ارسال به دیگران پرینت

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران

تمام مقاطع تحصیلی تهران در روز های سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شدند!

با توجه به آلودگی شدید هوا دانشگاه‌ها و مدارس برخی شهرها روز سه شنبه ۱۳ دی ماه تعطیل شد

تمام مقاطع تحصیلی تهران در روز های سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شدند!

تعطیلی همه مقاطع تحصیلی در تهران 

با توجه به آلودگی شدید هوا دانشگاه‌ها و مدارس برخی شهرها روز سه شنبه ۱۳ دی ماه تعطیل شد و از طریق مجازی و شاد برگزار میشود. در حال حاضر آلودگی هوا در پایتخت به شدت بالا است و شاخص آلاینده ها در برخی مناطق بنفش است.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

این خبر تکمیل می شود…

توجه: تا این ساعت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۳ دی ماه فقط مدارس اصفهان مدارس فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل تعطیل است و تا ساعاتی دیگر درباره مدارس تهران و البرز ، قم ، قزوین ، خوزستان و اراک، ارومیه، آبیک، تبریز، کرمانشاه، ری تصمیم گیری خواهد شد به دلیل الودگی هوا درباره مدارس سایر شهرهای کشور تا ساعات پایانی شب دیگر اطلاع رسانی خواهد شد تا تکلیف مدارس دیگر شهرها مشخص شود.

قزوین تعطیل شد | مدارس قزوین تعطیل میشوند

تعطیلی برخی مدارس استان اصفهان ۱۳ دیماه

همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

 

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، ریزش هوای سرد و سنگین، پایداری جو و وارونگی دما، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان که به‌صورت مستمر درحال برگزاری است، با تشکیل نشست اضطراری، دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل را در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

شیشه فروش افزود: به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی، طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان طی دو روز مذکور از درب منزل و از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اعمال خواهد شد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: طی این مدت هرگونه تخلف در بخش منابع آلاینده ثابت همچون صنایع، کارگاه‌ها و نیز منابع آلاینده سیار ازجمله خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط محیط زیست و عوامل راهنمایی رانندگی اعمال قانون خواهند شد.

 به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، شیشه فروش تأکید کرد: همچنان توصیه می‌شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

وضعیت آلودگی هوا شهرها فردا

سازمان هواشناسی با صدور هشدار افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های پُرجمعیت و صنعتی تا حد بسیار ناسالم از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز سه‌شنبه خبر داد. بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور جو پایداری حاکم است. در شهر‌های صنعتی و پُرجمعیت غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.

از اواخر وقت سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی در نیمه غربی کشور بارش برف و باران آغاز می‌شود.

منبع : حرف تازه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه