ارسال به دیگران پرینت

اسکرو سرویس‌ | اسکرو سرویس‌ها و امکان پرداخت قسطی

اسکرو سرویس‌ها و امکان پرداخت قسطی خدمات یا کالا

در مقالات قبلی تعدادی از مزایای بی‌شمار سرویس‌های اسکرو مطرح شد. در این مقاله می‌خواهیم به بُعد دیگری از مزایای اسکرو سرویس‌ها بپردازیم که اثر آن در تسهیل تراکنش‌های مالی بسیار بالاتر از حد انتظار است.

اسکرو سرویس‌ها و امکان پرداخت قسطی خدمات یا کالا

در مقالات قبلی تعدادی از مزایای بی‌شمار سرویس‌های اسکرو مطرح شد. در این مقاله می‌خواهیم به بُعد دیگری از مزایای اسکرو سرویس‌ها بپردازیم که اثر آن در تسهیل تراکنش‌های مالی بسیار بالاتر از حد انتظار است.

پیش از این گفتیم که با کمک اسکرو سرویس‌ها، می‌توانیم تراکنش‌های مالی امن، بی‌خطر و با کمترین احتمال کلاهبرداری را تجربه کنیم. اما خدمات اسکرو سرویس‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود.

یکی دیگر از خدماتی که اسکرو سرویس‌ها ارائه می‌دهند، امکان پرداخت قسطی هزینه‌ی کالا یا خدمات مورد نظر است.

بهتر است برای شرح این مورد، مثالی را با هم بررسی کنیم.

تصور کنید شما در حال ساخت و ساز یک ملک تجاری یا مسکونی هستید. شما متعهد شده‌اید رقمی را به سازنده پرداخت کنید و سازنده نیز باید در موعد مشخصی ملک را به شما تحویل دهد. در چنین شرایطی، سازنده برای اطمینان خاطر و همچنین عهده‌دار شدن هزینه‌های ساخت و ساز، نیاز دارد که مبالغی را به او پرداخت کنید. از طرف دیگر، شما ممکن است برای پرداخت این هزینه‌ها تردید داشته باشید، چرا که مطمئن نیستید سازنده‌ی مورد نظر، ملک را در موعد مقرر به شما تحویل دهد. در چنین شرایطی، بهترین راه کمک گرفتن از اسکرو سرویس‌ها به عنوان شخص ثالث و امین معامله است.

شما مبلغ را به حساب امانی واریز می‌کنید، سرویس اسکرو نیز در هر مرحله از موعد پرداخت، در صورتی که سازنده به تعهداتش عمل کرده و پروژه را تا حد انتظار پیش برده باشد، مبلغ آن مرحله را به حساب او واریز می‌کند و در صورت عدم وفاداری به عهد، قسط آن مرحله نزد اسکرو سرویس باقی می‌ماند تا زمانی که تعهدات عملی شوند.

در چنین شرایطی هم خریدار آسوده‌خیال است که هزینه‌ای بابت تعهدات عمل‌نشده پرداخت نمی‌کند، هم سازنده اطمینان دارد که در صورت ارائه‌ی خدمات در موعد مقرر، هزینه را سر وقت دریافت خواهد کرد.

امین پرداخت، به عنوان یکی از اولین و مطمئن‌ترین اسکرو سرویس‌‌های ایرانی، می‌تواند امین پرداخت‌ها و معاملات خرد و کلان شما باشد. به ما اعتماد کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه