ارسال به دیگران پرینت

گلشیفته فراهانی | همسران گلشیفته فراهانی

همه‌ی شوهرهای گل‌شیفته فراهانی! | زود عاشق می‌شه زود هم فارغ! + عکس

گلشیفته فراهانی هرچه قدر در زندگی حرفه ای خود چه در ایران و چه در هالیوود موفق بود اما در روابط شخصی خیلی موفق نبود و یه جورای میشه گفت خیلی زود عاشق میشه و از اون هم زودتر فارغ!

همه‌ی شوهرهای گل‌شیفته فراهانی! | زود عاشق می‌شه زود هم فارغ! + عکس

همسران گلشیفته فراهانی

golshifte

جایی که جیم جارموش در مصاحبه با نیویورک تایمز در مورد همکاری با گلشیفته می‌گوید: “عاشق حضورش شدم. عاشق چشمان شیطنت‌آمیزش و بازیگوشی او شدم. به عنوان یک انسان روحیه بسیار مثبتی دارد، ما رابطه خوبی باهم داریم.”

گلشیفته فراهانی پورن استار است! حمله‌ی مجری سلطنت‌طلب به گلشیفته فراهانی!+ویدئو

گلشیفته-فراهانی-1

شایانیوز نوشت: گلشیفته فراهانی هرچه قدر در زندگی حرفه ای خود چه در ایران و چه در هالیوود موفق بود اما در روابط شخصی خیلی موفق نبود و یه جورای میشه گفت خیلی زود عاشق میشه و از اون هم زودتر فارغ! اون چه که تاکنون از گلشیفته می دونیم اینه که تا به امروز حداقل سه یا چهار باری رسماً یا غیر رسمی ازدواج کرده و جالب اینکه هیچ کدام از این روابط به جز ازدواج اول خانوم که مربوط به زمان حضور در ایران بود بیش از یک سال دوام نداشت!

گلشیفته-فراهانی-و-همسرانش

همه این شواهد نشون از اون میده که شاید خیلی نباید از رابطه گلشیفته با آقای کارگردان ۷۰ ساله غافل گیر شد و هچند نمیشه اون رو تائید کرد اما قطعاً تکذیب هم نمیشه کرد!

 

 

منبع : شما نیوز
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بشما چه ..بازیگر هست شما به زندگی شخصی اش چکار داری...مگه وقتی تو عرضه بین الملل موفق شد همینقدر توجه شد یا چون کم اوردین زدین زندگی شخصی اش...وقتی این عنوان دیدم فقط اومدم کامنت بزارم...چقدر بهتون میدن برای تخریب این چهر ه ها ...اول دایی بعد کریمی گلشیفته هم ....کلا همه جز خودتون بد هستن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه