتر اندیکاتور یکی از پراستفاده ترین دفاتری است که در مدارس به کار گرفته می شود و همیشه نیز موجب بهبود عملکرد مدیران شده است.

یکی از نیازهای اصلی در مدارس، ثبت نامه ها، مکاتبات، تاریخ امتحانات و پرونده های مدرسه بوده که به بدون وجود ابزار لازم کار دشواری است.

امروزه اگرچه سیستم ها و برنامه های رایانه ای، کار را آسان کرده اند، اما امکان حذف اطلاعات با یک کلیک اشتباه در آن ها وجود دارد.

لذا بسیاری از مدیران جهت اداره بهتر و امن تر اطلاعات مدرسه، علاوه بر سیستم رایانه ای، آن را بر روی دفاتر اندیکاتور نیز ثبت می نمایند.

5-2

دفتر صندوق

یکی از ملزومات نوشتاری در دفترخانه ها، دفتر صندوق بوده است که آن را  را با کیفیت بالا ورقه های محکم و با دوام و مناسب برای انواع خودکار و روان نویس می توانید از ما تهیه کنید.

برای نوشتن و وارد کردن انواع اطلاعات دفاتر مربوط به همان کار نیاز است که هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارد.

دفتر معمولی با دفاتر اداری و مختص کارهایی مثل حسابداری و غیره متفاوت هستند چرا که دارای خط کشی ها و ستون هایی برای وارد کردن اطلاعات مربوطه هستند.

دفتر صندوق یکی از این دفاتر است که برای کارهای مربوط به جلسات مختلف و صندوق های حسابداری و از این قبیل موارد بکار گرفته می شود.

این محصول در ابعاد و اندازه های مختلف در فروشگاه ها یافت می شود معمولاً با جلدهای تک رنگ تولید می شوند و روی جلد آنها نام دفتر صندوق قید شده است.

5-3

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه