ارسال به دیگران پرینت

پرسپولیس | پنالتی های پرسپولیس

فراوانی موقعیت های خوش شانس پنالتی ها برای پرسپولیس!

امروز در بازی پرسپولیس و ون پارس اصفهان، موقعیت های جالب و خوش شانس به طور مداوم برای پرسپولیس پیش می آمد که با عنوان " ضیافت برای پرسپولیسی ها " در اخبار ورزشی مطرح شد.

فراوانی موقعیت های خوش شانس پنالتی ها برای پرسپولیس!

پنالتی های پرسپولیس

امروز در بازی پرسپولیس و ون پارس اصفهان، موقعیت های جالب و خوش شانس به طور مداوم برای پرسپولیس پیش می آمد که با عنوان " ضیافت برای پرسپولیسی ها " در اخبار ورزشی مطرح شد.

تیم‌های پرسپولیس و ون پارس اصفهان از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه بی‌تماشاگر آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و در ۱۲۰دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در ضیافت پنالتی‌ها 

پشت پرده ی اخراج شدن مهدی ترابی چه بود؟! | دلیل اصلی لو رفت! + ویدئو

داور: سعاد وفاپیشه

اخطار: حسین فلاحیان از ون پارس

گل: گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی برای پرسپولیس؛ ایمان کیانی و ابوذر صفرزاده برای ون پارس

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری (۱۱۹- علیرضا بیرانوند)، علی نعمتی (۴۶- امید عالیشاه)، گئورگی گولسیانی (۶+۱۰۵-فرشاد فرجی)، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی (۷۷- وحدت هنانوف)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، ، محمد عمری و سیامک نعمتی (۴۶- مهدی عبدی).

ترکیب ون پارس اصفهان: احمد مهرابی، علی آزادمنش، محم امینی، میثم جودکی، ایمان کیانی، حسین فلاحیان (۱۱۹- نوید تجلی نژاد)، ابوذر صفرزاده (۹۱- رضا کرملاچعب)، محمدامین کاویانی (۶۴- ایمان شوریابی)، محمدرضا شیرزادی، رضا حبیب‌زاده و پوریا قشلاقی (۷۸- بهرام احمدی).

نیمه نخست بازی با برتری یک بر صفر ون پارس به پایان رسید و نماینده اصفهان از روی نقطه پنالتی برنده شد. در نیمه دوم پرسپولیس بازی هجومی را آغاز کرد و توسط گولسیانی از روی نقطه پنالتی به گل تساوی رسید. در حالی که پرسپولیس بر بازی سوار بود ون پارس روی ضد حمله توسط ابوذر صفرزاده به گل دوم رسید. سرخپوشان در حالی که نمی‌خواست بازنده شود توسط مرتضی پورعلی گنجی توانست به گل دوم برسد و بازی با تساوی ۲ بر ۲ راهی وقت‌های اضافی شد. آن هم در شرایطی که پرسپولیس سه بار تیرک دروازه حریف اصفهانی را توسط سروش رفیعی، مهدی ترابی و وحید امیری به لرزه درآورد. در ۳۰ دقیقه اضافی پرسپولیس مالک توپ و میدان بود و صاحب پنالتی هم شد اما میلاد سرلک این فرصت مسلم گلزنی را به هدر داد تا بازی به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شود.

کی‌روش از خجالت سوال شیطنت‌آمیز یک خبرنگار درآمد! | برو از آمریکا ‌‌و انگلیس سوال کن!+ویدئو

مهدی ترابی، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی گنجی و محمد عمری گل زدند و علیرضا بیرانوند پنالتی‌های اول و سوم را گرفت تا پرسپولیس در پنالتی‌ها ۴ بر یک برنده شود.

منبع : خبرگزاری آنا پرس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه