ارسال به دیگران پرینت

عناصر عملیاتی موساد | دستگیری عناصر عملیاتی موساد

دستگیری 13 نفر از عناصر عملیاتی موساد در ایران! + جزئیات

13 نفر از عناصر عملیاتی موساد در ایران دستگیر شدند. سر پل این شبکه با نام مستعار سیروس از طریق شبکه های اجتماعی عملیات شرورانه ای در ایران انجام می داد.

دستگیری 13 نفر از عناصر عملیاتی موساد در ایران! + جزئیات

دستگیری عناصر عملیاتی موساد

وزارت اطلاعات پیرو اطلاعیه‌ 22 دسامبر این وزارت خانه در خصوص ضربه به چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی تروریستی موساد اعلام کرد، با مجاهدت‌های شبانه روزی نیروهای امنیتی ایران، تعداد تیم‌های شناسایی شده به ۶ تیم افزایش یافت.

این اطلاعیه می افزاید، در این شبکه تروریستی، ۲۳ نفر از عناصر عملیاتی و پشتیبانی موساد در استان‌های تهران اصفهان، یزد، آذربایجان غربی و گلستان ایران شناسایی و تاکنون ۱۳ نفر که در داخل کشور حضور داشتند، دستگیر و تجهیزات مختلف عملیاتی آن‌ها نیز کشف و ضبط شد.

ادعا موساد درباره ایران | رئیس موساد : ایران می خواهد ارسال سلاح به روسیه را افزایش دهد!

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است، سر پل این شبکه با نام مستعار سیروس در یکی از کشور‌های اروپایی اقامت داشته و از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتس اپ اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌کرد.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات تصریح شده است، طبق آخرین یافته‌ها سازمان جاسوسی تروریستی موساد با هدف بهره گیری از فضای اغتشاشات اخیر در برخی نقاط ایران درصدد ترور یک مقام نظامی و انجام چندین عملیات خرابکاری در شهر‌های بزرگ کشور و نیز انتقال مواد منفجره در مقیاس بالا از مرز‌های دریایی جنوب کشور بود که کلیه عناصر عملیاتی و پشتیبانی پیش از هر اقدامی شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند.

وزارت اطلاعات در این اطلاعیه خاطرنشان کرد، بدین ترتیب این دومین شکست بزرگ اطلاعاتی و عملیاتی رژیم جعلی و موقت صهیونیستی در کمتر از ۶ ماه گذشته بود که همچون همیشه با پاسخ قاطع دلاور مردان فداکار و همیشه بیدار حافظ امنیت جمهوری اسلامی ایران مواجه شد.

پشت اکانت علی کریمی یک مامور موساد قرار دارد یا یک فرمانده جنگی؟ | افشاگری عجیب از آقای جادوگر

بروز اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای ایران به بهانه مرگ «مهسا امینی» بار دیگر موجب شد تا دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران از آن به مثابه فرصتی برای مداخله در امور داخلی ایران و نیز تحریک هر چه بیشتر آشوب ها استفاده کنند.

منبع : خبرگزاری ایران پرس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • فرزاد ارسالی در

      همه این جاسوسان و وطن فروشان بی شرف باید اعدام شونداین خواست ملت بزرگ ایران اسلامی است.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه